Powered By Blogger

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010

Η επιχείρηση φίμωσης των Ιστολογίων "δουλεύει ρολόι"

Η πρόσφατη άνθιση των Ιστολογίων έφερε σε αρκετά δύσκολη θέση την "εξουσία".
ΔΝΤ, εντολοδόχοι πολιτικοί, καθοδηγούμενα ΜΜΕ, ξεπούλημα των εθνικών μας θεμάτων, αναρχικοί, τρομοκράτες και λοιποί Υπηρέτες της Νέας Τάξης πραγμάτων αρχίζουν να ανησυχούν.
Το ελεύθερο διαδίκτυο άρχισε να γίνεται επικίνδυνο.
Και πρέπει ΝΑ ΣΩΠΑΣΕΙ.......


Αυτό υλοποιείται με 2 τρόπους:


1ον:
αφήνουμε να διαρρέουν και να κυκλοφορούν σε Ιστολόγια κατασκευασμένες ειδήσεις που σύντομα αποδεικνύονται ψεύτικες γκρεμίζοντας ότι υπεύθυνα έχει χτιστεί τόσα χρόνια από την συντριπτική πλειοψηφία των Ιστολογίων.

2ον:
Συλλαμβάνουμε μερικούς blogger για εκφοβισμό σταδιακά, με διάφορα προσχήματα, τους κατασυκοφαντούμε στα ΜΜΕ, οπότε παίρνουν σιγά σιγά "το μήνυμα" και οι υπόλοιποι ...

Διαβάστε το χρονικό και διαπιστώστε πόσο ταχύτατα "επεμβαίνει" ο κρατικός αλλά (δυστυχώς) και ο "μη κρατικός" μηχανισμός όταν υπάρχουν "εντολές άνωθεν".

Το χρονικό της σύλληψης:

Αρχικά συλλαμβάνεται και κατηγορείται για "εκβιασμό" και "συκοφαντική δυσφήμιση" blogger του ArmyAlert (Η επίσημη ανακοίνωση Γεν.Αστ.Δ/νσης Αττικής στις 19-12-2010).
Οι επίμαχες αναρτήσεις του ArmyAlert:
http://armyalert.blogspot.com/2010/12/blog-post_1068.html και
http://armyalert.blogspot.com/2010/12/blog-post_6244.html.


Αντίστοιχες αναρτήσεις εμφανίστηκαν και στο Ιστολόγιο εθνικού προβληματισμού Hellenic Revenge με αποτέλεσμα την έκδοση εντάλματος σύλληψης πιθανότατα για γυναίκα blogger που γράφει σε αυτό.
Το Hellenic Revenge συνηθίζει να αναδημοσιεύει αναρτήσεις μιας πληθώρας ιστολογίων εθνικού προβληματισμού οπότε αναπόφευκτα αναδημοσίευσε και την ανάρτηση του Armyalert.
Οι επίμαχες αναρτήσεις του HellenicRevenge:
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/12/blog-post_3058.html (η αναδημοσίευση από το ArmyAlert)
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/12/blog-post_4450.html
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/09/blog-post_5359.html
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/09/300000.html

Σχολιάζοντας τις αναρτήσεις
Φυσικά ούτε τους προαναφερθέντες blogger γνωρίσουμε, ούτε κάτι περισσότερο για την υπόθεση -πέρα από εκτεταμένες αναζητήσεις που κάναμε στο διαδίκτυο για το θέμα.
Πολύ περισσότερο δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν υπήρξε ή όχι εκβιασμός για τις επίμαχες αναρτήσεις. Γι αυτό θα αποφανθεί η δικαιοσύνη.

Όμως η ουσία των επίμαχων αναρτήσεων δείχνει να είναι η κόρη του ΑΓΕΣ και οι εκπομπές της στην κρατική τηλεόραση.
Η "προσβολή" του ΑΓΕΣ δείχνει να τον αφορά κυρίως ως πατέρα σε σχέση με την εκπομπή και τις απόψεις της κόρης του και όχι στον ίδιο (δηλαδή δεν διαβάσαμε αναφορές σε ανικανότητα, επαγγελματικά λάθη του ΑΓΕΣ κλπ).
Επίσης επισημαίνεται στις αναρτήσεις ότι ίσως για τη θέση στην κρατική ΕΡΤ έπαιξαν ρόλοοι γνωριμίες του πατέρα της.



(το δημοσίευμα της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ)

Η κόρη του αρχηγού ΓΕΣ, κ. Ευτυχία Φράγκου υπέγραψε συμβόλαιο 13 επεισοδίων με αμοιβή 20.000 ¤ για κάθε επεισόδιο και το συνολικό κόστος αγγίζει τις 286.000 ευρώ τα οποία φυσικά θα πληρώσουμε ΟΛΟΙ μας, μέσω της ΕΡΤ που χρεωνόμαστε υποχρεωτικά στο λογαριασμό της ΔΕΗ)

Ο "κρατικός" μηχανισμό δουλεύει "ρολόι"

Καμαρώστε τώρα πόσο αποτελεσματικό μπορεί να γίνει το "κράτος" αλλά και "μη κρατικές" υπηρεσίες:

από την πρώτη κιόλας, ημέρα,δημοσιοποιούνται τα στοιχειά των blogger πριν ακόμη τους αποδοθεί η κατηγορία για εκβιασμό και καταδικαστούν
ποιος έδωσε τα πλήρη στοιχεία των φερόμενων ως εκβιαστών;
μήπως η κακουργηματική κατηγορία (του υποτιθέμενου εκβιασμού) είναι ο δούρειος ίππος για την άρση του απορρήτου ενός blogger??
πως βρήκε η δίωξη Ηλεκτρ.Εγκλήματος τις I.P. του HellenicRevenge και του ArmyAlert;Υποτίθεται ότι η google ΔΕΝ δίνει τέτοιες πληροφορίες.
είναι δυνατόν να επικαλείται ο καθένας "εκβιασμό" μέσω τηλεφώνου για να "συλλαμβάνεται" ο υποτιθέμενος συκοφάντης-εκβιαστής και να γίνεται έρευνα στο σπίτι του; Αρκεί μια διαβεβαίωση του θιγόμενου ότι του ζήτησαν χρήματα για να κινητοποιηθεί η Δίωξη Ηλεκτρ.εγκλήματος;;
εάν σε περίπτωση η επίκληση "εκβιασμός", για την στοιχειοθέτηση του ποινικού αδικήματος, ικανού και απαραίτητου για την άρση του απορρήτου, καταπέσει στην δίκη, τι γίνεται και σε ποιον θα αποδοθούν οι ευθύνες της παραβίασης των προσωπικών δεδομένων;
Ας δούμε όμως πως έδρασε και ο "μη κρατικός" μηχανισμός:
Υπάρχει ένα Ιστολόγιο, το fimotro. Όνομα και πράμα...
Δείτε πως από την πρώτη στιγμή έχει άμεση πληροφόρηση για όλη τη διαδικασία των συλλήψεων, ακόμη και πριν αυτές ξεκινήσουν:


Στην 1η ανάρτησή του απειλεί:

"ο διαχειριστής του, για τον οποίο ήδη υπάρχουν καταγγελίες για εκβιασμό και θα τον συλλάβει σύντομα η Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, είναι μικρομεσαίο στέλεχος της Ν.Δ."
Πως γνωρίζει το fimotro ποιους πρόκειται να συλλάβει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος;;;


Στη 2η ανάρτησή του το fimotro γράφει:

"Το ρεπορτάζ αφορά ένα πρώην στέλεχος του ΛΑΟΣ (απόστρατος αξιωματικός του Στρατού) και ένα μικρομεσαίο στέλεχος της Ν.Δ. που έχουν στήσει ιστολόγια και εξυβρίζουν νυχθημερόν τον αρχηγό του ΓΕΣ (..)
έχει παρέμβει και η Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος καθώς και η εισαγγελέας Ράικου στην οποία κατατέθηκε μήνυση για εξύβριση και εκβιασμό. "
Σαν πολλά δεν "γνωρίζει" το fimotro;
Τις κομματικές ιδιότητες των συλληφθέντων,
το ότι έχει παρέμβει η Δίωξη Ηλκτρ.Εγκλ/τος,
το όνομα της εισαγγελέως ...
Ποιος θα μπορούσε να ξέρει τόσες πολλές και τόσο ακριβείς λεπτομέρειες;


Στη συνέχεια (3η ανάρτηση) το fimotro αναφέρει ακόμη και τα ονόματεπώνυμα όσων διώκονται (γι ευνόητους λόγους τα σβήσαμε):

"Σύμφωνα με πληροφορίες του Fimotro, πριν από λίγο ανέβηκε στο Πεντάγωνο ο ίδιος ο προϊστάμενος της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλης Σφακιανάκης (φωτό) όπου είδε τον τον αρχηγό του ΓΕΣ και τον υπουργό Ε. Βενιζέλο. Τα ονόματα των συλληφθέντων είναι Ρ** Π** κόρη απόστρατου Αξιωματικού και Σ*** Σ**** απόστρατος συνταγματάρχης πρώην στέλεχος του ΛΑΟΣ. Και οι δυο βρίσκονται τώρα στο αυτόφωρο. Η ΕΛ.ΑΣ. ψάχνει τα κινητά τους για να εξακριβώσει με ποιους άλλους συνομιλούσαν."

Που τη βρήκε την "αποκλειστικότητα" αυτή το fimotro;;;
Πως γνωρίζει ότι ο Προϊστάμενος της Δίωξης κ.Σφακιανάκης βρίσκεται στο Πεντάγωνο αν δεν έχει πληροφόρηση είτε από το Πεντάγωνο είτε από τη Δίωξη;;;
Πως γνωρίζει τα ονόματα των κατηγορουμένων;
Πως τολμάει να τα δημοσιεύει πριν οι κατηγορούμενοι απολογηθούν;;;


Στην 4η ανάρτησή του για το θέμα:

"(...) έχει να κάνει με τις επικοινωνίες που βρήκε η ΕΛΑΣ που είχε και με άλλους απόστρατους αξιωματικούς για τους οποίους όμως δεν αποδεικνύεται το παραμικρό. (...) Προκύπτουν όμως τηλεφωνικές επικοινωνίες. Και μια πολύ περίεργη συνεχή επαφή του μαζί τους."
Πως γνωρίζει το fimotro το αποτέλεσμα της έρευνας της Δίωξης Ηλεκτρ.Εγκλήματος σχετικά με τις τηλεφωνικές συνομιλίες του συλληφθέντα;


5η ανάρτηση: Το fimotro πανηγυρίζει για την 4ήμερη κράτηση και για τη στέρηση εξόδου από τη χώρα!
και αποκαλύπτει ότι έχει όλη τη δικογραφία:

"Η πρώτη απαγόρευση εξόδου από την χώρα για Έλληνα blogger αποτελεί γεγονός και εξευτελίζει συνολικά το διαδίκτυο.Ο πρώην συνταγματάρχης που εκβίαζε τον αρχηγό ΓΕΣ σύμφωνα με το κατηγορητήριο, αφέθηκε ελεύθερος μετά από 4 ημέρες κράτησης με βαρύτατα αδικήματα να τον βαραίνουν, όπως κακουργηματικός... εκβιασμός, κλπ και με την υποχρέωση να παρουσιάζεται στο Α.Τ. κάθε μήνα! Ολόκληρη η δικογραφία βρίσκεται στα χέρια του Fimotro μέσα από δικαστικές πηγές. Πρόκειται για ογκωδέστατο φάκελο αλλά και για την ημερομηνία που ορίστηκε η δικάσιμος για το κακούργημα μέσα στο 2011."
Προσέξτε τι γράφει: "Ολόκληρη η δικογραφία βρίσκεται στα χέρια του Fimotro μέσα από δικαστικές πηγές".
Με ποια διαδικασία κατέληξε η δικογραφία στο fimotro;;;
Μήπως θα έπρεπε ο εισαγγελέας να διατάξει μία έρευνα για το θέμα;;;


Ακολουθεί 6η ανάρτηση (βρε ενδιαφέρον το fimotro για το θέμα)!:



και 7η ανάρτηση:

"(...) Τώρα απολογείται στον ανακριτή ο συλληφθείς (...)"
Πώς άραγε γνωρίζει το fimotro που βρίσκεται κάθε στιγμή ο συλληφθείς;;

και 8η ανάρτηση:

"ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ 24 ΩΡΩΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ. Στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ επέστρεψε πριν απο λίγο ο πρώην Συνταγματάρχης "blogger"(...)"
Πως γνωρίζει το fimotro τι προθεσμία του έδωσε ο ανακριτής και ότι επέστρεψε στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ;;;


και 9η ανάρτηση (το fimotro αναφέρει και πάλι ολόκληρο το ονοματεπώνυμο της blogger- και πανηγυρίζει για το επικείμενο ένταλμα σύλληψης!!)

"ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ Ένταλμα σύλληψης για κακούργημα βάση της δικογραφίας που έχει σχηματιστεί για την Π**** Ρ**** που εκβίαζε τον αρχηγό ΓΕΣ σύμφωνα με το κατηγορητήριο, εκδόθηκε πριν από λίγο και θα ενεργοποιηθεί εάν μέχρι αύριο το πρωί δεν παρουσιαστεί στον αρμόδιο ανακριτή που χειρίζεται την υπόθεση όπως ορίζει ρητά ο κώδικας Ποινικής Δικονομίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, από το δικαστικό ρεπορτάζ ο συλληφθείς πρώην συνταγματάρχης βρίσκεται ακόμα στο κρατητήριο επειδή ο ανακριτής αρνήθηκε να τον αφήσει ελεύθερο. Το ζήτημα της προφυλάκισής του θα αποφασιστεί αύριο μόλις απολογηθεί ο πρώην συνταγματάρχης στον ανακριτή και με την σύμφωνη γνώμη του εισαγγελέα. "


Συνοψίζοντας:
Πως είναι δυνατόν ένα Ιστολόγιο να ενημερώνεται κάθε στιγμή

για το ποιος θα συλληφθεί (πριν συλληφθεί),
για τις κομματικές δράσεις των κατηγορουμένων,
για τις τηλεφωνικές τους επικοινωνίες,
για το πότε πήγε στον ανακριτή,
για το τι γράφει η δικογραφία
και πως εμφανίζει από την πρώτη στιγμή τα ονοματεπώνυμα των υποτιθέμενων δραστών χωρίς αυτά να έχουν ανακοινωθεί από την Ελληνική Αστυνομία;

Τέτοιες μέθοδοι με καθοδηγούμενα δημοσιεύματα και διαρροές πληροφοριών σε εφημερίδες σχετικά με τη σύλληψη των blogger και επισκέψεις του κ.Σφακιανάκη την επόμενη κιόλας μέρα στο ΓΕΣ (άραγε αν το κατήγγειλε ένας απλός πολίτης θα πήγαινε την άλλη ημέρα ο κ.Σφακιανάκης στο σπίτι του πολίτη να τον ενημερώσει για τις επιτυχείς συλλήψεις;;) όλα αυτά μας θυμίζουν κάτι από απολυταρχικό καθεστώς και φίμωση της ελευθερίας του λόγου.


Μήπως τελικά ΟΛΑ τα πατριωτικά ιστολόγια ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ "προληπτικά" και δεν χρειάστηκε η συνδρομή της google στον εντοπισμό των κατηγορουμένων;;;


Όσο για το περιεχόμενο των αναρτήσεων:
Είναι η δεν είναι δημόσιο πρόσωπο ο αρχηγός του ΓΕΣ;
Αφού είναι δημόσιο πρόσωπο δικαιούμαστε να διερωτόμαστε για το πως προσλήφθηκε η κόρη του στην ΕΡΤ και πόσα χρήματα θα πάρει για τις εκπομπές της (όπως αποκάλυψε και η εφημερίδα Πρώτο Θέμα);
Γιατί σε τελική ανάλυση την ΕΡΤ την πληρώνουμε υποχρεωτικά όλοι μας.
Και αν δεν μας αρέσει η εκπομπή της κόρης του και θεωρούμε ότι κάνει προπαγανδίζει τις απόψεις της, τότε δικαιούμαστε ή όχι να κάνουμε κριτική στην εκπομπή της;

http://master-eccentric.blogspot.com απο
http://armyalert.blogspot.com

39 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δε μου λες ρε σούργελο ksipniste,
έχεις δεί ποτέ μουνί στη ζωή σου;

Ανώνυμος είπε...

κι εδω:http://www.nemesiseoellas.blogspot.com/ το ιδιο

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΙΑ...


ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟY FIMOTRO ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΩΝ BLOGS ΘΑ ΦΑΝΕ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΚΟΛΟΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/ELLENES-PAME-GIA-TEN-DIKE-MAS-EPANASTASE/166726640029720

Ανώνυμος είπε...

ωραίο blog αυτό
σήμερα το ανακάλυψα
έχει μεγάλη πλάκα
όλοι οι βλαμμένοι της Ελλάδας, εδώ μαζεύεστε;
άλλαξε τίτλο βλάκα ξυπνηστε:
κάντο
"το μπλογκ των ζώων"
χε,χε, τι σούργελα είστε όλοι εδώ ρε;
πού έχετε φωλιά;

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΜΑΣ!

-ΒΛΑΚΑ!

Ανώνυμος είπε...

αδερφέ εσύ;

Ανώνυμος είπε...

ελάτε ρε παιδιά, ηρεμείστε Χριστουγεννιάτικα.
Μην προσβάλλετε το μπλογκ.
Εντάξει, είναι λίγο ηλίθιος ο ξυπνήστερε, αλλά βοηθάει πολύ κόσμο. είναι ελέυθερο το μπλογκ και από τα καλύτερα της Ελλάδας

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΑΔΕΡΦΟΣ...ΕΣΥ ΑΔΕΡΦΗ!

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ...ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΜΕΡΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

Η γυναίκα μου θα έλειπε όλο το τριήμερο και έτσι θα είχα όλο τον καιρό δικό μου για τίποτα καλά ξεκωλιάσματα.

Είχα λάβει και πάλι αρκετά e-mail και έτσι επέλεξα να βγω με κάποιον που μου έγραφε ότι ήταν πολύ μαλλιαρός και μου είχε στείλει φωτογραφία του με τις πολλές τρίχες αλλά και τα πολύ καλά προσόντα του.

Κλείσαμε ραντεβού κάπου σε μια συνοικία της Αθήνας όπου είχε μια δική του γκαρσονιέρα. Πήρα λοιπόν ταξί και πήρα τον δρόμο για το ραντεβού μου. Ο ταξιτζής ήταν ένας νεαρός με μακριά μαλλιά που τα είχε δέσει σε αλογοουρά. Ένα πολύ ωραίο παιδί που είχε baby face. Κάθισα δίπλα του, και του είπα που ήθελα να με πάει.

Είχε αρκετή κίνηση στον δρόμο, έτσι πιάσαμε κουβέντα. Είπαμε στην αρχή για τον καιρό (πολύ πρωτότυπο ε;) και μετά έφερα την κουβέντα στα μέτρα μου. Είχε καλές απόψεις περί ομοφυλοφιλίας, αν και από ότι μου είπε δεν είχε καμιά εμπειρία, έως ότου μου πέταξε:

- «Αν και θα ήθελα να δοκιμάσω, ξέρεις φίλε, ότι είναι παράνομο, είναι και ωραίο».

Ανώνυμος είπε...

Τότε ήταν που δεν έχασα την ευκαιρία. Του είπα ότι μου άρεσαν όλοι οι ρόλοι και ο παθητικός (πιο πολύ), αλλά και ο ενεργητικός. Με ρώτησε αν είχα εμπειρία σε αυτά και του απάντησα πως τώρα τελευταία δεν χάνω καμιά ευκαιρία.

Τότε ήταν που μου είπε ότι αν ήθελα είχε την διάθεση για ένα ξεπέτα. Συμφώνησα και έτσι αλλάξαμε κατεύθυνση για το σπίτι του που ήταν πάνω (σχεδόν) στην διαδρομή μας. Έμενε σε μια γκαρσονιέρα. Παρκάραμε το ταξί απ' έξω και με οδήγησε μέσα. Μου ξεκαθάρισε ότι θα ήθελε περισσότερο τον ρόλο του ενεργητικού και στην πορεία βλέπαμε.

Μου έβαλε ένα ποτό όπως και στον εαυτό του. Καθόμασταν στο κρεβάτι και πίναμε το ποτό μας. Εκείνος μετά από την τρίτη γουλιά, έλυσε τα πλούσια μαλλιά του που τώρα έπεφταν στους ώμους του. Τα μακριά μαλλιά του με έκαναν να καυλώσω και από τις δύο μεριές. Άρχισα να τον φαντάζομαι να με ξεκωλιάζει και είχα την εντύπωση ότι θα με ξέσκιζε σαν κάποια γκόμενα (το όνειρο μου) μόνο που δεν θα χρησιμοποιούσε τίποτα πλαστικό, το καυλί του θα ήταν από κρέας.

Το όμορφο παλικάρι, άφησε το ποτήρι και μου σήκωσε το μπλουζάκι, άρχισε να μου θηλάζει τις ρώγες μου, ενώ εγώ άρχισα να κατεβάζω το φερμουάρ. Φορούσε σλιπάκι άσπρο, άφησε τις ρώγες μου και έβγαλε το παντελόνι μαζί με το σλιπάκι. Αμέσως τα μάτια μου έπεσαν στο εργαλείο του. Δεν ήταν μεγάλο αλλά ούτε και μικρό, ένα φυσιολογικό αλλά όμορφο καυλί που σε λίγο θα βυθιζόταν στο άντερο μου.

Ανώνυμος είπε...

Ήταν ολοκάθαρο και γυάλιζε, έσκυψα το κεφάλι μου και τράβηξα το πετσάκι απαλά προς τα κάτω. Ένα όμορφο νεανικό πουτσοκέφαλο έκανε την εμφάνιση του. Το πήρα με άνεση στο στόμα και άρχισα να το θηλάζω. Έγειρε προς τα πίσω και τα πλούσια μαύρα μαλλιά του ξεχύθηκαν στο μαξιλάρι. Σε λίγο ήμασταν και οι δυο γυμνοί. Άρχισα να τον γλύφω παντού… μύριζε τόσο όμορφα που δεν μπορούσα να ξεκολλήσω την γλώσσα μου από πάνω του. Κάθε πτυχή του σώματος τους ήταν για μένα νέκταρ που ήθελα να πιω.

- «Πω, πω δικέ μου! Είναι φανταστικό αυτό που μου κάνεις! Καμιά γκόμενα δεν μου έχει κάνει τέτοια ωραία πράγματα!»

Μου είπε λιγωμένα, ενώ πιάνοντας το κεφάλι μου με οδήγησε να του γλύψω τα γεμάτα αρχίδια του που σε λίγο θα άδειαζαν επάνω μου.

Έγλυφα τα αρχίδια του ενώ συγχρόνως έπαιζα με το απίθανα όμορφο και φυσιολογικό καυλί του. Και ενώ έγλυφα με πάθος τα αρχίδια, ένιωσα ξαφνικά κάτι καυτά υγρά να πέφτουν πάνω στο μάγουλο μου. Αμέσως άρπαξα το πουτσοκέφαλο και το έχωσα μέσα στο στόμα μου, ενώ εκείνος μου έλεγε:

- «Αχχχχχχ, με συγχωρείς αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ. Αχχχχχ… με τρέλανες καυλιάρη μου! Ναι… ρούφα… ρούφα!»

Τα ρούφηξα όλα, όπως και μερικά που βρίσκονταν πάνω στο χέρι μου.

Πέρασε κάπου μισή ώρα και δεν άργησα να τον κάνω turbo τον νεαρό, αλλά αυτή την φορά κάθισα πάνω στο καυλί του και άρχισα να κουνιέμαι πάνω σε αυτό, ενώ η τρύπα μου είχε πάρει φωτιά. Δεν αισθανόμουν πόνο (είχα βλέπετε ξεκωλιαστεί από μεγάλα καυλιά και αυτό ήταν φυσιολογικό) και έτσι το μόνο που μπορούσα να αισθανθώ ήταν καύλα της τρύπας μου

Ανώνυμος είπε...

Μπήκα, έκλεισε τη πόρτα πίσω του και αμέσως κόλλησε τα χείλια του στα χείλια μου. Δεν ήταν νέος, κάπου στα 50 με 55 χρονών αλλά ήταν άντρακλας με τα όλα του. Ανταλλάξαμε ένα γλωσσόφιλο ενώ εγώ του χάιδεψα το σίγουρα μεγάλο καυλί του πάνω από το παντελόνι. Ύστερα άρχισα να περνάω την γλώσσα μου ανάμεσα στο δασύτριχο στήθος του. Ερεθίστηκε και μου είπε:

- «Πουτανάκι, το στόμα σου μυρίζει ψωλόχυμα! Ο ταξιτζής σε έχυσε;»

Του είπα «ναι» και φαίνεται ότι αυτό τον καύλωσε ακόμα πιο πολύ και μου είπε:

- «Είσαι μεγάλη πουτάνα! Έτσι και αλλιώς το είχα καταλάβει από τις ιστορίες που έγραφες. Αν και για να πω την αλήθεια μου, νόμιζα ότι οι περισσότερες ήταν φανταστικές. Τώρα όμως καταλαβαίνω ότι θα φάω καλά. Θα σε ξεκωλιάσω την πουτάνα».

Γδυθήκαμε… ήταν πραγματική αρκούδα, αλλά αυτό με καύλωνε ακόμα πιο πολύ. Όταν κατέβασε το παντελόνι εκεί ήταν που τα έχασα. Ανάμεσα στις πολλές τρίχες έκανε την εμφάνιση του ένα τεράστιο και παράλληλα αφύσικα χοντρό καυλί, γεμάτο φλέβες! Με γονάτισε και έσπρωξε στο στόμα μου το απίθανα χοντρό πουτσοκέφαλο.

Και να μου το έλεγαν δεν θα πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσε κανείς να έχει τέτοιο εργαλείο. Μόλις και με το ζόρι μπορούσα να βάλω στο στόμα μου την άκρη του πουτσοκέφαλου, έτσι άρχισα να κάνω διαδρομές με την γλώσσα μου πάνω στο τεράστιο πράγμα.

Όταν πια το είχα κάνει μούσκεμα με την γλώσσα μου, με γύρισε και με έβαλε στα τέσσερα στο πάτωμα. Πριν το κάνει όμως αυτό πέρασα δυο-τρεις φορές τα δάκτυλα μου μέσα από τις τρίχες του στήθους του. Μόλις στήθηκα στα τέσσερα, τον άκουσα να ανασαίνει βαριά πίσω μου ενώ συγχρόνως μου πασάλειβε την τρύπα μου με λιπαντικό υγρό, έως ότου ξαφνικά ένιωσα να μου κόβεται η ανάσα. Φρίκη, πόνος, καύλα, όλα μαζί ήταν αυτό που ένιωσα καθώς άρχισε να με ξεσκίζει.

Μου φεύγανε κάτουρα αλλά και αέρας από μέσα μου καθώς άδειαζε μιας και έπρεπε να κάνει χώρο για εκείνο το τρομερό «θωρηκτό» που έμπαινε μέσα μου. Δάκρυσα από τον πόνο! Αισθανόμουν ότι ο προστάτης μου θα πεταγόταν από την θέση του! Τον παρακάλεσα να μη βυθίζεται τόσο βαθιά μέσα μου γιατί είχα την εντύπωση ότι το τρομερό καυλί του θα έβγαινε από τον αφαλό μου

Ανώνυμος είπε...

- «Σκάσε μωρή πουτάνα, ξεσκισμένη! Εδώ θα λιώσεις κάτω από μένα. Δεν πρόκειται να σου κάνω την χάρη. Στο είχα πει ότι θα σε ξεσκίσω, πουτάνα! Πούστρα! Θα σε πεθάνω στο ξεκώλιασμα!!! Όσο και να παρακαλάς, άμα δεν πάρω το άντερο σου στο χέρι μου δεν θα σταματήσω».

Δυστυχώς για μένα με ξέσκισε τρεις φορές. Έχυσε αλλεπάλληλα, πότε μέσα μου και πότε στο στόμα μου. Παιδιά με έκανε να μη μπορώ να περπατήσω. Όταν πήγα στο σπίτι και κοίταξα την τρύπα μου, με καθρέπτη, έπαθα! Είχε γίνει σαν σπηλιά πραγματικά.

Αλλά τώρα αισθάνομαι πολύ καλύτερα, γιατί από τον επόμενο που θα τον φάω θα νιώθω σαν να μου ξεσκίζουν το μουνί μου. Είναι απίθανο αυτό που νιώθω πλέον. Η απόλυτη χαρά να είσαι πουστάρα και να δίνεις χαρά στους άντρες.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΚΟΥΝΕΛΙ! ΑΤΙΜΗ ΦΑΡΑ ΚΑΚΟ ΨΩΦΟ ΝΑ'ΧΕΤΕ! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΜΩΣΗ ΚΥΡΙΟΙ!

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που βρίζουν το ιστολόγιο, είναι αυτοί που στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, πουλούσαν μουχλιασμένο ψωμί στους έλληνες της κατοχής.

Για τον λόγο ότι, αυτήν την στιγμή ο έλληνας, έχει τουλάχιστον ακόμα ψωμί να τρώει, η συνέχιση του έργου τους, καθίστατε δύσκολη.

Μην ακούτε καμία σειρήνα, να έχετε μόνο το μιαλό σας στην ιθάκη και θα δείτε ότι σύντομα θα φανεί το όμορφο νησί.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ

Ανώνυμος είπε...

Ύμνος εις την Ελευθερίαν

Διονυσίου Σολωμού

Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη
που με βία μετράει τη γη.

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

Εκεί μέσα εκατοικούσες
πικραμένη, εντροπαλή,
κι ένα στόμα ακαρτερούσες,
"έλα πάλι", να σου πεί.

Άργειε νάλθει εκείνη η μέρα,
κι ήταν όλα σιωπηλά,
γιατί τά 'σκιαζε η φοβέρα
και τα πλάκωνε η σκλαβιά.

Δυστυχής! Παρηγορία
μόνη σού έμενε να λές
περασμένα μεγαλεία
και διηγώντας τα να κλαις.

Και ακαρτέρει και ακαρτέρει
φιλελεύθερη λαλιά,
ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι
από την απελπισιά,

Κι έλεες: "Πότε, α, πότε βγάνω
το κεφάλι από τσ' ερμιές;".
Και αποκρίνοντο από πάνω
κλάψες, άλυσες, φωνές.

Τότε εσήκωνες το βλέμμα
μες στα κλάιματα θολό,
και εις το ρούχο σου έσταζ' αίμα,
πλήθος αίμα ελληνικό.

Με τα ρούχα αιματωμένα
ξέρω ότι έβγαινες κρυφά
να γυρεύεις εις τα ξένα
άλλα χέρια δυνατά.

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή·
δεν είν' εύκολες οι θύρες
εάν η χρεία τες κουρταλεί.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕΡΕ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ!!!!!!!

ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΡΕΛΟ ΚΟΥΝΕΛΙ!!!!!

ΚΟΨΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΟΡΑ!!!!!!

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΟΥΝ!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΑΚΟΣ είπε...

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΑΣ ΤΟΥ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΩΣΟΥΝ: http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2010/06/blog-post_5302.html

Γελοίο εβραιομασωνικό υποκείμενο "ΤΑΧΑΛΙΑ" θα σε βοηθήσουμε να εννοήσεις πόσο αναίσθητος και σκουλίκι είσαι

ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΚΙΝΑ ΟΠΟΥ ΕΥΡΙΣΚΕΤΕ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΒΕΝΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΕΑ ΠΛΕΟΝ.

Ανώνυμος είπε...

Προς το ξυπνήστερε, να μην στερήσετε απο κανέναν τον λόγο ότι και εάν είναι αυτός, διότι αυτή θα είναι και η αρχή του κλεισίματος του ιστολογίου.

Του κάθε ενός ο λόγος, όσο άσχημος, προβοκατόρικος και αστοιχείωτος να είναι, δεν παύει να είναι λόγος.

Θυμηθείτε μόνο, τι ρόλο παιζούν οι λακούβες σε ένα δρόμο, απλά υπάρχουν για να είσαι προσεκτικός και να παραμένεις σε εγρήγορση, για να μείνης επάνω σε αυτόν.

Ο κακός λόγος είναι και σαν το τηγάνι, όσο λάδι του ρίχνεις τόσο καίει, εάν όμως δεν του ρήξεις τίποτε, στο τέλος καίγετε και σκευρώνει απο μόνο του.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΛΛΟΝ Ο ΑΓΕΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΙΝΔΙΑΝΟΣ

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΑΣ ΦΕΝΑΙΤΕ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΩΝΟΥΣ ΑΓΡΑΜΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ;;

ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΑΥΤΗΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΑ ΒΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ;;

ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΕ ΚΑΛΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ ..

ΧΩΡΙΣ ΛΟΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΣΙΠΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΦΕΡΕΦΩΝΟ..

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΗ ΠΙΣΩ..

ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΜΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΑΙ..

ΘΑ ΜΑΣ ΦΥΜΟΣΕΤΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΟΥΚΛ .

Η ΜΗΠΩΣ ΕΦΤΑΣΕ ΩΣ ΕΚΕΙ Η ΧΑΡΗ ΣΑΣ..

Ανώνυμος είπε...

11.17 και εγω που εμπαινα στο τρελο κουνελι
καπως ετσι αρχισαν και εγινε οτι εγινε
πρεπει κατι να γινει
οπως χθες με την αναρτηση για ολυμπια, πρεπει πασα θυσια οι διαχειριστες να αποφευγουν τις κακοτοπιες προς προστασια των ιδιων και του μπολκ

Ανώνυμος είπε...

INΔΙΑΝΕ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ. ΠΕΣ ΤΑ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ BLOGS.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ!!!

ΤΑ ΖΙΖΑΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΘΟΥΝ!!!

ΜΑΤΙΑ ΚΙ ΑΥΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ!

ΑΪ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΚΕΙ! ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΛΑΜΟΓΙΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

1:34 ΠΕΣ'ΤΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ! ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ...

ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, Ε;

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ...ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΡΕ...ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΚΟΡΝΑ ΠΡΙΝ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΑΠ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ! ΟΛΟ ΚΟΛΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ! ΚΡΑΤΑΤΕ ΡΕ ΓΕΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

http://esxatianasxesi.blogspot.com/2010/12/blog-post_2824.html

Είμα Πουστάρα και Γουστάρω είπε...

ω ρε ξεφτίλα μέχρι να σηκωθώ η πόρτα είχε ανοίξει και ο κ JACQUES μαζί με την Μαρί ξαναμμένοι ατένιζαν την ψωλή μου να έχει πέσει ελαφρά. κόκκινος από την ντροπή δεν ήξερα τι να πω πήγα να φύγω και φυσικά να βάλω το πούτσο μου μέσα αλλά ο καθηγητής μου με πρόλαβε και με σπαστά τα ελληνικά όπως συνήθως είπε ' ποτέ μην αφήνεις κάτι στην μέση ' και αρπάζοντας την πούτσα μου με έσυρε μέσα έκλεισε την πόρτα και κλείδωσε. 'και τώρα τι?' του λέω . 'τώρα θα δεις ότι το λιvε είναι καλύτερο' απάντησε και έφερε την Μαρί κοντά στον πούτσο μου 'πάρε μωρό μου και δείξε τη ξέρεις καλά' είπε 'ουι cherie ' απάντησε αυτή και σκύβοντας όπως μόνο μια σκλάβα θα έκανε άρχισε την πίπα. ω ρε πούστη μου τι τσιμπούκι ήταν αυτό όσες κι αν είχα γαμήσει κατά καιρούς από τα 16 και μετά δεν το χα ξανά δει.

κι ενώ νόμιζα ότι τα χα δει όλα ο κ. JACQUES βγάζει την πούτσα του έξω και τότε άνοιξα 4 μέτρα το στόμα απ την έκπληξη ήξερα πικάντικα ανέκδοτα για μαύρους και μαύρες ψωλές αλλά αυτό ήταν γάμησε τα μακριά -ίσα με 26 cμ- λεπτή με τρίχες αλλά γυαλιστερή με κόκκινο σα μανιτάρι πουτσοκεφαλο και δυο αρχίδια μεσ στην τρίχα και μέγεθος σαν του ταύρου. τα έπαιξα! αρχίζει να την παίζει και τότε του λέω JACQUES έλα δω θέλω να δω καλύτερα' πλησιάζει και ενώ η Μαρί με έφτανε στο ζενίθ της καύλας εκείνος μου έφερε την πούτσα του μεσ στη μύτη η κοντινή επαφή μέκανε να πω 'πω πω ρε γαμιά τι παπόρι ειν' αυτό' εκείνος γέλασε και πλησιάζοντας είπε 'πάρτο μωρό μου να δούμε την τέχνη σου' έτσι κι έγινε αδέξια προσπάθησα να την πάρω στο στόμα μου αλλά δεν μπήκε ούτε μισή έτσι άρχισα να γλύφω και να τρομπάρω με το ένα χέρι ενώ με το άλλο πασπάτευα το κεφάλι της Μαρί ήθελα να την νιώσω σκλάβα μου για να σηκώσω την ψωλα του γαμιά της.

έτσι κι ενώ βρισκόμουν στον έβδομο ουρανό έχυσα τα πήρε όλα η Μαρί συνέχισε το πιπωμα μέχρι να ρουφήξει και τα τελευταία μετά ήρθε να βοηθήσει εμένα με την αλογίσια πούτσα του JACQUES δεν ήξερα τι έκανα σκεφτόμουν αλλά όταν η Μαρί τα πέταξε όλα και άρχισε να πιπιλάει τι ρίζα του παπαριού του JACQUES τα δα όλα καύλωσα ξανά και άρχισα να τρίβω την πουτσαρά μου στα μουνοχειλα της Μαρί εκείνη ανταπέδωσε το τρίψιμο ενώ ο JACQUES έπαιρνε αυτό το ύφος του αρσενικού που γαμάει και δέρνει λίγο πριν χύσει και ξαφνικά η ρίζα αρχίζει να συσπάτε και το χύση πετάχτηκε με τέτοια πίεση που κόντεψα να πνίγω. την στραγκιξα την αγγουρα του και μετά του είπα 'αρχιδαρα ήρθε η ώρα να δω εγώ την τέχνη σου' 'οκ μάγκα' μου πετάει και σπρώχνοντας βιαία την Μαρί έκανε παιχνίδι. άρχισε να παίζει με τα μπαλάκια μου και να γλείφει με τα σαρκώδη του χείλια την ψωλαρα μου παράλληλα εγώ χάιδευα το χνούδι στο κεφάλι του και την έβρισκα 'είσαι ο σκλάβος μου θα σε κάνω να πεις ήμαρτον' είπα 'μμμμμμμμμμμμμμμμμ' απάντησε και με καύλωσε περισσότερο συνέχισε να με πιπωνει μέχρι που έφτασα σε τριπλό χύσιμο..............

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΑΡΑΚΙ...ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ!!! ΠΑΡΕ ΤΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΣΟΥ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΡΕ ΑΠΟ ΔΩ ΠΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ!ΑΪΝΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ!

Ανώνυμος είπε...

παιδια του ξυπνηστε σβηστε τα σχολια απο τα παρασητα και συνεχιστε.

Ανώνυμος είπε...

Πάω και στοίχημα ότι το ΙΡ του βλάκα με τα κωλοκείμενα είναι σε καμμιά πρεσβεία ή σε κανα πολυτεχνείο!

Ανώνυμος είπε...

Ύμνος εις την Ελευθερίαν

Διονυσίου Σολωμού

1
Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη
που με βία μετράει τη γη.

2
Απ' τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

3
Εκεί μέσα εκατοικούσες
πικραμένη, εντροπαλή,
κι ένα στόμα ακαρτερούσες,
"έλα πάλι", να σου πεί.

4
Άργειε νάλθει εκείνη η μέρα,
κι ήταν όλα σιωπηλά,
γιατί τά 'σκιαζε η φοβέρα
και τα πλάκωνε η σκλαβιά.

5
Δυστυχής! Παρηγορία
μόνη σού έμενε να λές
περασμένα μεγαλεία
και διηγώντας τα να κλαις.

6
Και ακαρτέρει και ακαρτέρει
φιλελεύθερη λαλιά,
ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι
από την απελπισιά,

7
Κι έλεες: "Πότε, α, πότε βγάνω
το κεφάλι από τσ' ερμιές;".
Και αποκρίνοντο από πάνω
κλάψες, άλυσες, φωνές.

8
Τότε εσήκωνες το βλέμμα
μες στα κλάιματα θολό,
και εις το ρούχο σου έσταζ' αίμα,
πλήθος αίμα ελληνικό.

9
Με τα ρούχα αιματωμένα
ξέρω ότι έβγαινες κρυφά
να γυρεύεις εις τα ξένα
άλλα χέρια δυνατά.

10
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή·
δεν είν' εύκολες οι θύρες
εάν η χρεία τες κουρταλεί.

Ανώνυμος είπε...

Όπου δείτε πάλι το βλάκα κολλάτε από κάτω τον Υμνο στην Ελευθερία!!!

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΡΕΜΠΕΣΚΙΕ!!

Ανώνυμος είπε...

ΙΝΔΙΑΝΟΣ

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΩΗΝ ΤΑΡΙΦΑΣ .

ΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑ ΟΤΑΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
Ζητειται ανωμαλος με διεστραμενη φαντασια
να γραψει σεναριο
ΣΕΙΡΙΝΑΚΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
διαχειριστες του ξυπνηστε ρε κοιμαστε?
σβηστε τον ωχετο ειπαμε ελευθερια αλλα αυτο παρα παει,κακο σας/μας κανει

ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ είπε...

Λυπαμαι για οτι διαβαζω
Βρισκεστε σε αγρυπνο κωμα ολοι σας, μηδενος εξαιρουμενου .
Περαστικα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια