Powered By Blogger

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014


Γρηγόρης Βαλτινός: Θέλω να βρω τη δύναμη να αυτοκτονήσω!




Ο αγαπητός ηθοποιός, Γρηγόρης Βαλτινός, σε πρόσφατη συνέντευξή του, δεν έκρυψε πως ο μεγαλύτερος φόβος του είναι τα γηρατειά αλλά και η ανημποριά που φέρνουν στον άνθρωπο.

Μάλιστα ο τρόπος που σκέφτεται να το αντιμετωπίσει σοκάρει, καθώς ο γνωστός ηθοποιός δεν έκρυψε ότι θα ήθελε να δώσει τέλος στη ζωή του. «Πάρα πολύ. Δεν τα θέλω καθόλου. Δεν θέλω την ανημποριά και το φόρτωμα στους άλλους. Θα ήθελα να βρω τη δύναμη να φύγω μόνος μου» είπε στην εφημερίδα «Real» και συνέχισε λέγοντας: «Να βρω έναν τρόπο να πεθάνω. Να βρω τη δύναμη να αυτοκτονήσω…
Και τώρα που είμαι ενεργός σε όλους τους τομείς -στη ζωή, στη δουλειά, στην προσφορά, στα παιδιά μου- εάν επρόκειτο αύριο να περάσω στην ανημποριά, έχω σκεφτεί ακόμα και τις κινήσεις που θα προηγηθούν της… αποχώρησής μου. Θα τακτοποιούσα τις εκκρεμότητές μου πριν τις αφήσω ώστε να μην τους βασανίσω μετά τους δικούς μου, θα έκλεινα όλες μου τις υποχρεώσεις, θα πέταγα ό,τι περιττό μάζευα για να με συντροφεύει στη ζωή, θα ζητούσα συγνώμη για τον πόνο που ίσως θα προξενούσα σε κάποιους και ύστερα θα αποχαιρετούσα τον κόσμο λίγο καλυμμένα για να μην τον σοκάρω. Δεν θα μπορούσα να αντέξω τη ζωή χωρίς ζωή».
Πηγή: www.govastileto.gr

στις 12:30 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείουBlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο Facebook



Σύνδεση
Ακολούθησε τη συζήτηση
Σχόλια
0

Ο φίλος· πριν λιγότερο από 1 λεπτό
Κουράγιο φίλε μου η ζωή όπως και να είναι η ζωή μέχρι το τέλος της είναι ωραία. Δεν το ξέρεις ότι κάθε ηλικία έχει τις ομορφιές της. Ξέχνα τις κακές σκέψεις και ζήσε...Ζήσε το σήμερα, το αύριο...και όσο πάει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια