Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014


Θεία Κοινωνία: «το φάρμακο της Αθανασίας»

θεία κοινωνίαΑγαπητοί αδελφοι,
Η Θεια Κοινωνία ονομαζετε απο τους Αγιους Πατερες το “φάρμακο της Αθανασίας” είναι αυτό δια του οποιοιυ ο κατ’εικονα άνθρωπος αναπλάθετε από Τον Θεό κατά την αληθινή προαίρεση του καθ’ενός στό καθ’ομοιωση δηλαδή στο Αγιος ή κατά Χαριν Θεός ή Καινή Κτιση ή Αγιος. Η Αγια Παράδοση πως γνωριζετε ήρθε στον κοσμο δια Αποκαλυψεως Θεου την ημέρα της Πεντηκοστής οταν το Αγιο Πνευμα φανερωθηκε σαν γλωσσες. Ηταν εκεινο τον καιρό που ο Αποστολος Παυλος διευκρινησε κατι θεμελιωδες για την Σωτηρια για όλους τους Χριστιανους μεσα στην προς Εφφεσιους επιστολη 4: 5 “εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα”· δηλαδη Ενας και μόνος είναι ο Κυριος, Mία είναι η Πιστις όλων των Χριστιανών, ένα το βάπτισμα που έχουν λάβει. Στην Δευτερη δε Οικομενική Συνοδο της Εκκλησιας οι ΑγιοιΠατέρες προσθετουν μέσα στο Συμβολο της Πιστεως αυτό το οποιο είναι πολύ σημαντικό νά γωριζουν εκεινοι οι οποιοι σκεφτονται οτι έχουν την δυνατότητα νά αποσχισθουν και ετσι προσθέτουν εις το Συμβολο τη Πιστεως και το “Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν”. Το ξεκαθαρο αυτό δόγμα ακολουθει ένα άλλο σπουδαιοτερο το οποιο εγγυηται μια σχεση με Τον Θεό η οποια να είναι δια παντος ασφαλισμένη. “ Ὁμολογῶ ἓν Βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν”.
Ωστε μονο μεσα απο το Ενα Βαπτισμα (αυτο που παρεδωσαν οι Αποστολοι) μπορει νά επιτευχθει -αφεση αμαρτιων- η σημαντικοτερη προυποθεση για την επιστροφή του ανθρωπου στην παρουσια του Θεου.
Η μεγαλη αυτή διαφορά η οποια προεκειψε για το ημερολόγιο το 1923 θα κοστίσει πολλες ψυχες δεν ειναι δυνατο νά διαψευσθεί το «Εἰς Μίαν, “Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν” διοτι τοτε θα εχουν «απαιτησεις» και πολλοι άλλοι οι οποίοι λέγουν ότι είναι Χριστιανοί. .
Την Εκκλησία προβάλλει ΜΟΝΟΝ ο Χριστός και και με αυτόν τον τροπο τα Σωτηρια Μυτηρια Πραγματοποιουνται ασχετως της παρουσια «αμαρτωλων» μεσα στην Εκκλησια τοτε (1924) και σημερα. Η Ελληνο Ορθοδοξη Εκκλησια έχει -κοινο ποτηριο- (θεια κοινωνια) με το Παλαιο ημερολογιο των Ιεροσωλυμων αυτό σημαινει οτι μεις κοινωνουμε μαζί τους και εκεινοι μαζι μας οταν εμεις ημεθα εκει η αυτοι εδω. Το Αγιο Φως δε, βγαινει καθέ Σαββατο Πασχα γυρω στο μεσημερη κατά την διάρκρια της Θειας Λειτουργίας για περισσοτρο απο 1600 χρονια τωρα! Ειναι δυνατό ο Κυριος νά πληροφορησει την Εκκλησια του Νεου Ημερολογίου κατά την Δευτερα Παρουσια οτι «ναι μεν εκανε την Παρουσια Του στην Ελληνο Ορθοδοξο Πατριαρχειο Σαββατο Πασχα αλλά η ευλογια του ηταν για τους Παλαιοημεριλογιτες»?
Η αναζήτηση μας όμως για την Αληθεια δεν πρεπει να σταματήσει εδω. Ο Κυριος δεν ηρθε εις τον κοσμο νά φερει κάποια φιλοσοφια η κάποα ηθική συμπεριφορά αλλά ένα καινουργιο άνθρωπο ο οποιος περιγραφετε στην Καινη Διαθηκη ως Καινη Κτιση. (Β Κορινθίους 5.17) «εν τις εν Χριστώ Καινή Κτίση» Ειναι η καταργηση του παλαιου ανθρωπου ο οποιος αναπλαθετε απο τον ιδιο Τον Χριστο σε νεον (καινο) [Κολσσσαεις 3. 10] καὶ ἐνδυσάμενοι τὸν νέον τὸν ἀνακαινούμενον εἰς ἐπίγνωσιν κατ’ εἰκόνα τοῦ κτίσαντος αὐτόν
Η καινουργια (καινη) δε αυτή κτιση ειναι γνωστή εις ολους μας σαν αγιοτητα. Αγιους πολλους και μεγάλους η Οροδοξη Εκκλησια ο Αγιος Λουκας τηε Κριμες μονο ένας
H Ἑλληνορθόδοξη Ἐκκλησία σχηματίζεται από αρκετές αυτοκέφαλες εκκλησίες οι οποίες κοινωνούν από ένα ΚΟΙΝΟ ποτήρι. Στο φιλμάκι που σας στέλνω με πολλή αγάπη γίνετε μια λογική η ακόμα και επιστημονική εξήγηση η οποία να εξηγεί γιατί το καινούργιο ημερολόγια στην ουσία αντιπροσωπεύει το παλαιό! ΣΑς παρακαλώ να μελετήσετε το φιλμάκι και να ακούσετε με διάθεση –πρώτα ο Θεός- γιατί στην Εκκλησία κατά το σχίσμα επήλθε -ο πνευματικός θάνατος- που δεν είναι παρά ο αιώνιος αποχωρισμός του ανθρώπου από Τον Θεό.
Π. ΙΩΗΛ . ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΤΩΝ « ΓΟΧ » ΓΙΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια