Powered By Blogger

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014


Τρία χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου Μανώλη Ρασούλη, η κόρη του Ναταλί μιλάει για τον πατέρα της και αναφέρεται -μεταξύ άλλων- στην επίθεση που είχε δεχτεί από τον Γιώργο Νταλάρα.

Ιδού ένα απόσπασμα της συνέντευξης:

Σε συνέντευξή μας στο «ΕΓΩ! Weekly», είχε δηλώσει ότι είχε πληγωθεί πολύ από τον Γιώργο Νταλάρα, τη Χαρούλα Αλεξίου, όπως και τον Νίκο Παπάζογλου. Μίλησες μαζί τους;

Με τον Νικόλα δεν προλάβαμε ποτέ να μιλήσουμε, όμως είχαν συναντηθεί λίγο πριν πεθάνει ο πατέρας μου. Μου έλεγε «Ο Νίκος δεν είναι πολύ καλά». Ήταν πολύ στεναχωρημένος και ταραγμένος. Είχαν μπλέξει σε μια αντιπαράθεση στο παρελθόν, εξαιτίας της κυκλοφορίας ενός δίσκου στο εξωτερικό, όμως όταν έμαθε ότι η κατάσταση της υγείας του ήταν άσχημη, πήγε και τον είδε. Τον αγαπούσε πολύ. Υπάρχουν σχέσεις όμως οι οποίες είναι κατεστραμμένες από την αρχή. Έτσι συνέβη με τον Γιώργο Νταλάρα, γι” αυτό δεν συμφιλιώθηκαν ποτέ.

Ποιος ήταν ο λόγος;


Νομίζω ότι ο Γιώργος Νταλάρας -και ο κόσμος το καταλαβαίνει πια- ναι μεν είναι πολύ καλός στη δουλειά του, αλλά την κυνηγά σε βαθμό που να αδικεί τους άλλους και να μπαίνει σε συγκρούσεις. Με τον πατέρα μου είχε φτάσει σε σημείο χειροδικίας.

Εννοείς ότι είχε επιτεθεί ο Γιώργος Νταλάρας στον Μανώλη Ρασούλη;

Ναι. Πιστεύω πως οι άνθρωποι μπορούν να λύνουν τις διαφορές τους αλλιώς. Ο πατέρας μου ήταν ιδεολόγος. Το χρήμα δεν υπήρξε ποτέ κίνητρό του, κάτι που δεν ισχύει για τον Γιώργο Νταλάρα. Όμως οι διαφορές λύνονται με πιο πολιτισμένο τρόπο… Τον χτύπησε. Ο πατέρας μου δεν αντέδρασε συνειδητά, γιατί εκείνη την περίοδο είχε στραφεί σε μια φιλοσοφία της Ανατολής. Ήταν ειρηνιστής. Μετά ξεκίνησαν τα δικαστήρια σωρηδόν, όπου άρχισε να ανακαλύπτει κάποια πράγματα γύρω από τον τρόπο με τον οποίο κινείται ο κύριος Νταλάρας στο χώρο του τραγουδιού.

Προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί σου μετά το θάνατο του πατέρα σου;

Έστειλε στεφάνι στην κηδεία, αλλά ζήτησα να το απομακρύνουν. Ήταν πολύ σοβαροί και ουσιαστικοί οι λόγοι αυτής της αντιπαράθεσης. Όλα τα στεφάνια και τα συλλυπητήρια μηνύματα του κόσμου δεν μπορούσαν να το αλλάξουν αυτό. Ο πατέρας μου είχε φύγει πια. Η ζημιά είχε γίνει.

kaltsa.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια