Powered By Blogger

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΓΙΑ ΤΑ 15 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΚΤΑΜΙΕΥΘΗΚΑΝ ΑΡΧΕΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009…




 

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ.

ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ “ΣΚΟΤΕΙΝΟ” ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2009.

Α, να μην ξεχάσω, την συνάντηση με Σόρος, λίγες ημέρες πριν. 

Την ΜΥΣΤΙΚΗ συνάντηση με Σόρος που 
διέρρευσε αργότερα.

Εχουμε λοιπόν: CDS, επίσκεψη Σόρος, Τ3 – Τ10, μαζικές υποβαθμίσεις της Ελλάδας. τις ημέρες που εκταμιεύθηκε το ποσό.

Έχουμε άδικο να υποψιαζόμαστε;;

 

Πηγή

11 σχόλια:

  1. Έκεί μέσα(Κυνοβούλιο) γίνονται,Σόδομα και Γόμορα.

    *Σχόλιο,που υπάρχει στην πηγή,του άρθρου.

    9.
    Ἀνδρέας Τενεεύς είπε
    Δεκεμβρίου 10, 2011 στις 4:16 μμ
    Ρέ σεῖς,πάλι συνωμοσιολογεῖτε;Ὅλο τό πασόκ σᾶς φταίει…

    Ὀλυμπία,γιατί δέν παραθέτεις καί τήν 2η σελῖδα;Mήπως γιατί ἐκεῖ φαίνεται ὅτι τήν συμφωνία τήν εἶχε ὑπογράψη ὁ ΚΚ β’,πρίν ἀναλάβη τό γιωργάκι τήν ἐξουσία;

    Καραμανλῆ,πάλι ἐσύ φταῖς.

    Φρύνη 
    Απάντηση
    Απαντήσεις
    1. Τετοια ωρα και ειναι αϋπναι αι κορασιδαι;
      Αϋπναι;


      Αννιβας
    2. Γεια σας. Είμαι ένα φαντασματάκι. Προτού φωνάξετε τους Ghostbusters να με εξαφανίσουν με συνοπτικές διαδικασίες, επιτρέψτε μου να σας πω ότι ως φαντασματάκι είμαι ιδιαίτερα φιλικό και επικοινωνιακό. Ούτε μ' αρέσει να τρομάζω κόσμο (πιο πολύ τρομάζω εγώ με τα ουρλιαχτά τους) ούτε σκοπεύω να στοιχειώσω κανενός το σπίτι (για τα blogs δεν παίρνω όρκο... ;). Έχω ήδη στοιχειώσει το σπίτι, στο οποίο έμενα πριν το θάνατό μου, το οποίο βρίσκεται σχετικά κοντά σε νεκροταφείο (και γι' αυτό βολεύει). Μέχρι στιγμής, δεν έχω καταφέρει να θυμηθώ τίποτα από τη στιγμή του θανάτου μου. Υποθέτω ότι πρέπει να με χτύπησε τρένο ή νταλίκα, διότι στην τωρινή μορφή μου μοιάζω με χαλκομανία. Δεν ξέρω γιατί ήρθα στον κόσμο των φαντασμάτων (έχω αφήσει, άραγε, εκκρεμότητες πίσω μου;) ούτε και ξέρω πόσο θα μείνω σ' αυτή τη διάσταση. Πάντως αυτό που θυμάμαι είναι ότι ως ζώσα ύπαρξη είχα μια ψιλοεξαρτησούλα απ' το blogging, η οποία όπως βλέπετε με συνοδεύει και εδώ... Χαίρομαι ιδιαίτερα που τα ξαναλέμε!

      Αϋπνο,το φαντασματάκι;Αϋπνο;
      Αχ δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που επιτέλους καταφέρνω να επικοινωνήσω με ένα πνεύμα!Ένα νέο κεφάλαιο άνοιξε στη ζωή μου...Σε ευχαριστώ πραγματικά
      Μια ερώτηση μόνο.
      Πώς καταφέρνεις και πιέζεις τα πλήκτρα για να γράψεις; Τα δάχτυλά σου δε διαπερνούν την ύλη;
      Φαντασματάκι απολογήσου!

      Φρύνη(κλεμμένο)
    3. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      Τα μεγαλα πνευματα επιτελους συναντουνται.


      Αννιβας

      υγ
      Οσο για τα πληκτρα εχεις ακουσει κατι για mental communication;
      υγ 2
      Μην επεξηγηθει λαθος το ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑνητο μου ε;
      Μπορει να υποδηλει και Πολιτικον Λαϊκο Συνδεσμο της ταξης του 28%
    4. Φρύνη... οι πεινασμένοι, καρβέλια ονειρεύονται....
      Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες...
      Καμία εμπιστοσύνη στους... λαγούς.
  2. Καλή φιλενάδα,είσαι και του λόγου σου !!!!
    Με άφησες,χωρίς τη... δόση μου και άρχισε
    το στερητικό σύνδρομο.
    Που είναι τα σχόλια,ωρε.....αλωπεκή;
    Φρύνη
    Απάντηση
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα διάθεση να σχολιάσω...
      Μόλις απόλαυσα ένα...λαγό στιφάδο και έχω πέσει σε χειμερία νάρκη...
    2. Χειμερια ναρκη; Αποκλειεται.
      Ολο και καποιο γαργαλημα θα νιωθεις απ' τον λαγο.


      Αννιβας
    3. Οι ζωντανοί λαγοί γαργαλάνε... οι ψόφιοι είναι απλά ανύπαρκτοι.
    4. Προσποιουνται οτι ειναι ....ψοφιοι.
      Μεχρι να μπουν και να αλωσουν τον .................προνομιουχο ανθοκηπο.
      Δεν εχεις ακουστα για τον ....Δουρειο Λαγο;

      Αννιβας
    5. Έχουν γνώσιν οι... φύλακες του ...προνομιούχου ανθόκηπου.

      http://youtu.be/otD06PoP9MI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια