Powered By Blogger

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Απειλές εις βάρος μου



Όταν όμως ελευθερωθεί η Πατρίδα μας, οι  σημερινοί κυνηγημένοι, θα αποτελέσουν το θεμέλιο της φωτεινής Ελλάδας και οι διώκτες τους, θα... βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα.

Αυτοί που σήμερα κυνηγούν ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ, πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά. 

Πόπη Σουφλή


Υ.Γ. Είμαστε πολλοί που αντιστεκόμαστε... μόνο που δεν είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
ΑΥΤΟ ΤΡΕΜΟΥΝ!
Γι αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ! 




                                                        Πολύγυρος 18-6-2013
 

 

 
Ιάκωβος Τίγκας
 
Επόπτης Δημόσιας Υγείας
 
στην Δ/νση Δημόσιας Υγείας
 
και Κοινωνικής Μέριμνας της
 
Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής
 
Τ.Κ. 63100 Πολύγυρος
 
τηλ. 2371351454
 
      
 
 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
ΠΡΟΣ
 
                                                 ΔΟΥ Πολυγύρου
 


ΘΕΜΑ: «Ειδοποίηση για λήψη μέτρων εις βάρος μου»
 
ΣΧΕΤ: Η από 17/5/2013  ειδοποίησή σας
 

 
   Απαντώντας στην σχετική ειδοποίησή σας με την οποία εμφανίζομαι οφειλέτης του Δημοσίου με το παράλογο ποσόν των 3000 ευρώ σας γνωρίζω τα εξής:
 
Σε όλη την διάρκεια της ζωής μου, όπως & από τα αρχεία σας προκύπτει, ουδεμία οφειλή στο Ελληνικό Δημόσιο είχα.
 
Μέχρι & το 2011 η ΔΟΥ μου επέστρεφε περίπου 1000 ευρώ φόρο ετησίως αναγνωρίζοντάς μου το δικαιούμενο ποσόν, με δεδομένη την τότε οικονομική μου κατάσταση, η οποία καλύπτεται μόνον από μισθωτή Υπηρεσία & την σύνταξη της συζύγου μου, χωρίς καμιά άλλη πηγή εσόδων. Από τα χρήματα αυτά της επιστροφής, κάλυπτα το πετρέλαιο θέρμανσης του χειμώνα με δεδομένες τις ακραίες καιρικές συνθήκες του Πολυγύρου.
 
Το 2012 & για το έτος 2011 η Υπηρεσία σας μου ζήτησε το παράλογο ποσόν των 
1500 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα επέβαλε φόρο ακίνητης περιουσίας στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, & ταυτόχρονα αυξήθηκε η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στα 1,40 ευρώ ανά λίτρο. Αποτέλεσμα αυτών ήταν φυσικά να μην μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις επιβίωσης της οικογενείας μου & του παιδιού μου που σπουδάζει σε άλλη πόλη, αφού υπήρξαν & σοβαρές περικοπές στις μισθωτές αποδοχές μου & στην σύνταξη της συζύγου μου.
 
Την ίδια χρονική περίοδο, & έως σήμερα, διαλύθηκε το ΕΣΥ & τα ασφαλιστικά ταμεία με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση σε γιατρούς & φάρμακα, αγγειοδιασταλτικά & αντιαιμοπεταλικά τα οποία δεν γράφονται & τα οποία είναι απαραίτητα για την επιβίωσή μου.
 
Τον χειμώνα του 2012-13 κάλυψα την θέρμανση του σπιτιού μου με δύο ξυλόσομπες, χωρίς να έχω ομοιόμορφη θερμοκρασία μέσα στο σπίτι, ενώ φαινόμενα υποσιτισμού έκαναν την εμφάνισή τους, ρίχνοντας την ποιότητα ζωής & αξιοπρέπειάς μου.
 
Οι παράλογες αυτές επιβαρύνσεις έγιναν από τις δυνάμεις κατοχής της Πατρίδας μου & τους δοσίλογους προδότες που «νομοθέτησαν» σχετικά.
 
Οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών σας οι οποίοι συντάσσουν & στέλνουν ειδοποιητήρια όπως το σχετικό, είναι επίορκοι αφού υπακούν σε προδότες, οι οποίοι ξεπουλάνε την Πατρίδα μου & εξαθλιώνουν εμένα & τους συμπολίτες μου, την στιγμή που το ΔΝΤ για δεύτερη φορά αναγνώρισε ότι έκανε λάθος, παρ΄όλα αυτά όμως οι άνω αναφερόμενοι επιμένουν στην συνέχιση της εφαρμογής του λάθους.
 
Ως εκ τούτου δεν είμαι πραγματικός οφειλέτης του Δημοσίου, αφού το Δημόσιο μου χρωστάει & όχι το αντίθετο.
 
Δεν αναγνωρίζω οφειλές μου προς τους κατακτητές της Χώρας μου, ως οφειλές προς το Ελληνικό Δημόσιο, τις οποίες άλλωστε δεν δύναμαι να καταβάλω ως λίαν παράλογες & εξοντωτικές. Οσα έχω πληρώσει μέχρι τώρα από την στιγμή που η Πατρίδα μου σκλαβώθηκε, θα διεκδικήσω πίσω μετά την απελευθέρωση της Πατρίδας μου, ζητώντας παράλληλα την τιμωρία των ενόχων.
 
Κατόπιν των αναφερομένων δεν αναγνωρίζω υποχρέωσή μου να συντάξω δήλωση εισοδήματος το οποίο άλλωστε σας είναι γνωστό, αφού προέρχεται από μισθωτή Υπηρεσία του Δημοσίου.
 
Οσον αφορά τις απειλές που εκφράζονται στο σχετικό ειδοποιητήριο περί λήψης μέτρων εις βάρος μου για τις άνω οφειλές, σας γνωρίζω ότι σε περίπτωση βλάβης εμού, της οικογενείας μου, της κινητής & ακίνητης περιουσίας μου, η οποία αποκτήθηκε με τους κόπους μιας ζωής,  θα λάβω & εγώ μέτρα εις βάρος σας, θεωρώντας τις Υπηρεσίες σας ως εχθρό της Πατρίδας μου άρα & δικό μου, υπερασπίζοντάς τα ως Ελληνας Πατριώτης & τηρώντας το άρθρο 120 του Συντάγματος το οποίο επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων.
 
                                                             

  Ιάκωβος Τίγκας
 

 
  Επόπτης Δημόσιας Υγείας
 

Κοινοποίηση:
 
κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκιδικής.


Πηγή

11 σχόλια:

  1. αυτο μαλιστα...!!!!!
    Απάντηση
  2. συγκεκριμενος και οχι φωνες και παπαρολογιες...
    ποιος θα ειναι αυτος που δεν θα" ακουσει "? δεν μπορει να μην ακουσει,δεν μπορει να τον κανει να μην μιλησει...με κανενα κολπο!!!
    Απάντηση
  3. Κλήθηκα & κατάθεσα αλλά μάλον μπήκε στο αρχείο
    Απάντηση
  4. Κύριε Τίγκα, ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ.
    Δεν είστε μόνος. Από σήμερα, θα γίνουμε κι εμείς, από το δικό μας μετερίζι, η φωνή της διαμαρτυρίας σας και η φωνή των αποκαλύψεών σας.
    Η φωνή σας θα ακουστεί πιο δυνατή.
    Και ΜΑΖΙ θα δώσουμε τις μάχες...
    Όταν το άδικο που υφίστανται σήμερα πολλοί συμπολίτες μας, δημοσιοποιείται και το μαθαίνουν όλο και περισσότεροι, οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ, αρχίζουν να νοιώθουν στο σβέρκο τους την ανάσα μας... και πιστέψτε με, θα είναι καυτή ανάσα...

    Με εκτίμηση

    Πόπη Σουφλή
    Διαχειρίστρια του attikanea
    Απάντηση
  5. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ,ΝΤΡΟΠΗ!!!
    Απάντηση
  6. ναι και τι θα γινει μετα απο δυο μηνες???θα τους τιμωρησει ο λαος στις εκλογες???πως ψηφιζοντας ψηνακη,η καθε νεο ,που εκαμνε αλλη καρριερα πριν (ηθοποιος τραγουδιστης βυζιτου,δικηγορος γιατρος) αλλα παντα ηταν μεσα απο μακρυα ομως,και αποφασισε να την αλλαξει τωρα??και να ερθει πιο "κοντα",που δεν εχει κλεψει ακομα ,αλλα ετοιμαζει να φαει απο τα αποφαγια που αφησαν οι πεινασμενες ακριδες???
    πλακα εχετε!!! τιποτα δεν θα αλλαξει! γιατι υπαρχουν ανθρωποι χωρις μυαλο...
    Απάντηση
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ . ΕΙΜΑΙ ΒΑΘΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΗΣΩ. ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙΣ ΟΠΟΙΟΝ ΨΗΝΑΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΒΙΖΙΤΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΦΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ..ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.
  7. ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΜΠΟΥΧΤΗΣΑ.ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 7000
    Απάντηση
  8. Ξέρεις φίλτατε 6.20 οι "βιζιτούδες κ.α. όπως τους αποκαλείς, συνάνθρωποι,ειναι πολύ καλύτεροι από εσένα και περισσότερο πατριώτες καμιά φορά από το σιωνιστικό σκυλολόϊ και την τραπεζική μαφία,που λιμαίνεται την Ελλάδα 10ετίες ολόκληρες. Βεβαίως Ψηνάκη και κάθε Ψηνάκη αρκεί να ξεβρωμίσει τον τόπο από την κόπρο του Αυγεία. Έχω δεί και κρυφούς στρατηγούς, στριγκάτους και πισογλέντηδες, δικαστικούς και αρχιερείς, από πίσω κι από μπρός και παιδόφιλους και κοπρολάγνους "αρρενωπούς". Ίσα ρε έπεσες σε ύφαλο, γιατί μάλΛον εσύ στραβοαρμενίζεις.!!!!
    Απάντηση
  9. ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΗΔΗΞΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ , ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ !!!
    Απάντηση
  10. εμπρος κοριτσια ηρθεν η ωρα να γαμισετε οσους νορμαλ απεμειναν...βαλτε τα στηθια σας εμπρος ομπρος!!!! ρε δεν πατε καλα !!τι σας ποτιζουν??βυζιτα και πουστριλικι,???? να μας κυβερναει?? ε μα μετα αναρρωτιωμαστε γιατι μας εχουν ξεσκισει???αφου ειμαστε για κλωτσιες!
    μαζι με τους πουστηδες και ολες οι κρυφες??? ελα ρε "αρσενικο"!! που θα μας πεις και ισα ρε!!!!!...θα τους απευθυνετε και τον λογο στην ευγενικη???"φιλτατε" θα τον λετε η αγαπητη??? βρε αι στο διαολο,που τολμας και ξεστομιζεις τετοιες κοτσανες...κατι τυποι σαν εσας κυριε μας εφτασαν εδω!! δεν βουτανε την γλωσσα στο μυαλο,και ειναι και ξερολες!!!
    Απάντηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια