Powered By Blogger

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Τελος οι αεριτζηδες και τα διευθυντιλίκια στα ΤΑΧΙ

«Η άδεια ταξί κόστιζε όσο ένα δυάρι διαμέρισμα»

Εχει ντύσει τους τοίχους με αποφθέγματα. «Δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα», διαβάζεις σε ένα κάδρο. «Η τιμή ενός εμπορεύματος είναι όσο πουλιέται στην αγορά», γράφει ένα άλλο. Τις τελευταίες εβδομάδες, όμως, στις δερμάτινες πολυθρόνες του γραφείου του δεν γίνονται συζητήσεις για....
αγοραπωλησίες. Ενώ στις πιάτσες σχηματίζονται κίτρινες φάλαγγες και οι οδηγοί διαμαρτύρονται για μειωμένα μεροκάματα, στο απέναντι πεζοδρόμιο σκονίζονται μια Mercedes και ένα Toyota. Περιμένουν νέο ιδιοκτήτη. Ο Ελευθέριος Μερκούρης, οδηγός και μεσίτης αδειών ταξί στην Αθήνα, μάταια αναζητά ενδιαφερόμενους. Μέχρι να ξεκαθαρίσουν οι όροι για το άνοιγμα του επαγγέλματος, λέει ότι η αγορά έχει παγώσει.
Πριν από το άνοιγμα ο Ελευθέριος Μερκούρης λέει ότι μεταβίβαζε τρεις με τέσσερις άδειες τον μήνα. «Η τιμή καθοριζόταν ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση». Εκείνος είχε αγοράσει τη δική του άδεια στην Αθήνα το 1985 με 3,3 εκατ. δραχμές, ενώ όπως λέει στην Τρίπολη την ίδια περίοδο μια άδεια κόστιζε ένα εκατομμύριο. Μέχρι πρότινος «το ταξί κόστιζε όσο ένα δυάρι διαμέρισμα», λένε στην πιάτσα. Σύμφωνα με τους μεσίτες αδειών και οχημάτων αλλά και ιδιοκτήτες ταξί, οι τιμές που ίσχυαν στην αγορά κυμαίνονταν από 30.000 μέχρι 200.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται σε αυτές το κόστος του αυτοκινήτου. Οπως εκτιμούν μεσίτες και ιδιοκτήτες, σε ετήσια βάση στην Αθήνα των 14.500 ταξί δεν μεταβιβάζονταν περισσότερες από 500 άδειες.

ΟΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ. Μεγάλος αριθμός αδειών ταξί είχε χορηγηθεί την περίοδο της δικτατορίας, αλλά τότε ήταν αμεταβίβαστες. Αν ο ιδιοκτήτης τους πέθαινε και δεν ασκούσε το επάγγελμα απόγονός του, η άδεια έπρεπε να επιστραφεί στο κράτος. Το 1977 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επιτρέπει τη μεταβίβαση αδειών ταξί, ενώ τα επόμενα χρόνια το κράτος χορηγεί νέες άδειες σε πολύτεκνους, ολυμπιονίκες ή σε άλλες κοινωνικές ομάδες. Οι μάντρες εκτός από τον ρόλο του μεσάζοντα για μεταβίβαση της άδειας (σύμφωνα με εκτιμήσεις εισπράττουν προμήθεια 2%-3% από τη μεταβίβαση) αναλαμβάνουν και ρόλο υπενοικιαστή.
«Υπήρχαν ιδιοκτήτες αδειών που δεν ήθελαν να δουλέψουν τα οχήματα. Μέχρι και ιερείς είχαν άδειες. Αυτοί επέλεγαν να τις νοικιάσουν, για παράδειγμα, προς 1.000 ευρώ σε μια μάντρα. Ο ιδιοκτήτης της μάντρας αναλάμβανε τη διαχείριση του οχήματος με εξουσιοδότηση και έπειτα υπενοικίαζε το ταξί σε οδηγούς προς 1.500 ευρώ», λέει ο Βασίλης Δημητρόπουλος, γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος.


OXI ALLO KAPBOYNO

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ,ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΝ ΓΑΠ
Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΛΟΥΦΑΖΑΝ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ Η -ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ-ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΑ ΕΧΑΣΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΠΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΤΑΚΙΑ !!!!!!
Ανώνυμος είπε...

ΞΕΦΤΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΩΔΥΝΑ.
Ανώνυμος είπε...

Εγω που εβαλα 50εκατομοιρια δραχμες να κανω μια μικρη επιχιριση και περιση την εχασα κανεις απο αυτους τους ταξιτσιδες κανεις δεν ιδρωσε που τοτε αγοραζα 10 διαμερισματα πολιτελιας εγω τωρα γιατι να νιαστω για αυτους .Να σταματσει επιτελους αυτο το τρελο συστιμα της Ελλαδος .
Ανώνυμος είπε...

σημασία έχει ποια είναι η πολιτική βούληση σε αυτό το θέμα. Τώρα τι γράφει εδώ μέσα κάθε κομπλεξικός άχρηστος τεμπέλης που χαίρεται με τη δυστυχία των άλλων-από τέτοιους έχουμε μεγάλη παραγωγή-ποσώς μας ενδιαφέρεισημασία έχει ποια είναι η πολιτική βούληση σε αυτό το θέμα. Τώρα τι γράφει εδώ μέσα κάθε κομπλεξικός άχρηστος τεμπέλης που χαίρεται με τη δυστυχία των άλλων-από τέτοιους έχουμε μεγάλη παραγωγή-ποσώς μας ενδιαφέρει
Ανώνυμος είπε...

8.59 συγουρα θα μηλας για το εαυτο σου εγω δεν με νοιοθω κομπεξικο . Ειμε ο 8.57 .
Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΡΕ ΤΑΡΙΦΙΑ ΔΕ ΣΑΣ ΖΑΛΑΣΕ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΣΑ ΤΗΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΜΩΝΙΑ.....
ΤΗΑ ΣΑΣ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΣΤΑ ΚΤΕΛ...

ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ ΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΑΡΧΗΡΟΥΦΙΑΝΟΛΑΜΟΓΙΑ

(ΠΡΩΗΝ ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΜΕ ΕΝΙΚΙΟ)
Ανώνυμος είπε...

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΜΑΣ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ! ΕΛΕΟΣ!
Ανώνυμος είπε...

αν κρίνει κανείς από την ορθογραφία και το δυσνόητο κείμενο πρέπει να είναι το ίδιο αμφιβόλου καταγωγής άτομο
Ανώνυμος είπε...

Άσχετα με το πως θεωρεί ο καθένας τους ταξιτζήδες...το προβλημα είναι γενικό...Που είναι το πρόβλημα; Ότι το ταξί στοιχίζει ένα διάρι; Δλδ αν κατάλαβα καλά όλοι ονειρευόσασταν να γίνετε ταξιτζήδες; Φαντάζομαι μια Αθήνα με 5000000 ταξιτζήδες... Α ρε γίδια, σας κλείνουν τα μάτια και δεν λέτε να ξυπνήσετε...Καληνύχτα Ελλάδα
ΥΓ. Από ορθογραφία καταλαβαινει κανεις πολλά για το "ποιόν" του καθένα και το πόσο Ελληνάρας είναι, μην εκτίθεστε ρε γίδια !
C.S.I. είπε...

MAΛΛΟΝ ΤΡΙΑΡΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΡΙΑΡΙ...
ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΔΙΝΑΤΕ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙ....ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ ΞΕΡΑΤΕ;;; ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΖΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ...!!!
ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙΙΙΙΙ
ΝΑΤΑ ΤΩΡΑ...
Ανώνυμος είπε...

9,40, ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΛΙΟΤΑΡΙΦΙΚΟ ΣΚΥΛΙ ΣΕ ΠΙΡΑΞΕ ,ΚΛΕΦΤΙ,ΕΕΕΕΕ ΚΛΕΦΤΙ,ΧΑΧΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΛΙΓΟ ΨΩΜΑΚΙ-ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ,, ΘΑ ΠΑΡΟ 2 ΤΑΞΙ,,ΧΑΧΑ ΘΑ ΒΑΛΟ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΑΧΑΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ****Ν ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΡΑΞΕΤΕ ΧΑΧΑΧΑΧ ,,ΚΑΙ ΓΩ ΘΑ ΒΓΑΖΟ ΠΟΟΟΟΛΑ ΛΕΦΤΑΑΑΑ,,ΧΙΧΙΧΙΧΙ ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ
ΤΑΡΙΦΕΣ,,,
Ανώνυμος είπε...

μερικές από τις λέξεις που χρησιμοποιείς δείχνουν από που προέρχεσαι και τι θα έχουν δει τα μάτια σου στο περιβάλλον σου. Μόνο ψυχίατρος μπορεί να σε παρακολουθήσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια