Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012

Περί Χριστιανόπουλου ο λόγος — Τόσο ακατανόητο μας έχει γίνει το σπαθί ενός ποιητή???

7 Φεβρουαρίου 2012
by ΜπαρμπαΝίκος Αρβανίτης
  === Έλαβα με e-mail, την ανάρτηση  Ο Χριστιανόπουλος που δεν ξέρει ποιον έχουμε για Πρωθυπουργό και ο κίνδυνος της απολιτίκ στάσης…  του αξιόλογου «Τρυποκάρυδου» με την οποία δεν συμφωνώ, επειδή έτυχε πρόσφατα κι’ εγώ να τον ακούσω τον ποιητή, άλλα κατάλαβα και λέγω:
 === Σεις, αλήθεια, πιστεύετε, ότι οψόποτε κι’ αν γίνουν εκλογές και πάτε να ψηφίσετε, από τη κάλπη θα ξεπηδήσει τρανή-τρανή η βούλησή σας???
 === Σεις πιστεύετε, πως αν θελήσετε να βάλετε υποψηφιότητα στις προσεχείς εκλογές, οψόποτε συμβούν, θα έχετε τη δυνατότητα να ανταγωνιστείτε την υπάρχουσα σαβούρα, επί ίσοις όροις???
 === Σεις, αλήθεια, αν συνέβαινε, να θέλετε να φτύσετε τη μικρότητα ενός Παπανδρέου, ενός Καραμανλή, ενός Παπαδήμου ή όποιον προτιμά η ψυχούλα σας, και σας προσκαλούσαν ΣΕ ΜΙΑ-ΔΥΟ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ (και πάπαλα), δεν θα χαιρόσουν να ρίξεις τέτοιες ροχάλες, σαν κι’ αυτές που έριξε, με τον τρόπο του ο Χριστιανόπουλος???
 === Τόσο ακατανόητο έχει γίνει το σπαθί ενός ποιητή????
 === Μπορείτε να φανταστείτε, να είχα απέναντι μου εγώ τον Παπαδήμο, του οποίου η σκανδαλώδης προβολή είναι ισοδύναμο του «ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ???», και εγώ να του έλεγα: «χέστηκα ποιος είσαι ρε αρχίδι… ένας ασήμαντος αχυράνθρωπος είσαι, όση δύναμη κι’ αν εκφράζεις»
 === ΘΑ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΑΠΟΛΙΤΙΚ??? Βλέπετε πολλές διαφορές, σ’ αυτό που λέω και σε όσα είπε ο Χριστιανόπουλος???
 === Εγώ τη μόνη διαφορά που βλέπω, είναι ότι εγώ γράφω τους στοίχους μου στο πεζοδρόμιο, που σβήνουν απ’ τις πατημασιές των βιαστικών σκλάβων που πάνε να ψηφίσουν, ενώ ο Χριστιανόπουλος χαρακώνει τα στοιχάκια του με το νύχι βαθιά σε μάρμαρο Πεντελικό.
Εμένα ο Χριστιανόπουλος μου είπε άλλα…. Μου είπε να τους αγνοήσω, να φύγω μακριά απ’ τις παγίδες τους και να αναζητήσω μαζί με άλλους, το νέο, το άφθαρτο και ωραίο, για έναν κόσμο όμορφο, χωρίς τις ασημαντότητες των επαγγελματιών ληστών.
Και αυτά που είπε πρόσφατα και η άρνησή του να τον βραβεύσουν, είναι εντονότατα πολιτικοποιημένες ενεργητικές συμπεριφορές και κουλτούρα που ακόμα απουσιάζει από τις μάζες, γι’ αυτό δεν μπορούν (οι μάζες) να γίνουν δύναμη ανατροπής. Οι μάζες αποχαυνομένες, ακόμα αισθάνονται δέος για τους ληστές κυβερνήτες. Αν τους σμικρύνει στο πραγματικό τους μέγεθος, τα πάντα θ’ αλλάξουν.
================
ΕΡΩΤΗΣΗ: Σε τι άλλο αντιτίθεστε;
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ: «Είμαι αντίθετος προς κάθε καθεστώς και το λέω και ας μην με ακούει κανείς, μακριά από τις σχέσεις με τις κυβερνήσεις. Η όλη θλιβερή όψη της σημερινής θλιβερής πραγματικότητας δείχνει ότι ο καιρός έχει γυρίσματα. Είμαι εναντίον κάθε μορφής εξουσίας, εφημερίδας, διοικήσεως κλπ. »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια