Σεραφείμ :Η ενέργεια αυτή επίκρανε την ορθόδοξη αυτοσυνειδησία του ποιμνίου
Επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, απέστειλε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, όπου εκφράζει την πικρία του για την συμμετοχή Ρ/Καθολικού ιερέως στον Εσπερινό της Αγάπης στο Φανάρι.
Η επιστολή του Μητροπολίτη Πειραιώς έχει ως εξής:
Πάνυ ευλαβώς προάγομαι, μετά μεγίστης συνοχής καρδίας και πολλής αγάπης προς το Υμέτερον Σεπτόν πρόσωπον και προς τους Σεβασμιωτάτους και Σεπτούς Ιεράρχας της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας, τους συγκροτούντας την ΔΙΣ της παρούσης συνοδικής περιόδου, όπως υποβάλω Υμίν αρμοδίως και καθηκόντως την πληρούσαν την καρδίαν μου πικρίαν δια την γνωστοποιηθείσαν υπό της κρατικής τηλοψίας αδιάκριτον ενέργειαν πρωτιστεύοντος Πρωθιεράρχου της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας και της περί Αυτόν Ιεράς Συνόδου, ήτις ουχί μόνον εξένισεν αλλά και πολλαπλώς επίκρανεν την Ορθόδοξον αυτοσυνειδησίαν του ημετέρου ποιμνίου αλλά και ικανών αδελφών Αρχιερέων ως εκ των μετ’ αυτών συζητήσεων διηκριβώθη, δια της αντικανονικής αποδοχής εν τη θεία λατρεία κατεγνωσμένων αιρετικών (Ρ/Καθολικού ιερέως και Αρμενίου Διακόνου) μεθ’ ων ουδεμίαν εκκλησιαστικήν κοινωνίαν έχομεν.
Η εν πλήρη επισήμω λειτουργική αμφιέση συμμετοχή αυτών εν πανευσήμω ιερά ακολουθία της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας εγείρει και ανιδρύει μείζον κανονικόν θέμα προβλεπόμενον υπό των Θείων και Ιερών Κανόνων ΜΕ τῶν Αποστόλων, ς , ΛΒ , ΛΓ , ΛΖ τῆς εν Λαοδικεία Συνόδου, Θ Ἁγ. Τιμοθέου Αλεξανδρείας και αναποδράστως εμπλέκει και ημάς τους κοινωνούντας και μνημονεύοντας Αυτών.
Παρέλκει να αναφερθή ότι τοιαύται ενέργειαι προσφέρουν άλλοθι εις τους υπό ακρίτου ζήλου εμφορουμένους αδελφούς δια πολλαπλάς εις βάρος της ενότητος της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας τρώσεις και αφ’ ετέρου, όπερ τραγικώτερον, ενισχύουν τους εν αιρέσει και κακοδοξία εμμένοντας και υπό του δολίου δράκοντος ελαυνομένους, ίνα θεωρούν την τραγικότητα της σχάσεως αυτών εκ του ενός σώματος του Αναστάντος νικητού του θανάτου Κυρίου ημών ως κανονικόν αυτών δήθεν δικαίωμα, μυρηκάζοντες τα σκολιά ευφευρήματα του δαίμονος περί δήθεν αοράτου Εκκλησίας, περί δήθεν αδελφών Εκκλησίων, περί δήθεν κλάδων της Εκκλησίας, περί δήθεν δυνατότητος δογματικού μινιμαλισμού, περί της θεωρίας της περιεκτικότητος, περί των δύο δήθεν πνευμόνων, περί της βαπτισματικής δήθεν θεολογίας και ενότητος και της νεοφανούς νεοπατερικής και μεταπατερικής θεολογίας.
Ωσαύτως η τοιαύτη εν τοις ύπερθεν και δια του συνημ-μένου οπτικού δίσκου αποδεικνυομένη και πασίδηλος αντικανονική ενέργεια ενισχύει ως ήδη είπομεν το διαμο-νικόν κοσμοείδωλον του συμπιλήματος αιρέσεων και κακοδοξιών Παπισμού, τον οποίον ο αρχέκακος πτερνιστής εδημιούργησεν δια της μεταγγίσεως του εωσφορικού του εγωϊσμού και της αθέου οιήσεως αυτού ως αποδεικνύεται εκ της κατά μίμησιν «του κοσμοκράτορος του αιώνος τούτου» (Εφεσ. ς 12) πολιτικής, θρησκευτικής και οικονομικής αυτοκρατορίας του Βατικανού.
Ειρήσθω εν περιόδω ότι εις την πρόσφατον «οσιοποίησιν» η ανακήρυξιν ως «μακαρίου» υπό του νυν κανονικώς ανυποστάτου αιρεσιάρχου του Βατικανού Βενεδίκτου ις , του προκατόχου του Ιωάννου Παύλου του β , επί των ημερών του οποίου συνεκαλύφθησαν χιλιάδες ειδεχθεστάτων εγκλημάτων παιδεραστίας καθ’ άπασαν την υφήλιον, παρέστησαν εν και ήμισυ εκατομμύριον ανθρώπων, δέκα εξ ηγέται χωρών και μέλη ογδοήκοντα επτά επισήμων αποστολών εκ χωρών της υφηλίου.
Μακαριώτατε Δέσποτα,
Όθεν, πάνυ βαθυσεβάστως παρακαλώ την Υμετέραν έμφρονα και αδιάπτωτον και εγνωσμένην δια την ορθόδοξον αυτοσυνειδησίαν Αυτής Σεπτήν Μακαριότητα, όπως εις προσωπικήν επαφήν μετά του πρωτιστεύοντος Πρωθιεράρχου, δι’ Ον προσωπικώς τρέφω αισθήματα βαθυτάτης υιϊκής αγάπης και απείρου ευγνωμοσύνης και αναγνωρίζω παντί σθένει την θυσιαστικήν Αυτού, έμπονον και εναγώνιον προσπάθειαν δια την επιβίωσιν του εν τη κανονική Αυτού δικαιοδοσία λείμματος θέσητε, επαναλαμβάνω, το ειρημένον εξαιρέτως σοβαρόν θέμα και παρακαλέσητε όπως εις το μέλλον αποτραπούν τοιαύται ενέργειαι δια την κανονικήν ευταξίαν και την διασφάλισιν της εκκλησιαστικής ενότητος και της αγαθής κοινωνίας πάντων εν πνεύματι και αληθεία.
Επί δε τούτοις διατελώ μετά πολλής αφοσιώσεως,
Ελάχιστος εν Χριστώ Αδελφός
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Η επιστολή του Μητροπολίτη Πειραιώς έχει ως εξής:
Πάνυ ευλαβώς προάγομαι, μετά μεγίστης συνοχής καρδίας και πολλής αγάπης προς το Υμέτερον Σεπτόν πρόσωπον και προς τους Σεβασμιωτάτους και Σεπτούς Ιεράρχας της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας, τους συγκροτούντας την ΔΙΣ της παρούσης συνοδικής περιόδου, όπως υποβάλω Υμίν αρμοδίως και καθηκόντως την πληρούσαν την καρδίαν μου πικρίαν δια την γνωστοποιηθείσαν υπό της κρατικής τηλοψίας αδιάκριτον ενέργειαν πρωτιστεύοντος Πρωθιεράρχου της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας και της περί Αυτόν Ιεράς Συνόδου, ήτις ουχί μόνον εξένισεν αλλά και πολλαπλώς επίκρανεν την Ορθόδοξον αυτοσυνειδησίαν του ημετέρου ποιμνίου αλλά και ικανών αδελφών Αρχιερέων ως εκ των μετ’ αυτών συζητήσεων διηκριβώθη, δια της αντικανονικής αποδοχής εν τη θεία λατρεία κατεγνωσμένων αιρετικών (Ρ/Καθολικού ιερέως και Αρμενίου Διακόνου) μεθ’ ων ουδεμίαν εκκλησιαστικήν κοινωνίαν έχομεν.
Η εν πλήρη επισήμω λειτουργική αμφιέση συμμετοχή αυτών εν πανευσήμω ιερά ακολουθία της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας εγείρει και ανιδρύει μείζον κανονικόν θέμα προβλεπόμενον υπό των Θείων και Ιερών Κανόνων ΜΕ τῶν Αποστόλων, ς , ΛΒ , ΛΓ , ΛΖ τῆς εν Λαοδικεία Συνόδου, Θ Ἁγ. Τιμοθέου Αλεξανδρείας και αναποδράστως εμπλέκει και ημάς τους κοινωνούντας και μνημονεύοντας Αυτών.
Παρέλκει να αναφερθή ότι τοιαύται ενέργειαι προσφέρουν άλλοθι εις τους υπό ακρίτου ζήλου εμφορουμένους αδελφούς δια πολλαπλάς εις βάρος της ενότητος της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας τρώσεις και αφ’ ετέρου, όπερ τραγικώτερον, ενισχύουν τους εν αιρέσει και κακοδοξία εμμένοντας και υπό του δολίου δράκοντος ελαυνομένους, ίνα θεωρούν την τραγικότητα της σχάσεως αυτών εκ του ενός σώματος του Αναστάντος νικητού του θανάτου Κυρίου ημών ως κανονικόν αυτών δήθεν δικαίωμα, μυρηκάζοντες τα σκολιά ευφευρήματα του δαίμονος περί δήθεν αοράτου Εκκλησίας, περί δήθεν αδελφών Εκκλησίων, περί δήθεν κλάδων της Εκκλησίας, περί δήθεν δυνατότητος δογματικού μινιμαλισμού, περί της θεωρίας της περιεκτικότητος, περί των δύο δήθεν πνευμόνων, περί της βαπτισματικής δήθεν θεολογίας και ενότητος και της νεοφανούς νεοπατερικής και μεταπατερικής θεολογίας.
Ωσαύτως η τοιαύτη εν τοις ύπερθεν και δια του συνημ-μένου οπτικού δίσκου αποδεικνυομένη και πασίδηλος αντικανονική ενέργεια ενισχύει ως ήδη είπομεν το διαμο-νικόν κοσμοείδωλον του συμπιλήματος αιρέσεων και κακοδοξιών Παπισμού, τον οποίον ο αρχέκακος πτερνιστής εδημιούργησεν δια της μεταγγίσεως του εωσφορικού του εγωϊσμού και της αθέου οιήσεως αυτού ως αποδεικνύεται εκ της κατά μίμησιν «του κοσμοκράτορος του αιώνος τούτου» (Εφεσ. ς 12) πολιτικής, θρησκευτικής και οικονομικής αυτοκρατορίας του Βατικανού.
Ειρήσθω εν περιόδω ότι εις την πρόσφατον «οσιοποίησιν» η ανακήρυξιν ως «μακαρίου» υπό του νυν κανονικώς ανυποστάτου αιρεσιάρχου του Βατικανού Βενεδίκτου ις , του προκατόχου του Ιωάννου Παύλου του β , επί των ημερών του οποίου συνεκαλύφθησαν χιλιάδες ειδεχθεστάτων εγκλημάτων παιδεραστίας καθ’ άπασαν την υφήλιον, παρέστησαν εν και ήμισυ εκατομμύριον ανθρώπων, δέκα εξ ηγέται χωρών και μέλη ογδοήκοντα επτά επισήμων αποστολών εκ χωρών της υφηλίου.
Μακαριώτατε Δέσποτα,
Όθεν, πάνυ βαθυσεβάστως παρακαλώ την Υμετέραν έμφρονα και αδιάπτωτον και εγνωσμένην δια την ορθόδοξον αυτοσυνειδησίαν Αυτής Σεπτήν Μακαριότητα, όπως εις προσωπικήν επαφήν μετά του πρωτιστεύοντος Πρωθιεράρχου, δι’ Ον προσωπικώς τρέφω αισθήματα βαθυτάτης υιϊκής αγάπης και απείρου ευγνωμοσύνης και αναγνωρίζω παντί σθένει την θυσιαστικήν Αυτού, έμπονον και εναγώνιον προσπάθειαν δια την επιβίωσιν του εν τη κανονική Αυτού δικαιοδοσία λείμματος θέσητε, επαναλαμβάνω, το ειρημένον εξαιρέτως σοβαρόν θέμα και παρακαλέσητε όπως εις το μέλλον αποτραπούν τοιαύται ενέργειαι δια την κανονικήν ευταξίαν και την διασφάλισιν της εκκλησιαστικής ενότητος και της αγαθής κοινωνίας πάντων εν πνεύματι και αληθεία.
Επί δε τούτοις διατελώ μετά πολλής αφοσιώσεως,
Ελάχιστος εν Χριστώ Αδελφός
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/05/blog-post_7002.html#ixzz1MABUUXIG
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια