Powered By Blogger

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Ποινικοποιούνται τα blogs, απελευθερώνονται τα “ελαφρά” ναρκωτικά…

Αναρτήθηκε από τον/την filologos10 στο Αυγούστου 3, 2011

Image

Καπνίστε ότι θέλετε αρκεί να μην σκέφτεστε!!!

Προφανώς το Υπουργείο Δικαιοσύνης κρίνει ότι η ελεύθερη ενημέρωση και η διακίνηση ιδεών στα blogs είναι πιο επικίνδυνα από το χασίς…

Αποποινικοποιείται πλήρως για πρώτη φορά η χρήση ναρκωτικών ουσιών! Διατηρείται εντούτοις, αλλά μειωμένο, σε βαθμό πταίσματος, το αξιόποινο της προμήθειας και της κατοχής ναρκωτικών και της καλλιέργειας φυτών κάνναβης, σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται για την αποκλειστική χρήση του δράστη, λόγω της έστω και μικρής επικινδυνότητας που ενέχουν για τρίτους, αλλά και προκειμένου να διευκολυνθεί η ελεγκτική δραστηριότητα των αρχών για τη διερεύνηση σοβαρότερων εγκλημάτων.

Δηλαδή όποιος θα καλλιεργεί χασίς για προσωπική του χρήση θα κινδυνεύει με “φυλάκιση” μερικών ημερών ή λίγων (μέχρι 3) μηνών!

Αυτά προβλέπει νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που κατατέθηκε στη Βουλή.

Τουλάχιστον μας επιτρέπουν να το … ρίξουμε στα ναρκωτικά!

πηγή

Be the first to like this post.

128 Σχόλια to “Ποινικοποιούνται τα blogs, απελευθερώνονται τα “ελαφρά” ναρκωτικά…”

  1. Τριαντάφυλλος είπε

    Εντάξει , μην τα δαιμονοποιούμε όλα.
    Συμφωνώ ότι η συγκυρία το κάνει να φαίνεται
    κάπως , αλλά το να χάνει άνθρωπος την ελευθερία
    του επειδή μεγαλώνει μια γλάστρα είναι παράλογο…

    • 1+1=2 είπε

      Η κάνναβις και η μαριχουάνα δεν είναι στη κουλτούρα μας.

      Επομένως και η χρήση της μπορεί να είναι επιβλαβής και προκαλεί εξάρτηση αν δεν γνωρίζεις.

      Η χρήση μαριχουάνας ήταν γνωστή σε φυλές ινδιάνων της Β.Αμερικής, αλλά επιτρεπότανε σε κάποιους ενήλικους, στη γερουσία των διάφορων φυλών και σε συγκεκριμένες εορτές το χρόνο. Αυτό ήταν μια γνώση εμπειρική που είχαν αποκτήσει στη πάροδο αρκετών αιώνων σε σχέση με την επικινδυνότητά της.

      ΟΜΩΣ δε γνώριζαν τη χρήση του αλκοόλ !!!! Οταν ήρθαν σε επαφή με τους άποικους, ήρθαν σε επαφή και με το αλκοόλ, το οποίο τους ήταν άγνωστο. Σαν αποτέλεσμα 10άδες χιλιάδες ινδιάνοι έγιναν αλκοολικοί και πέθαναν από παθήσεις που σχετίζονται με υπερκατανάλωση αλκοόλ.

      Αυτό γιατί συνέβει;; Γιατί δεν ήταν στη κουλτούρα τους.

      Οι άραβες από την άλλη δέχονται τη κατανάλωση κάναβις, αλλά απαγορεύουν αυτή του αλκοόλ.

      Στην αρχαιότητα γινότανε κάποια μικρή κατανάλωση φυτικών ναρκωτικών, αλλά σε πολύ συγκεκριμένες εορτές το χρόνο, που ήταν προαιρετικές. Ενώ από αλκοολούχα είχαν μόνο οίνο.

      Εμείς (και οι Ολλανδοί) θα είμαστε χειρότεροι από όλους τους προαναφερθέντες;;

      Να επιτρέπεται μόνο σε ρεμπετάδικα, που όμως δεν θα σερβίρουν αλκοόλ.

      • Τριανταφυλλος είπε

        Δεν είναι στην κουλτούρα μας ?? Τι άλλο θα ακούσουμε από ειδήμονες
        του καναπέ…
        Η τετραϋδροκανναβινόλη φίλε μου, χρησιμοποιούνταν από όλους σχεδόν
        τους γνωστούς αρχαίους πολιτισμούς.
        Ας μην μιλήσουμε για την αρσενική κάνναβη και τις χρήσεις της, τόσο στην
        αρχαιότητα όσο και πριν 100 χρόνια…
        Επιτέλους βγάλτε απο το μυαλό σας οτι πρέπει σώνει και καλά να απαγορεύουμε
        οτι δεν πιστεύουμε οτι μπορεί να χειριστεί ο άνθρωπος, δηλαδή αυτός που
        βγάζει την απαγόρευση μπορεί να κρίνει για τους άλλους που δήθεν
        δε μπορούν ?? Δεν βλέπετε την φασιστική παγίδα που δημιουργείται ???
        Άκου εκεί, δεν είναι στην κουλτούρα μας λέει…

      • Φαίη είπε

        Κοίταξε Τριαντάφυλλε, μην είσαι και τόσο απόλυτος σε αυτό.
        Εμείς οι Έλληνες μεγαλώσαμε με το κρασί στο τραπέζι και πουλάμε αλκοόλ ελεύθερα στα σουπερμάρκετ. Δε έχουμε όμως τόσο κόλλημα με το αλκοόλ όσο άλλοι λαοί που δεν μεγάλωσαν με το κρασάκι που παρήγαγαν στο τραπέζι τους. Το έχουμε απομυθοποιήσει κατά κάποιον τρόπο. Σε πολλές χώρες του εξωτερικού δεν αγοράζεις αλκοόλ από το σουπερμάρκετ αλλά το παίρνεις από ειδικές κάβες. Το πρόβλημα του αλκοολισμού στους νέους σε χώρες όπως Αγγλία, Αυστραλία, Γερμανία είναι τεράστιο. Τους βλέπεις τους τουρίστες πως αγοράζουν αλκοοόλ από τα σουπερμάρκετ όταν έρχονται εδώ; Πως χαζογελάνε λες και και βρίσκονται σε παιδική χαρά; Ένα καρότσι παίρνουν και το γεμίζουν πάνω πάνω με μπύρες και ποτά. Πόσες φορές το’χω δει το σκηνικό. Βλέπουν την πιο ελεύθερη πρόσβαση στο αλκοόλ σαν ευκαιρία να σουρώσουνε μέχρι σκασμού.

        Παν μέτρον άριστον Τριαντάφυλλε και ναι, η κουλτούρα ενός λαού παίζει ρόλο στο πως αυτός θα απορροφήσει και θα συμπεριφερθεί στις διάφορες ‘προκλήσεις’.

        Μην ξεχνάς και το πιο σημαντικό. Τον θεσμό της οικογένειας. Εδώ ακόμα κρατάει και αντιστέκεται ή αν θες φιλτράρει κατά κάποιον τρόπο τα ‘ζιζάνια’..

      • swans είπε

        http://olympia.gr/2008/05/19/legalize/

        …Κύριοι εγκληματίες ή ηλίθιοι, η καλλιέργεια της Καννάβεως πρέπει άμεσα όχι απλώς να επιτραπεί αλλά και να επιδοτηθεί…

      • Φαίη είπε

        Swans, hold your horses.
        Η επιδότηση της Καννάβεως για την παραγωγή της με σκοπό την χρησιμοποίησή της σε πολλαπλές εφαρμογές βιολογικής καλλιέργειας και εναλλακτικής ενέργειας είναι διαφορετικό πράγμα. Μακάρι να δημιουργηθεί το σωστό νομικό υπόβαθρο όπου θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η αποποινικοποίησή της και να βοηθήσει όχι μόνο το περιβάλλον αλλά και την οικονομία μας.
        Το πρόβλημα θα είναι αν μείνει μόνο στα…. φούμαρα.

      • swans είπε

        Φαίη, σιγά μην επιτρέψουν να ξαναχρησιμοποιηθεί η κάνναβις…
        Γνωρίζοντας το ποιόν των νομοθετούντων, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι τίποτα καλό δεν πρόκειται να προκύψει για εμάς, τους απλούς ανθρώπους/κύκνους…
        Μπορεί να είναι μια φόρμουλα για να πέφτουν στα μαλακά τα παιδιά των μεγαλοαστών ή οι φίλοι τους οι διακινητές…
        Μπορεί απ’ την άλλη να θέλουν όντως να δώσουν “όπιο” στο λαό…για προφανείς λόγους…
        Θα δούμε, όταν και αν…

      • Φαίη είπε

        Swans, τώρα συνεννοηθήκαμε.

    • swans είπε

      Όποτε γουστάρουν – και ανάλογα με τα συμφέροντα τους – κάνουν ότι γουστάρουν…

      Οι πολέμιοι της κάνναβης ας ρίξουν μια ματιά στην ιστορία της και πως οι άνθρωποι την χρησιμοποιούσαν ποικιλοτρόπως (διατροφή, θεραπεία, ενέργεια, χαρτί, εξοπλισμός πλοίων, υφάσματα, σχοινιά, χρώματα, βερνίκια, φωτισμός, κατασκευές κ.α.) και ας αναρωτηθούν ποιοί ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ πίεσαν ώστε να δαιμονοποιηθεί και να τεθεί εκτός νόμου.

      ηπα, η μαμά…
      Μέχρι το 1937, η κρατική εξουσία χαρακτήριζε την κάνναβη “πολύτιμο φυτό”.
      Το 1937 τη βάφτισε “φονιά των νέων”.
      Το 1942 τη μετονόμασε σε “φυτό της νίκης”.
      Το 1946 την πολιτογράφησε ως “απειλή για την κοινωνία”.

      Μέχρι το 1937 η αμερικανική κυβέρνηση παρότρυνε τους αγρότες να ασχοληθούν με την καλλιέργειά της.
      Το 1937 έστελνε τους καλλιεργητές και τους χρήστες της στη φυλακή.
      Το 1942 κυκλοφορούσε προπαγανδιστικά φιλμ για την αύξηση της καλλιέργειάς της και πρόσφερε στους καλλιεργητές της ειδικά πριμ και απαλλαγή απ’ τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις.
      Από το 1946 έστρεψε εναντίον τους τον αστυνομικό και ποινικό μηχανισμό και ράντιζε τη γη τους με paraquat.

  2. GRArktos είπε

    διέρρεε και βασίλευε… κρίμα που πέφτετε στη παγίδα.

    η κάνναβη είναι απαράδεκτο να είναι παράνομη. ιδικά όταν ο νόμος στην Ελλάδα απαγορεύει όλη την οικογένεια, ακόμα και αυτές που δεν είναι “ναρκωτικά” (πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι).
    αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

    η αντίφαση στο κομμάτι της κάνναβης είναι… το κάπνισμα.

    όσο για τους blogers είναι το ίδιο με τα κινητά. που αν δε δηλώσεις όνομα δε παίρνεις αριθμό. (πώς αλλιώς θα ξέρουν ποιον παρακολουθούν;).
    μην αγχώνεστε… όλο και κάπου θα βρεθεί ένας server. ευτυχώς η πρόταση του wikileaks στην Ισλανδία (http://www.youtube.com/watch?v=VWNfIvG4z-g&feature=related) για offshore κέντρο τύπου, φαίνεται να κερδίζει έδαφος (http://articles.latimes.com/2011/apr/02/world/la-fg-iceland-free-speech-20110403)

  3. [...] Πηγή… [...]

  4. Το’πε και το κανε ο γιωργακης…θυμαστε που το ειχε πει? Δωσε φουντα στον λαο! Αποτελειωσε την ηδη κοιμισμενη νεολαια! Τοσα χρονια τα ταιζεις με λαθος προτυπα και εχεις ισοπεδωσει ηθη εθιμα και αξιες του ελληνισμου ρε ανθελληνικο συστημα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ Α.Ε. Συνεχιστε λοιπον την διαλυση της ελλαδος! Οπως συνεχιστε και σεις ωρε ελληνες να ψηφιζετε αυτους τους δυο κομματικους μηχανισμους διαλυσης…

    • dyspistos είπε

      Το…όνειρο του Τζέφρυ ήταν ο διαχωρισμός μαλακών και σκληρών. Και τώρα, παντοδύναμος, το κάνει πραγματικότητα, Γιάννη…Ελλάς.Καλά τάγραψες. Θ΄αρχίσουν και στα σχολεία, στα διαλείμματα, τα πιτσιρίκια που σήμερα καπνίζουν τσιγάρα, να κερνάν τόνα τάλλο χασίς. Οταν είναι ελεύθερο και για τη χρήση του δεν έχεις κυρώσεις, τα περίπτερα θαβρούν τρόπο ν΄αυξήσουν τον τζίρο τους. Το ίδιο τα σουπερμάρκετ και τα πολυκαταστήματα, οι καφετέριες κλπ.
      Θα γίνουμε όλοι…ευτυχισμένοι, αφού θα ξεχνάμε προβλήματα, φτώχια, ανεργία – όλα.
      Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο στα καινούρια σχολικά βιβλία να υπάρχει και σχετική ύλη για την ενημέρωση των μικρών παιδιών : χ + α χα σ + ι σι και σίγμα τελικό ς. Για διαβάστε το, όλο μαζί, παιδάκια: χασίς! Μπράβο, παιδάκια.
      Μόνο που δε αναφέρθηκες σ΄όλα τα κόμματα, Γιάννη…Ελλάς κι αυτό είναι άδικο. Γιατί στερείς π.χ. από τον κ. Τσίπρα την προοδευτικότητα που έχει επιδείξει παλιότερα δηλώνοντας, με το φυσικώτερο ύφος του κόσμου: ναι, έχω φίλους κλπ.
      Γιατί να μην είμαι Θεός; Να στείλω τον Αίολο να σκορπίσει σαν την σκόνη και να εξαφανίσει στο άπειρο όλη αυτή τη γελοία, ηλίθια, απολίτιστη , διεφθαρμένη συμμορία που ορίζει τις ζωές μας;
      Νάμουνα βιετκόγκ να γκρεμίσω συθέμελα το φριχτό αυτό οικοδόμημα όπου προστατεύονται αυτά τα γλοιώδη, χαμερπή ανθρωπάρια που κουρσέψανε το έχει μας, τη χαρά μας, το μέλλον μας.

      • Κόριννα είπε

        Δύσπιστε καλημέρα.
        Βεβαίως τό ζαβό ἔκανε αὐτό πού ἤθελε.
        Ἡ δύναμις ὅμως βρίσκεται στὴν οἰκογένεια.

        Πρέπει νά γνωρίζης ὅτι ἡ ξένοι “φίλοι” μας ἀπόβλέπουν στὴν διάλυσι τῆς Ἑλληνικῆς οἰκογενείας.
        Τό λέω μὲ βεβαιότητα διότι ἄκουσα σέ ραδιοσταθμό Ἀμερικανό δημοσιογράφο νὰ δηλώνη ἀναιδῶς καὶ μὲ ἐμφανεστάτη τὴν στεναχώρια του ὅτι: Δυστυχῶς ἡ Ἑλληνική οἰκογένεια κρατᾶ ἀκόμη!!

        Προσοχή στὰ παιδιά μας,καί ὅπως λέει ὁ Σολομών στίς Παροιμίες:
        Δίδαξον τὸ παιδίον ἐν ἀρχῇ τῆς ὁδοῦ αὐτοῦ·
        Καὶ δὲν θέλει ἀπομακρυνθῆ ἀπ᾿αὐτῆς οὐδέ ὅταν γηράσῃ.

        Ἀναφέρεις τοὺς Βιέτ-Κόγκ καὶ μοῦ θύμισες κάτι πού ἔκαναν στὰ Ἀμερικανᾶ.
        Τοὺς πέταγαν δηλητηριώδεις σκορπιούς.
        Ἄν κάνουμε εἰσαγωγή κανένα κιλὸ ἀπό αὐτούς πού εἶναι καί μεγάλοι,καί τοὺς ἀφήσουμε ἐλεύθερους μέσα στὴν Βουλή,ἐν ὁλομελείᾳ;

        Νὰ ἔχουμε εἰδοποιήσει τὸ Καμμένο,καί ὅποιον ἄλλον εἶναι σὰν κι αὐτὸν νὰ μὴν εἶναι μέσα,ὅμως.
        :lol: :lol:

      • astillais είπε

        Κόριννα,Δυσπιστίνα ,ο τριπλός στόχος εναντίον μας
        ήταν και παραμένει

        Οικογένεια Ιστορία Γλώσσα

        ε απλά τους γύρισε λιγάκι μπούμεραγκ
        και τρέχουν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα
        Ενωθήκαμε ξανά ως οικογένεια
        Μαθαίνουμε Ιστορία που την είχαμε του πεταματού
        Όσο για την γλώσσα ε εκεί να δείς παιχνίδι
        για μένα;
        το καλλίτερό μου
        Καλημέρες πολλές :lol: :lol: :twisted:

      • dyspistos είπε

        Να προσθέσω κάτι, εις επίρρωσιν των όσων γράψατε , αγαπημένες Κόριννα και Αστυλλαίς. Στα δημοτικά Σχολεία της πλατείας Κυψέλης πήγαν προ καιρού κάποιοι δημοσιογράφοι, κουβέντιασαν με τα παιδάκια και, προτού φύγουν, άρχισαν να γράφουν ποιήματα στους τοίχους πάνω από τις βρύσες.
        Οταν έγραψαν το “…την γλώσσαν μου έδωκαν ελληνικήν…” του Ελύτη, παρεν’εβησαν δύο από τους διευθυντές των σχολείων:
        - Αυτό, σβύστε το αμέσως. Δεν μπορούμε να γράφουμε για ελληνική γλώσσα εδώ, που το 70% των παιδιών είναι αλλοδαπά !!!!!!!!!!!
        Οσο κι αν επέμειναν οι δημοσιογράφοι, οι στίχοι του Ελύτη σβύστηκαν, γιατί μιλούσαν για την ελληνική μας γλώσσα, στην καρδιά της Πατρίδας μας, στο Κέντρο της Αθήνας.
        Εχω την πεποίθηση ότι, σαν επιτραπεί το χασίς, θα …κερνάν οι διευθυντές αυτοί όσους μιλάνε ελληνικά, για να τους κάνουν να τα ξεχάσουν.
        Αρα, το μόνο που έμεινε είναι η ελληνική οικογένεια, που κρατάει ακόμα, όπως επεσήμανες , Κόριννα, για να μην πετύχη ο “τριπλός στόχος” που πολύ σωστά ανέφερες, Αστυ.
        Η μόνη δυνατότητα που μας απόμεινε, αδέρφια, είναι η οικογένεια και να διαπαιδαγωγούμε εμείς, τα βλαστάρια μας.
        Οι γονείς μου είχαν καθορίσει ποιά βιβλία θα διαβάζαμε στα 10 μας χρόνια, στα 10 και μισό, στα 11 κ.ο.κ.
        Αποτέλεσμα, ποτέ δεν ενδιαφερθήκαμε για νοσογόνες εμπειρίες, ποτέ δεν είχαμε νοσηρές περιέργειες, κανείς δεν μπόρεσε να μας παρασύρει.
        Εμείς και τα παιδιά μας, πλέον. Για να διασωθούνε κι αυτά κι εμείς και η χιλιάκριβη Ελλάδα μας.
        Σας στέλνω γελαστούληδες όχι επειδή χαμογελώ, δεν το μπορώ τούτη τη στιγμή, αλλά επειδή σας αγαπάω. :) :)

      • Τριανταφυλλος είπε

        Τράβα στην Ολλανδία , να δεις τι καπνίζουν τα πιτσιρίκια στα διαλείμματα..
        Μην ακούμε και μαλακίες που δεν ισχύουν, το μόνο που θα αλλάξει
        πλέον είναι το γεγονός ότι θα πεινάσουν τα βαποράκια του θανάτου
        που μέσα στην αναμπουμπούλα, χαιρόντουσαν τόσα χρόνια και πουλούσαν
        πρέζες , κόκες , χάπια και διάφορες άλλες “μαγικές” σκονούλες στα ανυποψίαστα
        θύματα τους , που το μόνο που ήθελαν ήταν 1 τσιγαράκι…
        Όσοι δεν θέλουν να αποποινικοποιήθη η κάνναβης τότε με τον τρόπο τους
        στηρίζουν τους εμπόρους θανάτου και την παραοικονομία, τόσο απλό…

      • Πατρικιος είπε

        “O Eλληνικός Λαός είναι αναρχικός και δύσκολα εξημερώνεται. Γι αυτόν τον λόγο πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στον Πολιτισμό του: Τότε ίσως μπορούμε να τον συμμορφώσουμε. Εννοώ, φυσικά, να χτυπήσουμε την Οικογένεια, την Γλώσσα τους, την Θρησκεία τους, τον Πολιτισμό και την Ιστορία τους, έτσι ώστε να εξουδετερώσουμε την ικανότητα τους να αναπτυχθούν, να διακριθούν, η να υπερισχύσουν; έτσι θα τους εμποδίσουμε να γίνουν εμπόδιο στα στρατηγικά και ζωτικά μας σχέδια στα Βαλκάνια, στην Μεσόγειο, και στην Μέση Ανατολή”.

        Ο νεοναζι δολοφονος και καταζητουμενος εβραιος Κισσιγκερ.

    • Κόριννα είπε

      Γιατί ἀναφέρεις μόνο τὰ δύο κόμματα;
      Τὰ ἄλλα τρία τὰ ἔχεις σὲ ὑπόληψι;
      Ὅλοι σὲ θέλουν μαστουρωμένο γιά νά σέ ὁδηγοῦν ἐκεῖ πού θέλουν.

      • Κόριννα είπε

        Τό σχόλιό μου γιὰ τὸν Γιάννη…Ἑλλάς

      • Ολα τα κομματα δεν κανουν! Αναφερομαι στα δυο κομματα εξουσιας.[!!].ομως. Αυτα τα δυο κομματα πιανουν το τιμονι της χωρας εδω και 40 χρονια περιπου! Ιδιως το πασοκ! Για μενα αυτο φταιει περισσοτερο για την κατρακυλα της ελλαδας σε ολους τους τομεις…αλλα και η ΝΔ δεν πρεπει να μιλα! Οποτε ηταν στα πραγματα δεν εκανε τιποτα κι αυτη…απεναντιας πολλες φορες συμπληρωνε τα κακως κειμενα που δεν προλαβαινε να κανει το πασοκ. Για συριζα και κκε δεν το συζηταω καν…το μεν συριζα μιλαμε για ενα κομμα της θεωριας του χαους της αναρχιας και λαθρολαγνο…το μεν κκε εχει κολλησει η βελονα του γραμμοφωνου απο το 1924 και επισης λαθρολαγνου αλλα και προδοτικο κομμα κιολας…το δε ΛΑΟΣ θεωρω οτι ειναι μεν το λιγοτερο κακο κομμα που υπαρχει αυτη τη στιγμη στο κοινοβουλιο αλλα με χαλαει η λογικη που εχει ‘η κοκα κολα παει με ολα’! Με αλλα λογια μπλεξαμε…

  5. Elxo είπε

    Πολύ ωραία!!!
    Το Σεπτέμβρη τα Σχολεία μας θα γίνουν ΤΕΚΕΔΕΣ!!!
    Αφού ο νόμος απαγορεύει τη τιμωρία μαθητών για το κάπνισμα εντός των Σχολείων (έτσι είναι δυστηχώς και όποιος τιμωρεί μαθητή που καπνίζει παρανομεί…και συνήθως λόγω της έντονης προστριβής μαθητή-καθηγητή η τιμωρία δίνεται για ανάρμοστη…συμπεριφορά…) φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα “χασισάκια”…
    Αλλά μη νομίζετε!Και τα Πανεπιστήμια ΤΕΚΕΔΕΣ θα γίνουν!!!
    Μήπως θα υστερήσει και ο διαλυμένος Ελληνικός Στρατός;;;;;;;;
    Ότι απέμεινε από την επικίνδυνη για κάποιους…μαχητικότητα των νέων θα εξανεμιστεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ότι απέμεινε από την επικίνδυνη για κάποιους απόγνωση…των ενήλικων ανέργων θα εξανεμιστεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Το πέιραμα πέτυχε τόσα χρόνια στα γήπεδα όπου στιβάζονταν μαχητικές ψυχές που χειραγογούνταν από το φανατισμό της ανοησίας…
    Άνεργοι νέοι είτε λόγω έλλειψεις τυπικών προσόντων, είτε λόγω συστημικής απομόνωσης…εύρισκαν “στοργή” και “προστασία” σε συνδέσμους φιλάθλων όπου πολλές φορές το ομαδικό πνεύμα και η ανάγκη του “ανήκειν” οδηγούσε σε πράξεις φανατισμού και χουλιγκανισμού πάντα με τη βοήθεια κάποιων “ουσιών”…
    Ε!!! Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα η κοινωνία να γίνει ένα γήπεδο και όποιος προσφέρει ένα κοινωνικό βοήθημα (χαρτζιλίκι) και λίγο χασισάκι θα είναι η “Προεδράρα”…!!!
    Ποιά επανάσταση;;;;;;
    Ποια μαχητικότητα;;;;;;
    Ποια ιδεώδη;;;;;;;
    Ποιές αρχές και ποιές αξίες απέμειναν ή θα αντέξουν μπροστά στον οδοστρωτήρα της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ;;;;;;;
    Το λυπηρό όμως δεν είναι αυτό!!!!!
    ΤΟ ΛΥΠΗΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ “ΕΥΤΑΞΙΑ” ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΧΡΗΜΑ…ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΞΟΔΕΥΑΜΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ “ΠΡΟΟΔΟΥ” ΚΑΙ ΤΗΣ “ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ”…

    Όλα τα παραπάνω και όλα όσα πολλοί φιλοί σκέπτονται και μοιράζονται εδώ ,για μένα, έχουν μόνο μια εξήγηση.
    ΟΣΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ
    ΤΟΝ “ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ” Ο ΕΧΘΡΟΣ…Ο ΠΑΜΠΟΝΗΡΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. iconology2009 είπε

    Και μόνο για τον τίτλο-ευφυής η αντίστιξη-η ανάρτηση αυτή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και η ανάρτηση της χρονιάς! Εξυπακούεται ότι ασπάζομαι ολόθερμα το πνεύμα της: καμιά παραχώρηση στις ουσίες όσο “φυσικές” και αν φαίνονται. Και το ουράνιο φυσικότατο και καθαρότατο προϊόν είναι, ποιος από μας θα δεχόταν να το καταπίνει σαν δισκία για τα αρθριτικά του; Δύο από τις πιο πρόστυχες και ελεεινές μορφές του ελληνικού πολιτικού στερεώματος στήριξαν με την τεκεδίστικη επιχειρηματολογία τους την κάναβη: Γιωργάκης Παπανδρέου-καμένο μυαλό, αν το είχε και ποτέ άκαυτο ή αν είχε ποτέ μυαλό ;-) – και η μοχθηρή Μαρία Δαμανάκη: και οι δυό τους προφανείς λόγοι για ν’άρχίσεις τα ναρκωτικά αλλά γιατί να τους κάνουμε τη χάρη; για να μας κουμαντάρουν πιο εύκολα;

  7. Nancy είπε

    Αλλοιώσανε δυό γενιές ελλήνων με δανεικό χρήμα, χτυπήσανε οικογένεια με την ουδετεροποίηση των φύλων, απλοποίησαν την ελληνική γλώσσα μέχρις ασημαντότητας και εξαφάνισης, συγχρώτισαν την κοινωνία με βάρβαρα ήθη και ανθρώπους, στοχοποίησαν την ορθόδοξη θρησκεία και τους εκπροσώπους της, ελέγχουν την τροφή και το νερό μας… έ, να μην μας δώσουν και ενα δωράκι για να καθόμαστε ήσυχοι και να μην πολυσκοτιζόμαστε; ευφορία στο πιάτο μας προσφέρουν βρε, αχάριστα πλάσματα!

    • dyspistos είπε

      :) καλημέρα και σε σένα.

      • Nancy είπε

        Καλημέρες γλυκιές σε όοολα τα κορίτσια μας που ομορφαίνουν τη σελίδα μας. :D

      • Πατρικιος είπε

        Εκτος απο μάμα εισαι και ρατσιστρια.
        Οι αντρες δεν ομορφαινουν τιποτις δηλαδης;

      • Nancy είπε

        Τα βράδια μας, όταν είναι το φώς σβηστό.
        που δεν φαίνεστε δλδ :lol:

      • Πατρικιος είπε

        Ωχ!!!!!!
        “Μάμα” δε μας βλεπετε αλλα μας αισθανεσθε πολυ…….κοντα;

        Ξερεις σε αποκαλω “Μάμα” γιατι με μαλωσες τοσο πολυ με κεινο το σχολιο μου για την Winehouse (Γιαχβε συγχωρεστην) που μου θυμισες την μανα μου οταν μου φωναζε που ημουν μικρος και τραβαγα την ουρα της γατας!

        “Πατρικιε ασε ησυχη τη Νορα”

      • Nancy είπε

        άσε βρε Πατρίκιε, είναι διαπιστωμένο. Πρώτα βγαίνει η ψυχή μας και μετά το χούι μας..

        Οκ, για να σοβαρευτούμε Πατρίκιε, εκείνο το σχόλιο για συνάνθρωπό μας που δεν γνωρίζουμε παρα μόνον ότι δημοσιεύεται, που είχε αυτοκαταστροφική τάση, που δεν ξέρουμε απο τί βασανιζόταν, που έδωσε τον εαυτό της στη μουσική και στον κόσμο και που ακούστηκε οτι ήταν αγαπητό άτομο στον κοινωνικό κύκλο του, και, το πιο σημαντικό, που είχε φύγει απο τη ζωή, μου έβγαλε όλη την αγανάκτηση με τα λόγια που έγραψες. Ηταν άτοπο. Μην κρίνεις άνθρωπο απο την καταγωγή του, απο προσωπικούς δαίμονες βασανίζεται όλη η ανθρωπότητα, εσύ ή εγώ. Με τη διαφορά, οτι εγώ μπορώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου σε κάποιον που με κρίνει χωρίς να με ξέρει, ένας άλλος όμως μπορεί να μην είναι ΠΑΡΩΝ… αυτά, με αγάπη απο τη big mama

      • Πατρικιος είπε

        Ok.
        ας μη σου απαντησω γιατι το θεμα (με την Winehouse) εχει τεραστιες διαστασεις και χωρις τελειωμο!
        Αλλα προς Θεου!
        Παρεμεινε “μάμα” σκετο γιατι αν γινεις big mama δεν θα σε βλεπουμε τα………….βραδια με τις τοσες ………ομορφιες!

    • ΝΕΜΕΣΙΣ είπε

      καλημερα Νancy μου.
      πολυ ωραια τα ειπες .

      οσο για το δωρακι που λες ,εχουμε και τραγουδακι….(αν αυτο λεγεται τραγουδι..αλλά αυτη ειναι άλλη συζητηση..)

      ”πινω μπαφους και παιζω προ” (πο)…ποιος τη χαρη μας….

      • Nancy είπε

        Στο όνομά σου πίνουμε νερό!

      • ΝΕΜΕΣΙΣ είπε

        ”Nancy είπε
        Αυγούστου 3, 2011 στο 12:58 μμ

        Στο όνομά σου πίνουμε νερό!”

        ;-) ναι! κι εγω,καλή μου ! περιμενοντας να ερθει και η άλλη αδελφη μου ,η Τισις.

        υ.γ βέβαια όχι απλά περιμένοντας ,γιατί πάντα ισχύει και το ”Συν Αθηνά και χείρα κίνει” !

      • Nancy είπε

        Σωστή και πάλι. Αλλιώς, η Νέμεσις θα αφορά εμάς τους ίδιους, αφου διαπράττουμε εμείς την Υβρη, κανένας άλλος για δικαιολογία.

  8. [...] [...]

  9. Γιωργης είπε

    Χρεωκοπια == Αυξηση σε ναρκωτικα πορνεια και τζογο.
    Το καινουργιο συνθημα του ΠΑΣΟΚ.

    ” ΧΑΣΙΣΙ – Γ***ΣΙ – ΚΑΙ ΠΟ-ΚΕ-ΡΑΚΙ “

  10. Γιάννης είπε

    ξεκινήστε καταλαβαίνοντας.
    Καταλάβετε επιτέλους ότι δεν είναι το πρόβλημα ένας τρελός που θα βρίσει ή θα συκοφαντήσει ή θα απειλήσει κάποιον. Αυτόν τον εντοπίζουν πανεύκολα, ότι ώρα θέλουν. Η ρύθμιση δεν έρχεται για να αποθαρρύνει κάποιους μεμονωμένους τρελούς. Έρχεται για να φιμώσει τα blogs που έχουν μεγάλη επιρροή. Όπως αυτό που μας φιλοξενεί τώρα.
    Η επιρροή είναι το πρόβλημά τους. Δεν αντέχουν χωρίς το γλείψιμο του MEGA και των λοιπών καναλιών.
    Δεν αντέχουν τα ισχυρά blogs άποψης, τα οποία και θα γονατίσουν με συνεχείς μηνύσεις για δήθεν εξύβριση.
    Κάθε λέξη της Ολυμπίας, μπορεί να την οδηγήσει -εν δυνάμει- στο δικαστήριο. Εκεί θα αθωώνεται φυσικά, αλλά η ζημία θα είναι ότι δεν θα μπορεί να τρέχει κάθε μέρα στο δικαστήριο και να πληρώνει δικηγόρους.
    Επεξεργαστείτε λοιπόν στο μυαλό σας, αυτό που τους ενοχλεί και τους πονάει: επιρροή !
    Αν ενδιαφερόταν για τις απειλές και τις συκοφαντίες, θα έκλειναν κάτι κοπρόσκυλα όπως αυτό:
    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/jumbo_21.html

    δες το με προσοχή! το tro-ma-ktiko ανήκει σε Εβραϊκή διαφημιστική εταιρεία. Τα jumbo δίνουν τη διαφήμισή τους σε ελληνική διαφημιστική εταιρεία. Το άθλιο tro-ma-ktiko χτυπάει εκβιαστικά, με δήθεν επιστολές αναγνωστών τα jumbo εκβιάζοντάς τα. Αν ήθελαν λοιπόν δικαιοσύνη θα ξεκινούσαν από αυτούς. Τους ξέρουν. Γιατί δεν τους πιάνουν; Θα τους πιάσουν αύριο; ΟΧΙ, είναι η απάντηση! Την olympia θα σέρνουν στα δικαστήρια με γελοίες προφάσεις, γιατί ενοχλεί τον καθεστωτισμό τους.
    Η αντίδρασή σας λοιπόν πρέπει να είναι συγκεκριμένη: Να ρωτάτε δηλαδή παντού: “Οταν ψηφιστεί ο νόμος θα μπορεί να προστατευθεί το jumbo από το εκβιαστικό tro-ma-ktiko;” Απαντήστε κ.Παπαιωάννου!

  11. ΓΙΩΡΓΟΣ - ΑΝΑΞ είπε

    Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο. Θα με βοηθήσετε;

    Να είναι απαγορευμένες οι ουσίες και ο νέος να το βλέπει σα μαγκιά όταν τις καταναλώνει ή να είναι ελεύθερες και από την πρώτη δημοτικού να γίνεται πλύση εγκεφάλου στα παιδιά για το πόσο βλαβερές κι επικίνδυνες είναι;

  12. ρωμυλοσ είπε

    ρε δεν βλεπετε τι γινετε στα νησια μασ με την χρηση του αλκοολ που πεθενουν καθε μερα νεοι ανθρωποι η καναβησ σασ φταιει!!εχουμε γινει το αμστερνταμ του αλκοολοτουρισμου!ο αλλοσ στα μαλια χτεσ(19χρ!)περπαταγε γυμνοσ,στην μυκονο στην πεφτουν στο τραπεζι σου κ σου βουτανε εν ψυχρω το μπουκαλι που πινεισ,αλλοι πλακονοντε ανετια κ σκοτωνοντε μεταξυ τουσ,ο αλλοσ πεφτει απο βραχια κ βρισκει τραγικο θανατο,ελληνιδα πεθενει απο χρηση αλκοολ(14χρ.αν δεν κανω λαθοσ??)!!ολα αυτα που σασ ειπα εχουν συμβει σε διαστιμα 1 μηνα(και αν!!)στο αμστερνταμ οσεσ φορεσ εχω παει δεν εχω δει ουτε μια φορα τετοιο περιστατικο.και για να τελειωνω…δεν εχει αναφερθει ποτε μα ποτε στην ιστορια του κοσμου θανατοσ απο κανναβη!αντιθετα απο ασθενειεσ του τσιγαρου πεθενουν καθε χρονο 5.500.000ανθρωποι σε ολον τον κοσμο!!!για το αλκοολ μην αναφερω καν!!κ κατι τελευταιο..ξεκολατε με την κανναβη…ειναι ενα φυτο το οποιο υπαρχει στην γη πολυ πρην απο εσασ κ ολοι το σαν την κατασροφη του πλανητη κ τησ ανθρωποτητασ.Ε Λ Ε Ο Σ!!!

    • Κόριννα είπε

      Πολλά φυτά καί μέταλλα καί οὐσίες ὑπάρχουν στή γῆ πρίν ἀπό μᾶς.
      Αὐτό δὲν σημαίνει πώς εἶναι καλά γιὰ τόν ἄνθρωπο.
      Ἡ χρῆσις τοῦ χασισιοῦ εἶναι ἡ εἰσαγωγὴ στήν χρῆσι ἰσχυροτέρων οὐσιῶν.
      Εἶναι ὁ προθάλαμος.

      Μόνο γι᾿αὐτό,ἡ τιμωρία τους πρέπει νὰ εἶναι ἀμείλικτη,χωρίς νὰ σημαίνη ὅτι γιὰ τὰ ἄλλα πού ἔχουν κάνει θὰ ἀθῳωθοῦν.
      Ἔχει ὁ καιρὸς γυρίσματα.

      • Τριανταφυλλος είπε

        Προθάλαμος ε ??
        Η χρήση χασισιού είναι απλά χρήση χασισιού, με την ίδια λογική όταν
        ξεκινάς να οδηγάς αυτοκίνητο, πρέπει να προετοιμαστείς να πετάξεις
        και αεροπλάνο κάποια στιγμή ε ??

        ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΊΤΕ…..

      • Nancy είπε

        Tριαντάφυλλε, η καλύτερη θωράκιση είναι η αποφυγή τους κατόπιν γνώσεως, όσο για το που σταματάει κανείς είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας. ΄Αλλοι σταματάνε στο θεό, κυριολεκτικά ή μεταφορικά. Αλλα, προθάλαμος των βαρέων ψυχοτρόπων ουσιών είναι βεβαιωμένα η χρήση ελαφρών εξαρτησιογόνων .

      • Ε να κόψουμε και τη πορτοκαλάδα τοτε,ειναι κι αυτη προθάλαμος για τα οινοπνευματώδη.

      • swans είπε

        …είναι βεβαιωμένα..

        ποιός το βεβαιώνει, αν επιτρέπεται;

      • Nancy είπε

        πέρα απο την κοινή λογική Swans, δες λίγο και στο Focus τη δήλωση του διευθυντή ΚΕΘΕΑ

        http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=1670

      • swans είπε

        Nancy,
        το κεθεα το αφήνω απ’ έξω (είναι πολλά τα λεφτά)…
        Θα ασχοληθώ με τους ξένους που αναφέρονται στο focus…

        Μέχρι τότε,
        εξεταστική επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου “για το πρόβλημα των ναρκωτικών στις χώρες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας” ψήφισε τον Σεπτέμβρη 1986,
        Παράγραφος 34 : “Η κάνναβη αποτελεί το πλέον διαδεδομένο διεγερτικό. Διατίθεται σε δυο μορφές, τη μαριχουάνα και το χασίς… (από τη χρήση της) δημιουργείται αίσθημα χαλαρώσεως. Η χρήση της κάνναβης σε πολλά άτομα δεν δημιουργεί βλάβη… Καθόλου δεν έχει αποδειχθεί ότι τα άτομα που καπνίζουν κάνναβη μεταβαίνουν υποχρεωτικά στη χρήση ηρωίνης…”

      • Nancy είπε

        Φίλε-η, πουθενά όμως δεν λέω οτι απο τα μαλακά περνάς υποχρεωτικά στα σκληρά, αν πρόσεξες το πήρα ανάποδα, οτι δεν πέφτεις στα σκληρά κατ΄ευθείαν σαν παρθένος οργανισμός που είσαι, αλλιώς υπάρχουν σοβαρές παρενέργειες. Σε άλλες μελέτες που γίναν πάνω σε ανθρώπους αλλα και ζώα, παρουσιάζονται σοβαρές βλάβες απο φούντα, π.χ. απώλεια μνήμης, προβλήματα στο αναπνευστικό (βλ.την πρόσφατη απώλεια της γνωστης Winehouse απο εμφύσημα), υποψία καρκινογενέσεως κλπ Τίποτα δεν είναι αθώο όταν είναι εισπνεόμενο, κυκλοφορεί στο αίμα και πάει σε όλον τον οργανισμό και κυρίως στο αναπνευστικό σύστημα.

      • Διογένης είπε

        «Ο μόνος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα να επεμβαίνουν ατομικά ή συλλογικά στην ελευθερία δράσης ενός συνανθρώπου τους, είναι η αυτοπροστασία τους. Ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορεί νόμιμα να ασκείται εξουσία σε οποιοδήποτε μέλος μιας πολιτισμένης κοινωνίας παρά τη θέλησή του, είναι η αποτροπή της ζημιάς των άλλων… Η μόνη δραστηριότητα για την οποία ο άνθρωπος είναι υπόλογος απέναντι στην κοινωνία, είναι αυτή που αφορά τους άλλους. Ως προς τη συμπεριφορά του απέναντι στον εαυτό του, η ελευθερία του είναι δικαιωματικά απόλυτη: Όσον αφορά το κορμί και το μυαλό του, το άτομο είναι κυρίαρχο…» (John Stuart Mill, 1806 – 1873)
        Καλό είναι να έχουμε αυτά τα λόγια στο μυαλό μας.

        Είναι βέβαιο ότι η κάνναβη είναι λιγότερο επιβλαβής από χίλια δυο εξαρτησιογόνα δηλητήρια της φαρμακοβιομηχανίας που συνταγογραφούνται αβέρτα, βεβαίως βεβαίως, και λιγότερο, περισσότερο ή εξίσου βλαβερή από αμέτρητα προϊόντα τα οποία μπορούν άνετα να αγοραστούν και να καταναλωθούν από ανήλικους. Για τις ψυχικές ασθένειες που μπορεί να προκληθούν από την κατανάλωση κάνναβης, ο μάλλον απαρέγκλιτος κανόνας είναι ότι πρέπει να υπάρχει προδιάθεση ή εκδηλωμένη ψυχική ασθένεια. Αλήθεια, υπάρχουν πολλές ουσίες/προϊόντα από την κατανάλωση των οποίων δεν έχουν προκληθεί θάνατοι; (ασπιρίνη, ξηροί καρποί, γάλα κα.) Πάντως, με την κατανάλωση κάνναβης είναι αδύνατον να επέλθει θάνατος, κάτι που αποδεικνύεται από τα δεδομένα της χημικής σύστασής της και απλή αριθμητική. (Διατηρώ μία επιφύλαξη για την πιθανότητα ύπαρξης κάποιας μυστήριας αλλεργίας).
        Και βέβαια, το σύνηθες επιχείρημα ότι η κάνναβη, όχι καν μπορεί να καταστεί, αλλά είναι προθάλαμος των “σκληρών ναρκωτικών”, είναι ατυχές, αφελέστατο, ψευδέστατο και, για έναν ενημερωμένο πολίτη, παντελώς παράλογο. Μόνον η άγνοια, η παραπληροφόρηση και η επαφή με μικροδιακινητές των παράνομων ουσιών –υπό το καταναγκαστικό πλαίσιο λειτουργίας της μαύρης αγοράς– μπορούν να οδηγήσουν στα “σκληρά ναρκωτικά”. Η άγνοια και η κατά διαστήματα προδιαγεγραμμένη έλλειψη κάνναβης από την αγορά, σε συνδυασμό με την εξαθλίωση των μικροδιακινητών, που θέλουν να αυξήσουν τους εξαρτημένους πελάτες τους και επομένως τα κέρδη τους και τελικά να εξασφαλίσουν την ουσία που έχουν ανάγκη για να ζήσουν, επιτρέπουν στους δυστυχείς να προτείνουν “εναλλακτικές λύσεις”. “Λύσεις” που εγκλωβίζουν και λόγω των ίδιων των συνθηκών της παρανομίας μπορεί να σκοτώσουν. Η απαγορευτική πολιτική, η άγνοια και η παραπληροφόρηση, λοιπόν, είναι αυτές που ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες του σκοτεινού θαλάμου των “σκληρών ναρκωτικών”.
        Αλλού είναι το πρόβλημα με την κάνναβη: Στις ΗΠΑ, ΚΑΘΕ ΩΡΑ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ 100 ΠΟΛΙΤΕΣ για παραβίαση της νομοθεσίας που αφορά την κάνναβη. Για το 90% αυτών των συλλήψεων αιτία είναι μόνον η ΚΑΤΟΧΗ (όχι η καλλιέργεια ή η διακίνηση). Το 30% των συλληφθέντων είναι ηλικίας ΚΑΤΩ ΤΩΝ 19 ΕΤΩΝ. Το 2008 στην Ελλάδα, 15ΧΡΟΝΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ αυτοκτόνησε στο ψυχιατρείο των φυλακών Κορυδαλλού. Πώς κατέληξε το δύσμοιρο παιδί στον Κορυδαλλό; Βρέθηκαν στην κατοχή του 3 γραμμάρια κάνναβης!!!…
        Και, ασφαλώς, τα περί κάνναβης είναι τα σχετικά εύκολα της υπόθεσης. Η μεγάλη τραγωδία είναι στις παράνομες εξαρτησιογόνες ουσίες, στα λεγόμενα “σκληρά ναρκωτικά”.

        Εσείς που εγκρίνετε και ζητάτε την καταναγκαστική “προστασία της κοινωνίας από τα ναρκωτικά”, ξέρετε πόσοι “χασικλήδες” και “ναρκομανείς” κυκλοφορούν ανάμεσά σας; Το ξέρετε ότι τους ψηφίζετε; Το ξέρετε ότι σας υπερασπίζονται στα Δικαστήρια “μαστουρωμένοι”; Το ξέρετε ότι ο οικογενειακός σας ιατρός μπορεί να είναι “ναρκομανής”; Γιατί όλοι αυτοί δεν προβαίνουν σε εγκληματικές πράξεις; Γιατί δεν πεθαίνουν στα πάρκα; Περίεργο… Που οδηγεί η υπερβολική κατανάλωση νερού;

        Να δεχτώ ότι οι μη κατευθυνόμενες από το σύστημα επιστημονικές έρευνες που αφορούν στις βλαβερές επιπτώσεις των “ναρκωτικών” στην υγεία έχουν σφάλματα. Το απολύτως σίγουρο είναι ότι βρίσκονται πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα από την –απέχουσα “έτη φωτός” από την αλήθεια– εγκληματική και εγληματογενή προπαγάνδα του συστήματος για τα “ναρκωτικά”. “Ναρκωτικά” είναι οι ουσίες που κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να απαγορευτούν, επειδή είχαν και έχουν πολύ συγκεκριμένα, ασύλληπτου μεγέθους οικονομικά αλλά και πολιτικά συμφέροντα. Η ανθρωπότητα επί χιλιετίες χρησιμοποιούσε ελεύθερα τις ψυχοτρόπες ουσίες. Και ό,τι και να της συνέβαινε εξαιτίας των ουσιών, η κατάσταση δεν θύμιζε ούτε στο ελάχιστο τη σημερινή τραγική. Για την εξυπηρέτηση οικονομικών και πολιτικών σκοπιμοτήτων εμφανίστηκαν οι αυτόκλητοι “προστάτες” της. Και από κει και πέρα, το όποιο πρόβλημα υπήρχε, μεταλλάχθηκε, προστέθηκαν νέα και όλα μαζί συνεχώς διογκώνονται.

    • Esy kai o Swans San xrhstes narkotikon tha eprepe na parasxete
      symvoules gia avth th katara ths koinonias ta narkotika !!!!!
      Prohn xrhstes kai oloi oi en dynakei xrhstes ta exoun daimonopoihsei, kanoun ENA titanio agona gia na apallagoun APO
      avto to martyrio ton narkotikon!!!
      Oi oikogeneies tous kai idios oi manades tous pernane Golgotha
      vlepontas ta splaxna tous na argosvynoun mera mera xoris na mporoun na tous prosferoun vohthia !!!!!!
      Kai erxeste eseis oi dyo San dhthen xrhstes na diafinisete ta Narkotika giati????
      Giati apla eiste Emporoi Narkotikon kai oxi xrhstes!!!
      Avta na ta poulhsete sta vaporakia sas !!!
      Oust na xathite dolofonoi Ton adynamon kai ths Ellinikis Neoleas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • swans είπε

        Ωπα, ρε πατριώτη…
        Δε μιλάνε έτσι σε ανθρώπους που δε γνωρίζουν…
        Χρήστης; δήθεν χρήστης; έμπορος; δολοφόνος;…
        Δεν πειράζει όμως…

        Για “τιμωρία” θα σου παραθέσω μια παράγραφο απόφασης κάποιων ευρωβουλευτών, που κάποιοι οπαδοί του (ευρω)κοινοβουλευτισμού εψήφισαν… Τα όποια παράπονα λοιπόν σ’ αυτούς…

        Συστάσεις (μέρος 1ο, παράγραφος 16) :
        “Στο μέλλον θα απαιτηθεί καλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των ναρκωτικών ουσιών, από κάθε πλευρά (από την προέλευση έως και την επίδρασή τους)… Η διαφοροποίηση αυτή ανάμεσα σε σκληρά και μαλακά ναρκωτικά και αντίστοιχα ανάμεσα σε φυσικά καλλιεργούμενα και βιομηχανικά συνθετικά ναρκωτικά, θα μπορούσε να ακολουθήσει το εξής σχήμα:

        1. Πολύ σκληρά ναρκωτικά
        Hρωίνη, Κρακ
        2. Σκληρά ναρκωτικά
        Κοκαϊνη, Μεθαδόνη, Μορφίνη, Πεθιδίνη, Φαινκυκλιδίνη
        3. Ημισκληρά ναρκωτικά
        Αμφεταμίνες, Αψινθος, Βαρβιτουρικά, LSD, Μεσκαλίνη, Χημικοί
        διαλύτες, Ψιλοκυβίνη
        4. Ημιμαλακά ναρκωτικά
        Καπνός, Κόκα, Οπιο, Οινοπνευματώδη ποτά (αποσταγμένα) Xασίς,
        Χάτ
        5. Μαλακά ναρκωτικά
        Ηρεμιστικά, Κάνναβη, Κωδεϊνη, Πεγιότ, Παραισθησιογόνα μανιτάρια,
        Οινοπνευματώδη ποτά (μη-αποσταγμένα)
        6. Πολύ μαλακά
        Κακάο, Καφές, Τσάι

        Ερευνητική Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου: Εκθεση σχετικά με την εξάπλωση του οργανωμένου εγκλήματος που σχετίζεται με το λαθρεμπόριο ναρκωτικών στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας:
        Tα πορίσματα της έρευνας (εισηγητής: Patrick Cooney). Νοέμβριος 1992. Εγκρίθηκε από τη 15μελή Εξεταστική Επιτροπή στις 29/11/1992 με ψήφους 9 υπέρ και 6 κατά (στους 6 που καταψήφισαν περιλαμβάνονται όλα τα μέλη της συντηρητικής πτέρυγας της Επιτροπής).

  13. ρωμυλοσ είπε

    ααα!κατι ασχετο..τι παιζει με το τρομακτικο που κραζει ενασ φιλοσ?εχω παρατιρισει κ εγω καποια εξοργιστικα (κατα την αποψη μου)πραγματα κ απορω..μπορει να με ενημερωσει καποιοσ?

    • telis είπε

      ε, τι παραπάνω ενημέρωση θέλεις ρε φίλε; δεν έχεις δική σου κρίση; Γιατί στηρίζεις τους εκβιαστές; Πολύ μυαλό θέλει να καταλάβεις τι ρόλο παίζει; Πολύ μυαλό θέλει να καταλάβεις ότι το fimotro ευθύνεται κατά 100% για τη φίμωση που έρχεται; Με τα συκοφαντικά και εμετικά δημοσιεύματά του, που προσβάλλουν κατάφωρα πρόσωπα (πρόσωπα όχι ιδιότητες και θεσμούς) άνοιξε τον ασκό του Αιόλου;
      Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι που ..εκτιμούν το φίμωτρο !!!!!!
      Πώς να επιβιώσει η μπλογκόσφαιρα με τέτοιους φίλους;

    • astillais είπε

      Στην Ιστορία αν θυμάσαι υπάρχει ένα κάτι τις
      που λέει
      αίτια και αφορμές
      τα αίτια υπάρχουν είναι οι ελεύθερες φωνές
      ε και πρέπει να δοθεί η αφορμή
      και επειδή η αφορμή δεν δίνεται
      τι κάνουμε;;;
      την κατασκευάζουμε
      ή αλλοιώς
      αφορμίτσα τον κ… να κ….
      ή αλλοιώς πρόβα .. νυφικού

  14. tigris είπε

    Μπαφιάσαμε από ΠΑΣΟΚ, όχι άλλο πασόκ, μόνο ικανό για πάσα σε μπάφους και μπούφους είναι…

    • astillais είπε

      για να φορολογήσει αρμοδίως
      και ως φυτούλια και ως εκπομπή διοξειδίου
      είδες σχέδιο το πασοκ;
      Κεντρικό σύνθημα
      “το μέλλον ανήκει σ΄αυτούς που το σχεδιάζουν”
      και καθήστε ….εσείς να λέτε τι είναι νόμιμο τι παράνομο τι επιβλαβές
      και τι ιατροφαρμακευτικό παρασκεύασμα
      Το έχω δεί στο βλέμμα ΕΓΩ
      λέει (το βλέμμα)
      “φάτε την σκόνη μας”
      και προ-πορεύεται
      αμ τι;;;

  15. Ιωάννης είπε

    Όπως στην Αργεντινή οταν πήγε το ΔΝΤ..Πάκο,πάκο….για να μαστουρώνουν ολοι,και αυτοί να κάνουν την δουλειά τους ανενόχλητοι…Αρε Σόρος…..Τα ναρκωτικά,τον τζόγο,και την πορνεία,τα είχαν μοιράσει καιρό πρίν έρθει το ΔΝΤ…Ας τα λουστούμε τώρα…Πάκο πάκο…

  16. Миша είπε

    Η διασύνδεση μεταξύ της χρήσεως ψυχοτρόπων και της προσπάθειας επιβολής της «σιωπής των αμνών » από την χούντα είναι επιτυχημένη.
    Την ώρα που ξήλωναν τις σκηνές από το Σύνταγμα , το εμπόριο ντρόγκας στην Ομόνοια και στα πέριξ συνεχιζόταν αδιατάρακτο με την αγαστή συνεργασία μπάτσων-σωματεμπ΄ροων-βαπορακίων….
    ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ.

  17. ρωμυλοσ είπε

    εγω παντωσ κοριννα ειμαι χρηστησ χωρησ να ντρεπομε να το πω εδω κ 12χρ περιπου κ δεν πειγα σε ποιο σκληρα ναρκωτικα κ ξερω και παρα πολυ κοσμο σαν και μενα!.ουτε εκλεψα ουτε διμιουργισα ποτε πρωβλημα σε καποιον μετα την χρηση που εκανα!οσο για το αν κανει κακο στον ανθρωπο διαβασε καμια προσφατη ερευνα να δεισ σε ποσεσ ασθενειεσ βοηθαει κ μετα ελα πεσ μου οτι κανει κακο!μην μιλησω κ για την οικολογικη πλευρα..μεχρη και αυτοκηνιτο με καυσιμο την κανναβη ειχαν βγαλει..οσο για τον προθαλαμο που ακουω ειναι η γνωστη καραμελιτσα που ξερει ολοσ ο κοσμοσ!κατα την ταποινη μου αποψη η παραβατικοτιτα οδηγει τον χρηστη σε χρηση σκληρων ναρκωτικων.και στην τελικη απο την στιγμη που ηπαρχουν νομιμα στην αγορα ουσιεσ οι οποιεσ ειναι πολυ ποιο βλαβερεσ απο την κανναβη (αλκοολ,καπνισμα κ.λ.π.)γιατι εγω κ παρα πολυ κοσμοσ να νιωθουμε σαν εγκληματιεσ!παρεπιπτωντοσ ουτε καπνιζω ουτε πινω αλκοολ κ κανω και πολλεσ δραστηριοτητεσ!”παντα φιλικα κ συγνωμη για τα ορθογραφικα μου λαθοι”!!ααα,teli μια ερωτηση εκανα,κ δεν στηριζω κανεναν εκβιαστη.γιαυτο ειναι τα μπλογκσ,για να ενημερωνετε ο κοσμοσ.κανω λαθοσ?αν θελεισ πεσ μου κατι να ξερω κ γω!

    • dyspistos είπε

      Γι΄αυτό στην Ολλανδία εξαφανίστηκαν τα ναρκωτικά, ε; Οσο για το ότι 12 χρόνια τώρα κλπ., ξέρω και γω κάτι “φυτά”, που επαίρονται πως καπνίζουν χρόνια μαριχουάνα. Η συμπεριφορά τους, οι οργανικές ανάγκες τους, η λειτουργία του μυαλού τους πόρρω απέχει από το νάναι σαν των υπόλοιπων ανθρώπων.
      Και μια φιλική συμβουλή: αντί ν΄ασχολείσαι μ΄αυτό το σπόρ, δεν παίρνεις καμμιά γραμματικούλα, να μη “σκοτώνεις” τη γλώσσα μας;
      Οσο για τις βλαβερές ουσίες και η βενζίνη είναι τέτοια και η χλωρίνη κλπ. αν τις αναπνεύσουμε ή τις καταπιούμε. Δεν είναι δικαιολογία επειδή άλλοι καπνίζουν ή είναι αλκοολικοί, εμείς κάνουμε λιγώτερο κακό στον εαυτό μας αν χρησιμοποιούμε χασισάκι.
      Δικαιολογίες είναι όλα όσα έγραψες, γιατί τόχεις συνηθίσει και ψάχνεις τρόπους αποφόρτισης του εαυτού σου, που τον ταλαιπωρείς.
      Τέλος, ας το εμπεδώσεις ότι όλες οι εξαρτησιογόνες ουσίες, μας κάνουν δούλους. Επιτρέπεις σ΄ένα χορτάρι να σε διαφεντεύει, κοτζάμ άνθρωπο;

      • Τριανταφυλλος είπε

        Εγώ να δεις κάτι φυτά που γνωρίζω, που δεν έβαλαν ποτέ τίποτα
        στο στόμα τους…
        Εγώ επιτρέπω να με κάνει κουμάντο 1 χορτάρι, εσένα σε κάνει
        κουμάντο ο ΓΑΠ , ο μπεννυ και ολόκληρη η συμμορία τους χωρίς
        να έχεις επιλογή να μην στο κάνουν, σε αντίθεση με εμένα…
        ΑΥΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΣΕΝΑ , ΦΥΤΟ ή ΕΞΥΠΝΟ ???

      • Κόριννα είπε

        Τριαντάφυλλε,
        σὲ κάνει κουμάντο ὁ Μπέννυ ἤ ὁ Γὰπ ὅταν τοὺς δέχεσαι.
        Ἐσένα σέ κάνει οὔτως ἤ ἄλλως κουμάντο ἀφ᾿οὗ δέχεσαι τὴν ἀπόφασί τους αὐτή.
        Ποιός λοιπόν εἶναι ὁ ξύπνιος καί ποιός τὸ φυτό;

    • Κόριννα είπε

      Ἄν βοηθάη σὲ πολλές ἀσθένειες τότε ἀς δίδεται μὲ συνταγή ὅμως,στά φαρμακεῖα μόνο γιὰ αὐτές τὶς ἀσθένειες.

      Πολλές ψυχότροπες οὐσίες βοηθοῦν ἀσθενεῖς ,δὲν τὶς χρησιμοποιοῦμε ὅμως ἔτσι ἀνεξέλεγτα!

      Τό χασίσι σὲ εὐχαριστεῖ διότι σοῦ δημιουργεῖ μιὰ ψευδαίσθησι,καὶ δὲν συνειδητοποιεῖς τὶ πραγματικὰ γίνεται γύρω σου.
      Εἶναι φυγὴ,φίλε μου.

      • Κόριννα είπε

        Τό σχόλιό μου γιὰ τόν Ρωμύλο.

      • Τριαντάφυλλος είπε

        Κόριννα μου, θεωρείς δηλαδή ότι εγώ τους δέχομαι
        αλλά υπονοείς ότι εσύ δε τους δέχεσαι…
        Εγω δηλαδή 28 χρονών και μην έχοντας δίπλωμα
        αλλά οδηγώντας όποτε χρειάζεται, μην έχοντας ΑΦΜ,κάρτα τράπεζας, μην έχοντας κάνει φορολογική δήλωση στα
        28 μου και καπνίζοντας από τα 20 μου χόρτο το οποίο
        ποτέ μου δε πλήρωσα, άμεσα τουλάχιστον, εγώ τους δέχομαι..
        Ενώ εσύ δεν τους δέχεσαι…
        Την απόφαση τους αγαπητή/ε, δεν την δέχομαι γιατί είναι δικιά
        τους, αλλά επειδή είναι αντικειμενικά σωστή…
        Εκτός και άμα είναι σωστό να σε δένουν επειδή έχεις κάτι
        φύλλα στην τσέπη σου…

      • Κόριννα είπε

        Τριαντάφυλλε
        εἶσαι πολύ νέος γιὰ νὰ “φεύγης” παλληκαράκι.
        Πιστεύω ὅτι ἐσὺ καί οἱ ὅσοι καπνίζουν χόρτο,εἶσθε αὐτοί πού δὲν θέλετε νά βγῆτε ἀπό τό σπήλαιο τοῦ Πλάτωνα.

        Καί ἐγώ δὲν τοὺς δέχομαι,καί κάνω ὅ,τι μπορῶ ἐναντίον τους.
        Δέν βρίσκω σωστὴ αὐτή τήν ἀπόφασί τους.
        Εἶναι πολύ λάθος καὶ ἔχει κακό σκοπό.
        Γνώμη μου εἶναι.

      • Τριαντάφυλλος είπε

        Οκ, και εμένα άποψη μου και γνώμη μου είναι
        ότι απόψεις και γνώμες από άτομα που δεν την
        έχουν βάλει στο στόμα τους (την Καννάβι) δεν
        μπορούν να είναι αντικειμενικές, άρα και δεν
        μπορούν να λαμβάνονται υπόψην.
        Τα περί σπηλαίων , άνετα επιστρέφονται…

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Πολύ ὡραῖα,μέ τή λογική σου νά γίνουμε ἀλκοολικοί γιά νά ἀπορρίψουμε τόν ἀλκοολισμό,παιδεραστές,δολοφόνοι,ναρκομανεῑς καί πάει λέγοντας…μόνο καί μόνο γιά τήν “ἐμπειρία”!

      • Φαίη είπε

        Βρε συ ΤριαντάΦΥΛΛΕ ξεκόλλα.
        Όνομα και πράμα είσαι Χριστιανέ μου.
        Μην βλέπεις τον κόσμο μέσα από την φούντα. Ο κόσμος έχει χίλια δυο να σου προσφέρει. Άντε λοιπόν να σου δώσει και λίγη φουντίτσα, εκεί θα κολλήσεις;
        Το θέμα μας εδώ θα έπρεπε να είναι ποιος ο σκοπός αυτής της αποποινικοποίησης από το κράτος. Με τα όσα συμβαίνουν γύρω μας εσύ τί υποθέσεις κάνεις; Αν κάνεις… Το κάνουν για το καλό μας;

  18. Zanglos είπε

    Σιγά ρε παιδιά, δηλαδή έτσι όπως τα λέτε, η Ολλανδία, η Ελβετία και η Δανία που έχουν
    αποποινικοποίηση την χρήση του χασισιού, θα έπρεπε να είχαν διαλυθεί σαν χώρες!
    Εγώ δεν το είδα αυτό, το αντίθετο μάλιστα.

    • Πατρικιος είπε

      Χωρες ειναι αυτες ρε μ@@@@@@@@@@@@@α;
      (ειδες που πας γυρευοντας);

      • Zanglos είπε

        Ναι είναι χώρες με πολιτισμό, αρχές και οικονομία.
        Εσύ ο primitive idiot είσαι αντιπροσωπευτικος για το χαλι της χώρας μας.

      • Zanglos είπε

        Και γιατί βρίζεις?
        Δεν μπορείς να μιλήσεις σαν άνθρωπος?

      • Πατρικιος είπε

        Τοσο σου κοβει τοσο λες!
        Η Ελβετια, η Δανια και η Ολλανδια ειναι χωρες με πολιτισμο αρχες και οικονομια;
        Τα υποπαραγωγα του Β Παγκοσμιου πολεμου.

        Οι δυο εχουν “πολιτισμο” γιατι βγαζουν τις πουτανες στα παραθυρα και η πρεζα ειναι λευτερη.
        Οσο για την Ελβετια ο κουμπαρας των…………….; ευκολο ειναι βρεστο.

        Που ειδες οτι εβρισα;
        Εγραψα μια αραδα με @@@@@@@@@@@@@@@! Βρισα ειναι αυτο;

        Ζαγκλε εισαι τακιμι! Καλημερα!

      • Ζαγκλε καλα κανει και σε βριζει χθες τα εριξες στη Φωτεινη, ειναι λιγο θυμωμενος μαζι σου τι να κανουμε!!!!!

        Δεν πουλανε ετσι μια καλονη σαν τη Πατριτσια!!!!

      • Διογένης είπε

        Παιδιά, για τα “ναρκωτικά” μιλάμε… Ψάξτε να βρείτε τι συνέβαινε στην Ελβετία, στο κάποτε διαβόητο Πάρκο της Ζυρίχης, και τι συμβαίνει σήμερα.
        Απλώς, να σας ενημερώσω ότι από το 1994 η ελβετική κυβέρνηση ξεκίνησε σε πειραματικό στάδιο ένα πρόγραμμα χορήγησης ηρωίνης σε εξαρτημένους. Στα 14 χρόνια εφαρμογής του προγράμματος (στο οποίο συμμετείχε ένα ΜΙΚΡΟ μέρος των εξαρτημένων) σημειώθηκε ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΓΕΝΙΚΗ μείωση στους θανάτους, στις μολύνσεις μεταδιδόμενων ασθενειών, στην εγκληματικότητα κ.α, απεξαρτήθηκαν “χρήστες”. Οι ελβετικές κυβερνήσεις κάνουν λόγο και για σημαντικό περιορισμό των εξόδων τους για την αντιμετώπιση του προβλήματος, κάτι που είναι πολύ λογικό και απλούστατο στη σύλληψη: Η δίωξη, η καταστολή, οι δίκες, η συντήρηση κρατουμένων κοστίζουν πολύ περισσότερο. Πριν από δύο περίπου χρόνια, οι ίδιοι οι Ελβετοί πολίτες επικύρωσαν μέσω δημοψηφίσματος (πιπέρι στο στόμα…) τη συνέχιση και επέκταση του προγράμματος.

      • Τωρα συγκρίνουμε τις χώρες αυτες με την Ελλάδα και συζητάτε με τη γενιά που μεγάλωσε με Δαλιανίδη και ευστρατιαδη;
        Δε ξέρετε οτι ειστε καταδικασμένοι απο χερι; αλλοι παίρνουν ναρκοπρεζα κι αλλοι βλακοπρεζα..

      • Διογένης είπε

        Δεν κατάλαβες καλά, φίλε Κώστα. Αν ο άλλος πρέπει οπωσδήποτε να πάρει τη δόση του επειδή υποφέρει, θα σου σπάσει τα μούτρα για να σου πάρει τα λεφτά, είτε μεγάλωσε με Δαλιανίδη είτε όχι. Αυτό θέλουμε να αποφύγουμε. Αυτό, και ασφαλώς να μην πεθάνει στο πάρκο από τα κοπρολύματα που του πουλάνε για ηρωίνη ή από τη μολυσμένη σύριγγα ή από AIDS επειδή θα αναγκαστεί να εκπορνευτεί ή… ή… ΟΚ;

    • Κόριννα είπε

      Zanglοs
      ἔχει δίκιο ὁ Πατρίκιος.
      Ἄν αὐτές οἱ χῶρες,ιδιαιτέρως ἡ Ὀλλανδία,ἔχουν πολιτισμό,οἰκογένεια δυνατὴ καί πίστι σὲ κάτι,τότε αὐτὲς οἱ ἔννοιες ἔχουν διαφορετική ἔννοια γιὰ σένα ἀπό ὅτι γιά μένα.

      Ἐπειδή ὁ πολιτισμὸς εἶναι κυρίως τὰ πνευματικὰ ἐπιτευγματα ἑνὸς λαοῦ,μοῦ ἀπαριθμεῖς σὲ παρακαλῶ τὰ πνευματικά ἐπιτεύγματα,τῶν τριῶν αὐτῶν χωρῶν πού ἀναφέρεις;

      • Zanglos είπε

        Αγαπητή Κόριννα, να μην κρυβόμαστε πίσω από τα επιτεύγματα των προγόνων μας, κρίνουμε το σήμερα.
        Οι Έλληνες σήμερα (υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις) είναι κάτι σαν τον Πατρικιο,
        πρωτόγονοι, χυδαίοι υβριστές, ψεύτες, και απατεώνες.
        Τσούζει? ε τι να κάνουμε? αυτή είναι η αλήθεια κορίτσι μου!

      • Κόριννα είπε

        Zanglos
        πνευματικὸ επίτευγμα εἶναι:
        Τὰ ἔργα τοῦ Ἐλύτη,Σεφέρη καί πολλῶν ἄλλων ὦν οὐκ ἔστι ἀριθμός.
        Τά ἔργα τῶν:Σκαλκώτα,Βαγγέλλη καί πολλῶν ἄλλων.
        Τὰ ἔργα τῶν Βολονάκη,Τσαρούχη,Λύτρα καί λοιπῶν.
        Καί τὸ δῶρο τοῦ Παπανικολάου στὶς γυναῖκες,γιὰ νὰ μήν ἀναφέρω γιὰ πόσους πολλούς γιατροὺς ἄκουσα στὸ ἐξωτερικό,καὶ νὰ μὴν ἀναφέρω ἐπίσης πόσοι ἐπιστήμονες ἐπανδρώνουν τὴν NASA.

        Ὅπως βλέπεις δὲν μιλᾶμε γιὰ ἀρχαίους προγόνους ἀλλά γιὰ πολύ πρόσφατους.
        Καί ἀνέφερα ἐνδεικτικῶς μόνον μερικοὺς.

    • Ζαγκλε απο τα κρατη που ανεφερες μονο στην Ολλανδια επιτρεπεται, στις αλλες δυο ο νομος ειναι πολυ σφιχτος οσον αφορα
      τη προσωπικη χρηση!!!!!!
      Οι Ολλανδοι αν θες να ξερης ειναι ο πιο εκφυλισμενος λαος της Ευρωπης!!!!!
      Εσυ ξερεις μονο απο Σουηδια τι τα μπλεκεις ολα.
      Που το ξερω ? Εκανα κλικ στη φωτογραφια που εχεις αναρτημενη οταν απαντας!!!!
      Λιγο σειτεμενος εισαι!!!!

      • Zanglos είπε

        Η Ελβετία είναι περισσότερο ελεύθερη από ότι η Ολλανδία και η Christiania στη Δανία
        είναι το κέντρο (άνοιξε το Wikipedia) και τι ζόρι τραβάς εσύ αν είμαι σιτεμένος? Αρραβώνα θα κάνουμε?

      • Nancy είπε

        Υπάρχει ακόμη η Christiania;;;

      • Ζαγκλε τι αρραβωνα λες?

        Θεος φυλαξει! εσυ μου θυμιζεις τις ξενεροτες γεροντοκορες Της Γερμανιας, με τα ξεθωριασμενα ξανθα μαλια που κανουνε
        κρα για π@@τσο!!!!!!!!

  19. telis είπε

    κύριε Παπανδρέου,
    αυτό σας ενοχλεί;
    http://tro-mpa-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_8925.html

    • Dimitris D είπε

      Αν βρίζεις την Παναγία, θα έχεις «ατυχία» πέρα από κάθε φαντασία. Κάτι τέτοιες προσβολές σε εικόνες της Παναγίας έδειχναν στην Ιαπωνική τηλεόραση και τώρα χρειάζονται άλλη χώρα για να ζήσουν.

      • Τριανταφυλλος είπε

        Στην Ιαπωνία φίλε είχαν την φαεινή ιδέα που αρχίζει να καλλιεργείται
        και εδώ πέρα, να χτίσουν πυρηνικό εργοστάσιο πάνω σε σεισμογενή
        περιοχή, καμία παναγία , κανένας θεός.

        ΞΥΠΝΑΤΕ

    • Πατρικιος είπε

      Ολυμπιαδα μπορεις να σβησεις τον συνδεσμο που παρεθεσε αυτο το πρεζονο-αρχιδι “Τελις”;

      Ειναι υβριστικοτατο.
      Εχει μπερδεψει την μανα του με την Παναγια!

      • telis είπε

        Πατρίκιε, πόσο μαλάκας μπορεί να είσαι; Πόσο;
        Πόσο βλάκας, στόκος;
        Το link ηλίθιε το έβαλα για να μάθουν μερικοί, τι γίνεται στην άλλη πλευρά, την ακροαριστερή.
        Για να ξεστραβωθείς στόκε “πατριώτη”, να ξέρεις τι να τους δείχνεις. Να έχεις επιχειρήματα.
        Να τη δείξεις αυτή στον Παπατέτοιο και σε κάθε καριόλη και τους πεις: “αυτούς γιατί δεν τους ενοχλεί κανένας ρε καριόληδες;” Βρίζουν ελεεινά τη θρησκεία μας και τους χαϊδεύετε. Αντίθετα, αν πούμε μια κουβέντα για την Εβραϊκή ή Ισλαμική θρησκεία, γίνεται πόλεμος ! Δεν μπορείς να το καταλάβεις ηλίθιε;
        Βάλε το σκατόμυαλό σου να δουλέψει κι επειδή αντιλαμβάνομαι ότι είσαι άνω των 60 με σκουριασμένο μυαλό και ελλειπή γνώση του τι ακροαριστερή τρομοκρατία υπάρχει στο διαδίκτυο και πόση προστασία της παρέχεται, άδειαζέ μας τη γωνιά.
        Βλάκα! κάτι ηλίθιοι σαν εσένα ευθύνονται που οι αναρχοάπλυτοι κάνουν πάρτι. Στόκε !

      • Πατρικιος είπε

        telis
        Τα πηρες στο κρανιο αδερφε και με το δικιο σου!
        Αλλα πρεπει να μου συγχωρησεις το γεγονος οτι ειμαι αγουροξυπνημενος!
        Με την τσιμπλα στο ματι και στο Ολυμπια! Ουτε καφε δεν εχουμε πιει.
        Ακομα περιμενω την Στελλιτσα! Καφες εγινε.

        Δεν ειδα τις δυο αραδες πανω απ το λινκ σου που κανει τη διαφορα.

        Τι νομιζεις ομως οτι ο Παπατζης διαβαζει “Ολυμπια”;
        Καλημερα.

  20. Σοφία είπε

    θα βλεπουμε mega μιας που το blogging τελος, θα καπνιζουμε στριφτα γιατι θα ειναι νομιμα, και κοβουν την ορεξη, καθοτι φαι γιοκ και θα πινουμε ο,τι ληγμενη μπυρα θα στελνει η μερκελ για… αλληλεγγυη! και ο jeffrey θα δινει πελοποννησο και ο,τι του ζητουν. αυτα δεν ονειρευομασταν ολοι;!

  21. Dimitris D είπε

    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι υπερ ή κατά των ναρκωτικών. Είναι υπερ των χρηματοδοτών του, δηλαδή της μαφίας που φέρνει λαθρομετανάστες και καρκινοπαθείς ουκρανέζες στα μπαρ, πουλάει ναρκωτικά, προστασία και όπλα, κάνει λαθρεμπόριο…
    Βλέπουμε ελληνικά πλοία από την μια να εφοδιάζουν τον Καντάφι και από την άλλη να εφοδιάζουν τους επαναστάτες.

    Ο νόμος φτιάχτηκε καθαρά για την στήριξη του εμπορίου ναρκωτικών από τους λαθρομετανάστες, διαφορετικά δεν θα «ξήλωναν» τα Ζωνιανά.

  22. swans είπε

    α. Το 1935 η αμερικανική εταιρεία DuPont εισήγαγε στην αγορά το μη-ανακυκλώσιμο νάιλον και το 1937 απέκτησε την πατέντα του.
    - Μοναδικός ανταγωνιστής του νέου προϊόντος ήταν η ανακυκλώσιμη κάνναβη και συνεπώς η επιβίωσή του νάυλον εξαρτιόταν απ’ τη δυνατότητα της εταιρείας DuPont να εκτοπίσει την κάνναβη από την αγορά. Οπως παραδέχτηκε ο Lammot DuPont “τα συνθετικά πλαστικά βρήκαν εφαρμογή στην κατασκευή μιας πληθώρας πραγμάτων που μέχρι τότε φτιάχνονταν από φυσικά υλικά.”
    β. To 1936 η DuPont κατάφερε να εξασφαλίσει το μονοπώλιο των πετροχημικών προϊόντων που οι πατέντες τους εκχωρήθηκαν στις ΗΠΑ από τη γερμανική IG ως μέρος των αποζημιώσεων που έπρεπε να καταβάλει η Γερμανία από τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Μ’ αυτή τη μεθόδευση, το 30% της πανίσχυρης IG πέρασε στην ιδιοκτησία της DuPont.
    - Κυριότερος ανταγωνιστής των ποικίλων προϊόντων της πετροχημικής βιομηχανίας (χρώματα, βαφές, λάδια μηχανών, λιπάσματα και πλήθος άλλων) ήταν η κάνναβη και τα παράγωγά της και συνεπώς το βιομηχανικό μεγαθήριο της DuPont είχε ζωτικό συμφέρον από την απαγόρευσή τους: Χωρίς την απαγόρευση της κάνναβης, θα ήταν αδύνατο να υπάρξει το 80% των επιχειρήσεων της αυτοκρατορίας DuPont.
    γ. Το 1936, το 70% της παραγωγής του χαρτιού που παραγόταν στις ΗΠΑ με ξύλευση και καταστροφή των δασών, ελέγχονταν από τις οι εταιρείες του γνωστού “ληστοβαρώνου” του τύπου William Randolph Hearst.
    - Το 75-90% του χαρτιού που χρησιμοποιούνταν σε όλο τον κόσμο μέχρι το 1883 προερχόταν απ’ την κάνναβη. Το χαρτί αυτό είναι φθηνότερο, καλύτερης ποιότητας και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απ’ το χαρτί που άρχισε να παράγεται από την ξύλευση και της καταστροφή των δασών όταν αυτό έγινε δυνατό με την τεχνολογική εξέλιξη. Στη δεκαετία του 1930, η κάνναβη ήταν ο υπ’ αριθμόν 1 ανταγωνιστής του συγκροτήματος Hearst που έλεγχε το 70% της παραγωγής χαρτιού από την ξύλευση των δασών.
    δ. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1930, οι τεχνολογικές δυνατότητες επέτρεψαν στις φαρμακοβιομηχανίες να κατασκευάζουν
    εργαστηριακά χημικά προϊόντα, πράγμα που τις επέτρεψε να αναχθούν από επεξεργαστές και διακινητές των φυσικών φαρμακευτικών μέσων σε ανεξάρτητους παραγωγούς που είχαν τον αποκλειστικό έλεγχο των προϊόντων τα οποία συνέθεταν στα εργαστήριά τους.
    - Κατά τη δεκαετία του 1930, μοναδικός ανταγωνιστής των χημικών προϊόντων της φαρμακευτικής βιομηχανίας ήταν η κάνναβη και τα παράγωγά της: H εμπέδωση των συμφερόντων της φαρμακοβιομηχανίας και το πέρασμα στην εποχή της καθολικής χημικής φαρμακοδηλητηρίασης προϋπέθετε τον εξοστρακισμό της κάνναβης απ’ το θεραπευτικό πεδίο. Και για την επίτευξη αυτού του σκοπού, η φαρμακοβιομηχανία συνεργάστηκε στενά με τους άλλους βιομηχανικούς κολοσσούς και την ιατρική
    συντεχνία.

  23. ρωμυλοσ είπε

    βρε καραγκιοζακο δυσπιστε καθε μερα πεθενει κοσμοσ στα νησια κ μου λεσ οτι ταλαιπορω τον εαυτο μου?βλεπεισ το δεντρο και δεν βλεπεις το δασοσ!η καταστροφη του κοσμου η καναβισ!!τετοιοσ κολλιμενοσ εισαι!οσο για την ορθογραφια το παλευω mister παντογνωστη!!*****************************

    • astillais είπε

      Το θέμα ρωμυλοσ (διατηρώ την “ορθογραφία’ σου καθώς βλέπεις)
      είναι διπλό
      δηλαδή
      την ίδια στιγμή που απελευθερώνονται τα “ελαφρά” ναρκωτικά
      την ίδια στιγμή ποινικοποιούνται τα blogs
      επ΄αυτού
      ο Δύσπιστος εντόπισε αυτό που ΚΑΙ εσύ εντόπισες
      δηλαδή τα ορθογραφικά σου λάθη
      Πόσο δύσκολο είναι η δεν είναι η διακοπή της χρήσης “ελαφρών”
      ή σκληρών ναρκωτικών ΔΕΝ γνωρίζω (μάθε να τα λες, ναρκωτικά είναι, και όχι ουσίες)
      άρα η γνώμη μου ΔΕΝ έχει βαρύτητα
      Γνωρίζω πόσο εύκολο αποδοτικό και ευεργετικό σπόρ είναι η ορθογραφία
      Και αρχίζουμε
      Το σ στο τέλος της λέξης λέγεται τελικό γράφεται ς και βρίσκεται στο διαγώνια και αριστερά από το σ στην Θέση που υπάρχει και το W
      to W
      Για να δώ πόσο το παλεύεις;

      υποσημείωση

      Ουσίες εε;;;
      ε ρε να η καλοπληρωμένη δουλειά του λαζόπουλου ή αλλοιώς το διαλύειν την γλώσσα

  24. ΠΕΛΙΑΣ είπε

    ‘Hλθε ο καιρός να ξαναθυμηθούμε την εφημερίδα του τοίχου. Αλλά ακόμα θα μπορούμε να στέλνουμε σχόλια σε όλα τα bloggs του ελεύθερου κόσμου.

    Δέν πάνε στον διάολο ,,,

    ΠΕΛΙΑΣ

  25. φωτεινη είπε

    παντως αυτο που λεγανε για σκληρα και μαλακα ναρκωτικα η ψυχιατρια δεν το δεχεται πια.ακομα και το χασις μπορει να εχει τα ιδια ακριβως αποτελεσματα με τα λεγομενα «σκληρα»,γιατι λειτουεγει με τον ιδιο τροπο.slatentizzaβγαζει απο τον «ληθαργο» την ψυχικη ασθενεια ,οπως ολα τα αλλα.

    • Zanglos είπε

      Τα ναρκωτικά Φωτεινή έχεις δίκιο, βγάζουν στην επιφάνεια τον ψυχικό σου κόσμο,
      αν είσαι ποντικός χάθηκες, αν είσαι λύκος, ταύρος ή φιλόσοφος, θα το ευχαριστηθείς.

  26. Anvas είπε

    Ξεκολληστε ρε παιδια !
    Το θεμα ειναι το τι προκαλει η χρηση ουσιων στο μυαλο και στο σωμα ;
    Η ο,τι οι ουσιες αποποινικοποιηθηκαν ενω ελευθερη διακινηση ιδεων δαιμονοποιειται ;;;

  27. φωτεινη είπε

    ζανγκλο κι επειδη σε συμπαθω ,οποιος απ τους δυο εισαι(εγω νομιζω το γλυκουλικο παιδακι,ο ομογενης τον σιτεμενο)ολες οι ηλικιες διατρεχουν τους κινδυνους της ψυχικης ασθενειας.

  28. φωτεινη είπε

    μπορει λες και να σκουπηζανε και τιποτα κεντρα μεταναστων μαζι και να γινανε φιλοι;αμα ειναι ο σιτεμενος ταιριαζουνε και οι ηλικιες.ειδες που συμφωνουνε και για τα «ελαφρα »ναρκωτικα;παει μας το καταστρεψε το παλλικαρι.

  29. Διογένης είπε

    Καλά μου παιδιά, τόσα εγκλήματα έκανε η κυβέρνηση των δωσίλογων –με την αμέριστη συμπαράσταση των υπόλοιπων κοινοβουλευτικών δωσίλογων και των ”ουρών” τους, που παριστάνουν τους αντιστασιακούς– ας κάνει και κάτι σωστό! Καλά τα λένε οι Τριανταφυλλος, Swans, Ρωμυλος. Οι υπόλοιποι, όσον αφορά την αποποινικοποίηση και μόνο, επειδή απλούστατα είστε άσχετοι με το θέμα, λέτε απλώς αυτά που φαντάζεστε – και αυτό δεν είναι σωστό…

    Dyspiste, καλά θα ήταν στα σχολικά βιβλία να υπάρχει και σχετική ύλη για την ενημέρωση των μικρών παιδιών. Για το ποια είναι τα ”ναρκωτικά” –με πρώτα και ”καλύτερα” τα νόμιμα (αλκοόλ, καπνός, διάφορα φαρμακοδηλητήρια)– και βέβαια για τις επιπτώσεις τους στον άνθρωπο. Μόνον αυτή είναι η λύση, σε συνδυασμό με την ελευθερία στις επιλογές του καθενός. …Ελευθερία υπό προϋποθέσεις, πάντα… Όλα τα υπόλοιπα, αυτά που ισχύουν σήμερα στην Ελλάδα, είναι εκ του πονηρού στημένα και το μόνο αποτέλεσμα που έχουν είναι να καταστρέφουν τις ζωές συνανθρώπων μας – και όχι μόνο των ”χρηστών” – και να διογκώνουν το πρόβλημα. Ε, έχουν σαν αποτέλεσμα και κάποια εκατομμύρια παραπάνω για αυτούς που εμπλέκονται σε όλες τις σχετικές νόμιμες διαδικασίες (δίωξη-καταστολή, δίκες, ”σωφρονισμός”, ψευτοθεραπεία κλπ.). Α, και κάποια δις παραπάνω για τους μεγαλεμπόρους ”ναρκωτικών” και για την πετροχημική βιομηχανία και την φαρμακοβιομηχανία. Και κάτι τις για τους οικολόγους…

    Και, Dyspiste, είναι καιρός να ορίσεις μόνος σου τη ζωή σου και να διαπαιδαγωγήσεις εσύ τα βλαστάρια σου, όπως έκαναν οι αξιέπαινοι γονείς σου.

  30. Γεωργιος Ζ 1981 είπε

    Διαβαζοντας τα πικροχολα “φασιστικα” σχολια σας με το συμπαθειο δλδ αλλα κατι σα και εσας που κρινεται αρνητικα τους χρηστες μαριχουανας-χασις , μου φερνεται στο μυαλο εποχες που επεφτε κραξιμο στα παιδια των λουλουδιων και τους μακρυμαλιδες…ο ενας κραζει γιατι ο αλλος σκοτωνει τη γραμματικη (σορυ ρε μαγκα, δεν ειμαστε ολοι των γραμματων) αντι να δωσει βαση σε αυτο που εγραψε ο ανθρωπος απο καρδιας.
    Οτι δε καπνιζει δε πινει μονο κανει τα στριφτα του και απο activities ειναι full…γιατι δλδ να τον χαλασει που πλεον δε θα εχει στο μυαλο του αν στη τσεπη του εχει 2-3 μπαφους για να τους μπουμπουνισει με τη παρεα του σε ενα βουνο…εσεις κυριοι που αγοραζεται το αλκοολ απτο super market δε “μασατε” για τα παιδια σας ?
    Κοιταχτε μη σας φυγει καμια περισπωμενη ειναι πιο βασικο απτο να ανοιξετε τα ματια σας και τα αυτια σας να αφουγκραστειτε και αλλους…
    12 χρονια χρηστης καναβης, εχω δοκιμασει τα παντα και δε κολησα πουθενα…απλα τα απεριψα και κρατησα το τσιγαριλικι μου.
    Δεν ειναι οτι πιο αθωο οταν γινεται καταχρηση (ναι κανω) αλλα η εξαρτηση που δημιουργειται ειναι πιο πολυ στο να μη ξεμενεις και να εχεις το dealer σου δλδ στο μυαλο σου και καθολου σωματικα…αυτο το νομοσχεδιο λοιπον μπορει να βοηθησει,αν και εχω τις επιφυλαξεις μου για το αν και πως θα περασει…
    Στην υγεια σας και οι καφροι μακρια μας…τονους δε βαζω οχι απο αντιδρασηγια τα σπασικλακια εδω μεσα,απλα δεν εχω το πληκτρο :p Αντε και με το καλο τα coffee shop στα Ελληνικα νησια…

    • astillais είπε

      καλο
      τώρα αυτό πως να το διαβάσω
      καλό ή κάλο

      Υπάρχει πλήκτρο δίπλα απ΄το λ
      αν υπάρχει (που υπάρχει)
      ρώτα όποιον γνωρίζει να σου πεί την χρήση του
      Όπως προσπάθησες να φτιάξεις φατσούλα
      και δεν βγήκε μαμώτη :(
      έτσι θα σου πούν και πως μπαίνει ο τόνος
      και μην φοβάσαι δεν θα γίνης σπασίκλας
      Θέλει μεγάλη θέληση να γίνης σπασίκλας
      Αν την διαθετείς μαγκιά σου

      • Γεωργιος Ζ 1981 είπε

        Δεν ειπα δε γνωριζω να βαζω τονους Astillais με το χαρισματικο χιουμορακι σου….ειπα δεν υπαρχει το πληκτρο στο keyboard. Αν το πιανεις μαγκια σου :p (tα emoticon ειναι c/p απο toolbar αλλα ειπαμε,το νου σας στα σημεια στιξης) αν οχι δε τρεχει εχεις το χαρισμα του ξερολα,η προαγωγη σε σπασικλα δεν ειναι θεμα δε θα κανεις τη διαφορα,γιομισαμε αυτα τα χρονια. Για το θεμα που εχει το Post εχεις να μας πεις κατι η διαβαζεις Μπαμπινιωτη και στη σπαω?
        Ανοιξτε λιγο τα μυαλα σας ρε…

      • astillais είπε

        Μπαμπουϊνιώστρα;
        Ποιά εγώ;;
        άααα καλά :( :(

        Θες σχόλιο επί του θέματος;
        λάβε
        όταν κλείνει ένα σχολείο (αυτό που εσύ φοβάσαι μην μπά και σε πούν σπασίκλα) ανοίγει μια φυλακή
        και η εξάρτηση,Γεωργιος Ζ 1981
        είναι φυλακή πως να το κάνουμε τώρα;

        Προτείνεις
        “Ανοιξτε λιγο τα μυαλα σας ρε…”
        και λέω
        Πες μου και τον τρόπο να χαρείς ότι αγαπάς

    • dyspistos είπε

      Τι φασιστικά και σπασίκλες και ξερόλες μου τσαμπουνάτε, πειραγμένα στο μυαλό. Εχετε δει εσείς κοπέλλα χασικλού να βλέπει το παιδί της να της…κλέβει χόρτο για να δει τι είναι αυτό που καπνίζει η μαμά, να μην το μαλώνει γιατί “το τσιγάρο είναι πιο επικίνδυνο από το χασίς, που είναι ελεγχόμενο” -αυτά μου είπε όταν τη ρώτησα τι γίνεται- και στα 15 του το παιδάκι Τ να φεύγει για το ταξίδι χωρίς επιστροφή;Δεν συναντήσατε κάτι τέτοιο στις δεκαετίες που είστε σκλάβοι δηλητηρίου; Και τ΄ακούσατε και τα είδατε. Οπως ένα ζευγαράκι που γνώρισα, πανέμορφα νέα παιδιά, καλά παιδιά και ηλίθια, συγχρόνως. Από το αθώο χόρτο κατέληξαν στην ηρωίνη κι από τις σύριγγες, στο Εϊτζ.
      Εύχομαι να μην έχετε προβλήματα, αργότερα. Αφήστε, όμως, την υπεράσπιση του χόρτου και την έμμεση διαφήμισή του. Αφήστε ήσυχους τους νέους να μην τους δημιουργηθεί η περιέργεια “τι νάναι πια αυτό το χόρτο, που τους κάνει ευτυχισμένους” και κατρακυλήσουν κι αυτοί.
      Γιατί, ξυπνοπούλια μιου, κατρακύλα είναι ένας νέος άνθρωπος να χρειάζεται χόρτο για να φτιαχτεί. Πώς τόπε οΣαββόπουλος; “είμαι 16άρης, σας γ@…ώ τα λύκεια.”

      Με το χόρτο, σιγά-σιγά ούτε και το απλό γ….σι θα καταφέρνετε, χωρίς τη βοήθειά του. Εκεί που θάπρεπε να αρπάζετε την πέτρα και να τη στύβετε, κάθεστε και γουργουρίζετε ναζιάρικα, μην και σας στερήσει η…συντηρητικότητά μου το …παιχνιδάκι σας. Εγώ, κατάφερα να μην το δοκιμάσω ούτε σα μυρωδιά. Αστε με , λοιπόν. Εσείς κοιτάχτε τι θα κάνετε.

      • Γεωργιος Ζ 1981 είπε

        Ειδες πουθενα να αναφερομαι για ευτιχισμενους ανθρωπους η εξαρτημενους? το η με τονο…
        Εσυ λεβεντη εισαι ο κλασικος μ*λακας που καθεται και κριτικαρει βαζει στο ιδιο σακι τα παντα και φυσικα εισαι το ακρο του συντηρισμου…τη πετρα τη στιβω με η χωρις χασις γιατι εχω ορεξη για ζωη. Το παραδειγμα της μανας που δινεις ειναι ατοπο,καμια μανα και κανενας πατερας που αγαπανε το παιδι τους δε το σπρωξουν σε καμια ουσια αλλα εχουν ευθηνη να το πληροφορησουν και οχι να το παραπληροφορισουν οπως κανει εσυ Dyspistos που μου κουνιεσαι κιολας οτι εσυ δε δοκιμασες…δεν εισαι εσυ ο κοσμος και πολυ στα παπαρ*α σου για τους εθισμενους,εσενα απλα το σπιτι σου μη καει ε? Θα μιλησεις εσυ για κατρακυλα οταν οπως ειπες μυρωδια δεν ειδες στη ζωη σου απο κατρακυλες….
        Βρεσμου μια ΑΠΟΔΕΙΞΗ οπως το λεει η λεξη οχι θεωρια,υποθεση,μπλα μπλα μπλα οτι το χορτο ειναι πιο επιβλαβες απτο ουζακι που πινει και η θεια σου για το συμβατικο τσιγαρακι που καπνιζει ο μπαρμπας και μετα μπορουμε να μιλησουμε…αν με αυτα που γραφω πιο πανω νομιζεις διαφημιζω το χορτο μου δινεις τρανο παραδειγμα ποσο επιφανειακος εισαι και σαχλαμπουχλας…ουρτ ρε,ξερω τι κανω οταν ακουω μπασταρδακια να μιλανε ετσι μπροστα μου. Τωρα κρυψου στο blog criticise σου….Μπουλη.

      • Διογένης είπε

        Τι να τους πεις ρε Γιώργο… Εμείς είμαστε τα “πρεζόνια”, οι “έμποροι ναρκωτικών”, οι “διαφημιστές ναρκωτικών” οι “κολλημένοι” ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο κι αυτοί είναι σε όλα τους εντάξει… Μόνο που δεν βλέπουν την τύφλα τους, άλλα να κατακρίνουν και να κατηγορούν ξέρουν να το κάνουν πολύ καλά. Λυπάμαι.

      • astillais είπε

        Γεωργιος Ζ 1981

        Ρωτάς

        Βρεσμου μια ΑΠΟΔΕΙΞΗ οπως το λεει η λεξη οχι θεωρια,υποθεση,μπλα μπλα μπλα οτι το χορτο ειναι πιο επιβλαβες απτο ουζακι

        Αμέσως
        Αν για κάποιο λόγο δεν έχεις χόρτο τι θα κάνεις;

      • Διογένης είπε

        Θα πεθάνει…

      • astillais είπε

        Διογένης είπε

        Μόνο που δεν βλέπουν την τύφλα τους

        Ποιά είναι η τύφλα που θα έπρεπε να δώ
        αν την είδες εσύ και μιας και βρισκόμαστε σε δημόσιο διάλογο
        πες την αν θες να βοηθήσεις

      • astillais είπε

        Διογένης είπε

        Θα πεθάνει…

        και ρωτάω

        γιατί δεν τον αφήνεις να απαντήσει;

  31. φωτεινη είπε

    βρε ζαγκλακο,και μαζι να σκουπιζατε ,δεν το ειπα για προσβλητικο.δεν βλεπεις το γιωργακι;πρωθυπουργος εγινε.α,εγω δεν ειπα για ψυχικο κοσμο,για ψυχικη ασθενεια μιλησα.αλλο πραγμα.ουτε λυκοι,ουτε ποντικοι κ.λ.π.αρρωστια ειναι.

    • Fotinoula Eides POS vghke o Lagos shmera!!!!
      Asta ta prezonia ta logia sou xalas gegonos einai ENA ,
      efoson prokaloun ethismo einai epikindyna gia thn elevtherh voulish
      tou xrhsth!!!!!
      StO kratos pou ezhse o Zaglos sth souhdia theoritai ethismos kai to
      alkohol!!!
      Yparxei nomothesia pou apagorevei th polhsh pano APO dyo mphres ston idio pelath!!!!
      Ola ta alla einai dikaiologies gia na kalyptoume tis kakes synithies!!!

      • Διογένης είπε

        Ομογενή, φαντάζεσαι πως είναι πιο εύκολο να κόψεις το αλκοόλ (εφόσον μπλέξεις στο χοντρό “παιχνίδι”) απ’ ό,τι να κόψεις την ηρωίνη; Κούνια που σε κούναγε, κακομοίρη μου…

    • Zanglos είπε

      Ο τρόπος που το λες καλή μου είναι προσβλητικός,
      θα μπορούσα να πω και εγώ για σένα οτιδήποτε
      τι έκανες στην επαγγελματική σου ζωή!
      Αλλα το ξέρω δεν το λες με κακια, πλακα με κανεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια