Powered By Blogger

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

4

Ιαν 2011

Βαγγέλη Βενιζέλο, έχει πάθει κάτι ο φίλος(;;;) σου μαζί σου;

Υπουργέ μας, ξέρεις πόση εκτίμηση έχουμε στο πρόσωπό σου, γι αυτό σου λέμε αυτές τις φρέσκιες πληροφορίες που μάθαμε από τον πληροφοριοδότη μας στην Αθήνα, με όλα αυτά που διαδίδει Ο φίλος(;;;) σου:

Έχει τελειώσει ο Βαγγέλης, μόνο εγώ κάνω αντίσταση στον Γιώργο, αυτός προσκύνησε και τα λοιπά!
Είναι δυνατόν να τα λέει αυτά ο κύριος αυτός για σένα υπουργέ μου; Εσύ που τον έκανες μάγκα και τώρα το μόνο που έχει μάθει να κάνει καλά, είναι να μυξοκλαίει στα κανάλια και στα παράθυρα;
Έχω χάσει τα λόγια μου....

2 σχόλια:

orthodoxia είπε...

Ποιος Υπουργός Άμυνας βρε παληκάρι μου; Αυτός ζητάει Συνταγματική αναθεώρηση για τον περιορισμό εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων και θέσεων. Ένας φαφλατάς, ένα παχύδερμο είναι που θα διαλύσει το στράτευμα με μειώσεις προσωπικού, εξοπλισμών κλπ Ήδη υπάρχει μεγάλη αναστάτωση...

ανετος είπε...

o κυριος ΜΠΕΝΙΖΕΛΟς να μην ξεχνιωμαστε ειναι και αυτος απο τους υπογραψαντες το μνημονιο !εσεις κυριοι του αρθρου δεν το ξερετε ?δεν ρωτησατε?Η΄ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΜΟΣΙΟΝ ΣΤΟΝ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΣΑΣ?
ακομη δεν ειδατε τιποτε απο το περιφημο μνημονιο και τις επιπτωσεις που θα φερει στους παντες ,δεν εξαιρουνται και οι υπογραψαντες βεβαια ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια