Powered By Blogger

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

Στην τροφή σου υπάρχουν τα φαρμακά σου, ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ

Μια άλλη άποψη απο την Λούνα Κοέν

Φίλοι μου γεια σας
Από το φιλόξενο βήμα που διαβάζετε θα μιλάμε για θέματα διατροφής σε σχέση με την υγεία μας.
Και ας αρχίσουμε
Τι είναι διατροφή?
Είναι τα....
 φρούτα?
Είναι το κρέας?
Είναι τα γλυκά?
Είναι ο μπακλαβάς?
Διατροφή φίλοι μου είναι κάθε τι στο οποίο να εμπεριέχονται οι απαραίτητες θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα μας για να είναι υγιές.
Εδώ να ξεκαθαρίσω ότι άλλο θερμίδες και άλλο θρεπτικές ουσίες.
Θρεπτικές ουσίες είναι π.χ. το ασβέστιο που είναι απαραίτητο για να έχουμε γερό σκελετό και να μην παθαίνουμε κατάγματα η οστεοπόρωση η το κάλιο που είναι απαραίτητο στην ομαλή λειτουργιά της καρδιάς και των νεφρών το φωσφόρο που είναι απαραίτητο για τις εγκεφαλικές λειτουργιές κλπ.

Οι θρεπτικές ουσίες είναι τα μέταλλα , τα αμινοξέα , τα ιχνοστοιχεία , και οι βιταμίνες.
Όταν ένα από αυτά τα θρεπτικά στοιχεία λείπει από την διατροφή μας και κατ επέκταση και από το σώμα μας τότε όλη του η χημεία αλλάζει και έχουμε την εξασθένηση δηλαδή την απώλεια του σθένους δηλαδή της δύναμης δηλαδή της υγείας έτσι λοιπόν η διατροφή δεν είναι μόνο γεύση άλλα και συνειδητή πρόσληψη των απαραιτήτων θρεπτικών ουσιών για να έχουμε και το σημαντικότερο να διατηρούμε σε πολύ καλή υγεία το σώμα μας .
Το σώμα μας που είναι το ....εργαλείο μας όταν είναι γερά τα χέρια μας μπορούμε να αγκαλιάσουμε τα παιδιά μας , όταν είναι γερά τα πόδια μας μπορούμε να τρέξουμε στις δουλειές μας η να απολαύουμε μια βόλτα στην φύση, όταν είναι γερή η καρδιά μας μπορούμε να τρέξουμε χωρίς φόβο και χωρίς να είμαστε με χάπια ,όταν είναι γερό το ανοσοποιητικό μας δεν φοβόμαστε καμία αρρώστια.
Όπως καταλαβαίνετε φίλοι μου όλες αυτές οι σημαντικότατες ουσίες είναι απολύτως απαραίτητες για να είμαστε και να νοιώθουμε γεροί και χαρούμενοι το ζητούμενο δεν είναι μόνο ένα απολύτως υγιές σώμα άλλα και η καλή διάθεση
Αυτά είχα να σας πω για σήμερα φίλοι μου
Μέχρι την επόμενη συνάντηση μας
Σας εύχομαι να είστε και να νοιώθετε πολύ καλά
Είμαι η Λούνα Κοέν Σύμβουλος διατροφής
Εάν χρειάζεστε τις συμβουλές μου μπορείτε άνετα να μου τηλεφωνείτε και στο μέγεθος των γνώσεων μου θα σας απαντώ
Τηλ 24210 30239
Κιν 6948 624606
Lynakohen@gmail.com

http://thoureios.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια