Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010
7 σχόλια:
-
Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία; Οι δάσκαλοι κάθε χρονιά έκαναν απεργίες και καταλήψεις σχολείων. Φέτος που είναι η χειρότερη και δυσκολότερη περίοδο των τελευταίων 50 χρόνων πως και δεν διαμαρτύρονται για κάτι;.Όλα καλά κι όλα ωραία; Ο πασοκο Μπράτης που χάθηκε; Εκπλήρωσε τις υπηρεσίες του και τώρα; ΜΟΥΓΚΑ;
Τρομάρα σας που νομίζεται ότι κάνετε λειτούργημα.
Ρωτάς κορίτσι 20 χρόνων (28 Οκτωβρίου)φέτος τι γιορτάζουμε σήμερα και ακούστε απάντηση: "Την απελευθέρωση από τους Τούρκους;" δεν το πίστευα που το άκουγα στην τηλεόραση και μου έτυχε σε μένα. Όχι δεν ήταν χαζό το κορίτσι αντιθέτως.
Πείτε μου ποιος θέλει κλωτσιές: το κορίτσι ή ο δάσκαλος;.Οι πλειοψηφία των δασκάλων είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ -
ο νεοΕΛΛΗΝΑΣ με αδειες τσεπες ειναι αδιαφορος για ολα , δεν εχει λεφτα δεν γουσταρει δεν ασχολειται με τιποτα.
-
ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Δεν είναι ευτυχία να κάνεις πάντα αυτό που θέλεις, αλλά πάντα να θέλεις εκείνο που κάνεις.
"Λ. Τολστόι" -
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ
-
@ michael Καλημέρα κατ' αρχήν έστω και καθυστερημένα. Να τα πάρουμε απ' την αρχή, αυτά που αναφέρεις. Κατ' αρχήν οι δάσκαλοι δεν κάνουν καταλήψεις. Στο θέμα των απεργιών θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει. Και το λέω αυτό, γιατί κάθε χρόνο οι μόνες απεργίες που κάναμε, ήταν από μία μέρα λίγο πριν τα Χριστούγεννα και το Πάσχα. Μάλιστα ειρωνικά λέγαμε ότι γίνονται για να μαζέψει το κράτος τα λεφτά για το δώρο. ΄Οσο δουλεύω εγώ ως δασκάλα, δύο μεγάλες απεργίες θυμάμαι. Τότε με τον Αρσένη, και η τελευταία με τον Καραμανλή. Στην τελευταία που βάζαμε και θεσμικά ζητήματα, λεφτά για την παιδεία, τα καινούρια βιβλία, κτιριακό και διπλοβάρδιες, αν θυμάσαι καλά, μετά απ' την τρίτη εβδομάδα οι γονείς άρχισαν να μας βρίζουν και να μας λένε τεμπέληδες. Το αποτέλεσμα; Γυρίσαμε στο σχολείο με το κεφάλι σκυμμένο, χωρίς να πετύχουμε τίποτα. ΄Οταν συμβαίνει κάτι τέτοιο σ' οποιοδήποτε κλάδο, άντε μετά να του πεις να κάνει απεργία πολυήμερη ξανά. Όύτε με σφαίρες. ΄Αλλωστε γιατί τα βάζεις μόνο με τους δασκάλους; Κάνουν όλοι οι άλλοι απεργίες κι απέχουν οι δάσκαλοι; ΄Οσον αφορά τώρα το θέμα με το κατά πόσον τα παιδιά θυμούνται τι συνέβη στις τρεις γιορτές που έχουμε. ΄Οντως υπάρχει ένα θέμα εκεί. ΄Εχει να κάνει και με τις ευθύνες που έχουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί, κατά πόσον μπορούμε να περάσουμε κάποια μηνύματα στα παιδιά, έχει να κάνει όμως και γενικά με τις αξίες που πλέον περνάει αυτή η κοινωνία στις νέες γενιές. ΄Οταν το παιδάκι μεγαλώνει με το όνειρο να γίνει μοντέλο ή ποδοσφαιριστής, κι είναι έτοιμο να κάνει όποια θυσία χρειαστεί -θεμιτή ή αθέμιτη- για να το πετύχει,μόνο και μόνο γιατί έτσι θα βγάλει πολλά λεφτά, από μόνος του ο εκπαιδευτικός χωρίς τη βοήθεια και της οικογένειας και όλων των κοινωνικών φορέων δε θα τα καταφέρει. Και δε θα τα καταφέρει, γιατί αυτά που θα του πεις εσύ στο σχολείο, θα πάει το παιδάκι στο σπίτι και θα τ' ανακαλέσει αμέσως μπροστά στην τηλεόραση ή το διαδίκτυο. Είναι χαρακτηριστικό ότι μια φορά που είχα ρωτήσει μια έκτη ,τι πιστεύουν ότι χρωστάμε σ' αυτούς τους ανθρώπους που δώσαν τη ζωή τους για να είμαστε εμείς ελεύθεροι, κάποιο παιδί μου είπε ότι πρέπει να τους δώσουμε από ένα 5ευρο, για να βγάλουμε την υποχρέωση. Και αυτή την απάντηση το παιδί δεν την έμαθε στο σχολείο. Τη φέρνει απ' το άμεσο περιβάλλον του. Για να κλείνω όμως γιατί ομολογουμένως σε ζάλισα με την πολυλογία μου, πιστεύω ότι αυτό που πρέπει να δώσουμε να καταλάβουν τα παιδιά είναι το πραγματικό νόημα αυτών των γεγονότων,δηλαδή γιατί σε μια ίδια κατάσταση θα πρέπει κι αυτά να πράξουν το ίδιο με τους προγόνους τους κι όχι να γίνουν ριψάσπιδες. Εκεί πιστεύω είναι όλο το στοίχημα. Και θέλει μεγάλη μαγκιά για να το καταφέρεις στη σημερινή εποχή. Πάντως εγώ κάθε φορά που βρίσκομαι με την παρέα μου πίνω κι ένα ποτηράκι στην υγειά της υπέροχης οικογένειάς σου. ΄Εφη.
-
Κυρία (2:13) ο λόγος του ξεσπάσματος μου είναι διαφορετικός από αυτόν που σας έδωσα λανθασμένα να καταλάβετε. Ο πραγματικός λόγος είναι ότι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές δν κούνησαν ούτε το δαχτυλάκι τους να διαδηλώσουν για τα όσα συμβαίνουν κατά πρώτο λόγο ή πατρίδα μας και κατά δεύτερον λόγο οι διαστρεβλωμένες απόψεις της Διαμαντοπούλου για τον εκφυλισμό της Ιστορίας και της θρησκείας μας. Όσο για το αν έλαβαν μέρος στις καταλήψεις σχολείων προφανώς η διαφορά των λέξεων δεν είναι καθόλου ορατή αν δεν θέλετε να ακούτε ότι κάνουν καταλήψεις, θα το τοποθετήσω στην σωστή διάσταση: αν Όχι κατάληψη τότε...Υποκίνηση κατάληψης. Τώρα; είναι πιο σωστά;
Συγνώμη μεγάλη ζητώ αν έχω κατανοήσει κάτι στραβά.
Ευχαριστώ για τα πολύ όμορφα λόγια σας με κάνετε να αισθάνομαι ντροπή. Για να τα βάλω όλα σε σωστή βάση, σαν τελευταίο έχω να πω ότι: όπως σε όλα τα επαγγέλματα έτσι και στο δικό σας υπάρχουν εξαιρέσεις δυσάρεστες εξ άλλου το ομολογήσατε κι εσείς. Χάρηκα για τον διάλογο
Καλή σας νύχτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια