Powered By Blogger

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Όταν μιλάς με επιχειρήματα δεν λες μαλακίες

Κυβερνούν τη χώρα από το 1974 έως και σήμερα...

Την έφτασαν έως εδώ, πλέον, χρεοκοπημένη...

Επί 2 χρόνια ψηφίζουν αρμονικά όλα τα ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΑ μέτρα των μνημονίων...

Από τώρα έχουν κανονίσει πως θα συγκυβερνήσουν μετά τις εκλογές, όποτε κι....
αν γίνουν αυτές...

Μήπως, κύριε Φαήλο, τελικά να εξετάζατε το ενδεχόμενο συγχώνευσης Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ και να αφήσετε κατά μέρους τα όποια σχόλια για τη μοναδική Ελληνική φωνή του πατριωτικού χώρου;


http://s-extreme.blogspot.com/

7 σχόλια:

  1. ΑνώνυμοςFeb 20, 2012 08:53 AM
    Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ…ΑΧΑΜΝΩΝ!

    Φαντάζεται άραγε ο πολιτικός υπόνομος ότι μπορούν να μας …δουλεύουν;
    Έλληνες Ξυπνήστε και αντιληφθείτε το στημένο παιχνίδι !
    Ελάχιστοι δεν θα…,επιστρέψουν στη στρούγκα, για να φιλήσουν «κατουρημένες» …κάλτσες και μάλιστα πολύ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
    Είναι αφιλότιμοι οι περισσότεροι !
    Είναι οι ΓΝΩΣΤΟΙ-ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ !!!

    Είναι οι…ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ,ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ!
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ>
    ΚΟΜΑΝΕΤΣΗΣ! ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΓΙΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ !
    ΚΟΜΑΝΕΤΣΗΣ: ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟ ΤΡΙΠΛΟ ΑΕΡΟ-ΚΩΛΟ-ΤΟΥΜΠΑΡΙΣΜΑ !!

    ΔΕΚΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ…ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ !!
    Απάντηση
  2. ΑνώνυμοςFeb 20, 2012 08:55 AM
    ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ???...ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!

    ΙΝΔΙΑΝΟΣ
    Απάντηση
  3. ΑνώνυμοςFeb 20, 2012 08:57 AM
    ΨΗΦΙΖΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΦΩΤΙΣΜΕΝΕΣ … ΠΟΛΕΙΣ
    ( ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ … ΦΩΝΑΧΤΑ ;;;)
    Ψηφίζω αριστερά για μην έχω το κεφάλι μου κάτω και να μη υπακούω σε.. .διαταγές παρά μόνο του κόμματος..
    Ψηφίζω αριστερά που μιλούν για κράτος, μέρος, τόπος αλλά ΠΟΤΕ για Ελλάδα ή, Πατρίδα.
    Ακούς εκεί… ΠΑΤΡΙΔΑ! ΕΛΛΑΔΑ; Νόμοι …! Τι είναι αυτά τα πράγματα.
    Ψηφίζω αριστερά για να υπάρχει ...ελευθερία στη σκέψη μου και όνειρα για..λευτεριά, αφού δεν μπορών να …μιλήσω.!
    Ψηφίζω αριστερά γιατί μου… αρέσει η Δικτατορία του Προλετάριου και της ανισότητας και θέλω να μου κάνει κουμάντο η κυρά…Ελένη..
    Ψηφίζω αριστερά γιατί δεν θέλω να είμαι στην… Ευρώπη, αλλά και ούτε πουθενά αλλού !
    Θέλω να είμαι …όπου θέλω, μήπως και…ΞΕΡΩ;
    Ψηφίζω αριστερά γιατί ποτέ δεν προβληματίζομαι, αφού λέω ΟΧΙ σε όλα χωρίς… κόστος.
    Ψηφίζω αριστερά γιατί μου αρέσουν τα… φαντάσματα , τα.. λείψανα, και τα …ξόανα αυτοί που τρώνε τσάμπα και δεν δουλέψανε ποτέ .
    Ψηφίζω αριστερά γιατί μου αρέσει να βλέπω τους… άλλους να εργάζονται.
    Ψηφίζω αριστερά για να μοιράσω ότι απόκτησα με αίμα ,με ανθρώπους… έξυπνους που δεν δούλεψαν ποτέ και είχαν το …κουράγιο να με … περιμένουν!
    Ψηφίζω αριστερά γιατί προτιμώ κάτι να… καταστραφεί παρά να το πάρω ο.. διπλανός μου.
    Ψηφίζω αριστερά γιατί θέλω τα πάντα χωρίς να κάνω… τίποτα.
    Ψηφίζω αριστερά γιατί θέλω να γίνω συνδικαλιστής και να μη δουλεύω… ποτέ.
    Ψηφίζω αριστερά για να μπορέσω να πάρω …εκδίκηση που δεν γίναμε Ουγγαρία ή, Αλβανία….
    Ψηφίζω κόμμα που δεν υπάρχει πουθενά, με ανθρώπους , υπεραιωνόβιους , γεμάτους αναμνήσεις, γνώση , για τη διαχείριση της περιουσίας των… άλλων…
    Ψηφίζω αριστερά γιατί τόσα χρόνια που κάνω το Σταυρό μου, και έχω Σημαία στο σπίτι μου, με κοιτούσαν με… μισό μάτι και δεν ήξερα γιατί;
    Ψηφίζω αριστερά γιατί μου αρέσει να είμαι μόνος μου και να έχω… αδέλφια όλους τους ΛΑΘΡΟ-ξένους.
    Ψηφίζω αριστερά γιατί άμα υποσχεθείς στους ξένους ΒΙΖΑ ΄η, χαρτιά , είναι πρόθυμοι , άμα τους ζητήσω να ..κάψουν τα πάντα χωρίς εγώ να φαίνομαι. Έτσι εκδικούμαι τους βρωμοκαπιταλιστές.
    Ψηφίζω αριστερά γιατί όταν κάνουμε συγκεντρώσεις έρχονται και οι… λαθραίοι μαζί και φαινόμαστε πολλοί.
    Ψηφίζω αριστερά για να …φοβούνται οι ιδιοκτήτες και να νοικιάζουν τα σπίτια τους σε χαμηλή τιμή.
    Ψηφίζω αριστερά γιατί πιστεύω ότι αν εργάζομαι σε μία επιχείρηση του κόμματος και κλείσει, δεν θα με πετάξουν στο δρόμο σαν σκυλί …(Εξαιρείται η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ)!
    Ψηφίζω αριστερά διότι τώρα με τους «λαθρο » μπορούμε να …κάψουμε όλη την Ελλάδα αρκεί να τους δείξουμε μία φορά..
    Ψηφίζω αριστερά γιατί στις διαδηλώσεις «οι λαθρο » μπαίνουν στα μαγαζιά και τα …ληστεύουν και εμείς τώρα θα μένουμε έξω από αυτά.
    Μ ε όλα αυτά σας προτρέπω να ψηφίσετε και εσείς αριστερά αφού η καρδιά σας και η τσέπη σας είναι…δεξιά .
    ΑΛΗΘΕΙΑ! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ.
    ΟΜΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ….
    Απάντηση
  4. ΑνώνυμοςFeb 20, 2012 09:19 AM
    εξαρταται απο τα επιχειρηματα...
    Απάντηση
  5. ΑνώνυμοςFeb 20, 2012 09:45 AM
    Ο8:57 ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
    Απάντηση
  6. ΑνώνυμοςFeb 20, 2012 11:02 AM
    Το ΠΑΣΟΚ έχει ευθύνη κατα 80% για οτι συμβη στη χώρα και τον λαό.
    Απάντηση
  7. ΑνώνυμοςFeb 20, 2012 11:03 AM
    NEA KΩΛΟΤΟΥΜΠΟΚΡΑΤΙΑ
    Απάντηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια