Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010
Η πολιτική της Τουρκίας για τη Θράκη έχει στόχο την περιχαράκωση της μειονότητας σε όλα τα επίπεδα, περιλαμβανομένης της εκπαιδευτικής περιχαράκωσης.
Απώτερος στόχος είναι η εγκαθίδρυση ενός παράλληλου εκπαιδευτικού συστήματος μόνο για μειονοτικούς μαθητές, από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο, με κυρίαρχη γλώσσα την τουρκική, ενώ η ελληνική θα αρκεστεί στο status της ξένης γλώσσας. Ως έναν βαθμό ο στόχος αυτός της εκπαιδευτικής αυτονομίας που προωθεί η Άγκυρα έχει επιτευχθεί χάρη στην καταστροφική εκπαιδευτική πολιτική που ακολούθησε το ελληνικό κράτος από το 1968 και μετά, και ιδιαίτερα τα τελευταία δέκα χρόνια με το Πρόγραμμα Δραγώνα - Φραγκουδάκη, το οποίο στήριξε και νομιμοποίησε τις παράλληλες δομές στη Θράκη και ευθυγραμμίστηκε με τις τουρκικές απαιτήσεις ως προς την αναγνώριση της τουρκικής παρουσίας ως της μόνης παρουσίας μέσα στη μειονότητα. Παράλληλα έδωσε και συνεχίζει να δίνει επιστημονική κάλυψη στα τουρκικά αιτήματα στο όνομα της καταπολέμησης του ελληνικού... εθνικισμού!
Read more...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια