Powered By Blogger

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!

Το σχέδιο της Κυβέρνησης του Μνημονίου, η οποία εκτελεί πειθήνια τις εντολές της Μέρκελ και των δανειστών της τρόϊκας, ολοκληρώνεται με ταχείς ρυθμούς.
Ήδη, το συμπέρασμα της τελευταίας συνεδρίας της Λέσχης Bilderberg ήταν: "επιτέλους η Ελλάδα καταστράφηκε οριστικά".
Αυτό που απομένει πια στους σατανικούς σχεδιαστές της διάλυσης της Ελλάδας, είναι, μετά το κράτος, να χρεοκοπήσει και ο λαός!
Η Κυβέρνηση του Μνημονίου, πρέπει να δώσει σύντομα λογαριασμό στην τρόϊκα και στην Γερμανία. Ένας λογαριασμός που λέει ότι η χώρα και ο λαός της πρέπει να παραδοθούν, γυμνοί, ξυπόλητοι στους νέους κατακτητές! Εξαθλιωμένοι, απένταροι, άνεργοι και.....
ανίκανοι να κρατήσουν τα σπίτια τους! Να παρακαλάνε για ένα κομμάτι ψωμί. Οι μισθοί στη χώρα πρέπει να μοιάζουν με αυτούς στη Σομαλία ή το Μπαγκλαντές.
Αυτή είναι στην πραγματικότητα η γραπτή εγγύηση που ζητεί το ΔΝΤ για την εξασφάλιση των δανειστών και την τελική υποδούλωση της Ελλάδος και του λαού της !
Ο κ. Βενιζέλος δεν απάντησε σε ερώτηση που του έγινε για το εάν "χρεοκοπημένη χώρα σημαίνει και χρεοκοπημένος λαός", όμως η...σιωπή του επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.
Το χρεοκοπημένο κράτος που συμπεριφέρεται ως νταβαντζής ή ...προστάτης, ξεζουμίζει με κάθε τρόπο τον Έλληνα φορολογούμενο και δεν πρόκειται να σταματήσει τους άγριους και ανηλεείς φόρους, έως ότου εξαντλήσει τη συντριπτική πλειοψηφία των νοικοκυριών.

ΜΟΝΟΝ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΦΟΡΟΕΠΙΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΓΙ΄ΑΥΤΗ!
Όσο ο Έλληνας πληρώνει (ό,τι έχει) η τυραννία της χούντας θα γίνει πιο βάναυση!

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!

Διπλωματικός Παρατηρητής

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
Ο HENRY KISSINGER ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ (ΧΑΖΑΡΟΣ) ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΤΑ ΠΟΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ KAI BΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΤΟΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΥ.ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ(Ο 666???)
ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΥΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΤΟΥ
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙ.
ΕΦΤΑΣΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ
ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟ ΝΕΡΟ?
Ανώνυμος είπε...

Κηταχτε τους στα ματια να δητε πόσο μισούν το λαο αυτοί που χρεωκοπησαν τη χώρα και παριστάνουν του σωτήρες ρε σης στο 12% ησαστε..
Ανώνυμος είπε...

Εδώ μας γίνετε οικονομικός πόλεμος από βαρβάρους, που είναι εξίσου άγριος με τον κανονικό κι αντί να συμβάλει ο καθένας μας σε αυτήν την δύσμοιρη πατρίδα κάνετε προπαγάνδα για το αντίθετο. Και ρωτώ: μήπως εδώ που μας έφτασαν, με την συμβολή του καθενός μας όπως κι αν μονιάσαμε όλοι οι Έλληνες καταφέρουμε τελικά να σωθούμε;; Ωστόσο, τότε γιατί κάνετε όλη αυτή την γαμη.μένη αντίσταση; Γι αυτό κι εγώ σας υποψιάζομαι με τη σειρά μου: Μήπως όλοι εσείς που δεν θέλετε να συμβάλετε για την σωτηρία της πατρίδος μας παίζετε ύποπτο ρόλο;…
Ανώνυμος είπε...

ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ=6:1
Ανώνυμος είπε...

ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΟΛΕΣΑΙ, ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!...
Ανώνυμος είπε...

Εγώ ναι… αισθάνομαι ότι έχω κάνει κακό στην πατρίδα μου.
.
Αισθάνομαι ότι έχω κάνει κακό στην Ελλάδα γιατί δεν άφησα να έρθουν ξένοι να επενδύσουν στον τόπο μου που τόσο το είχε ανάγκη!...
.
Αισθάνομαι ότι έχω κάνει μεγάλο κακό στην χώρα μου γιατί τρόμαξα τους έλληνες που έχουν τα χρήματα τους έξω, καθώς δεν τους άφησα να τα ρίξουν στην αγορά με αποτέλεσμα να μην κινείτε φύλο και βλέπω λυπημένος τώρα να κλίνει η μια επιχείρηση κατόπιν της άλλης!
.
Αισθάνομαι ότι έχω κάνει πολύ κακό στους υπόλοιπους Μυαλωμένους Έλληνες, που κάθισαν στα σπίτια τους και δεν τους παρέσυραν οι πρόστυχες κακές σειρήνες όπως εμένα, καθώς απεδείχθη ότι είναι εκείνοι που επεξεργάζονται τα άνομα σχέδια για να επιφέρουν όσο γίνετε ποιο μεγάλο κακό στην πατρίδα μου!
.
Αισθάνομαι να έχω κάνει κακό στην Πατρίδα μου καθώς παρέσυρα και όλους να με α*******υθήσουν, κι απ’ την μεγάλη μου οργή που μετέδωσα βγάζοντας τον χειρότερο μου εαυτό σε κάποιον νεαρό, να γίνει ένας απ’ αυτούς που έσπαγαν, με αποτέλεσμα ανήξερο παιδί να τραυματιστεί ευτυχώς όχι σοβαρά!
.
Τελικά αισθάνομαι αγανακτισμένος καθώς έγινα, σαν τον μεγαλύτερο βλάκα γιατί βλέπω ότι αυτό που δεν ήθελα και φώναζα, θα είναι αυτό που θα σώσει τις δύο ομοιοπαθείς χώρες Πορτογαλία και Ιρλανδία και εγώ αλλά και τόσοι άλλοι παρασυρμένοι αγανακτισμένοι, δεν αφήσαμε να σωθεί η Πατρίδα μας που τόσο αγαπάμε! Αγαπάμε και το κάναμε αυτό για την πατρίδας μας;… Μα τι λέω ο ηλίθιος μόνο για την πατρίδα μου δεν το έκανα‼… Τώρα που το καλοσκέφτομαι όλες αυτές τις αθλιότητες τις έκανα καθαρά για το τομάρι μου και μόνο‼!... Φτου Μου ρε ηλίθιε‼!...
Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΛΕΣ `11:39;;;;; ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;;ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ;;; ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΩ ΣΧΕΔΙΑ!
Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΛΕΣ `11:39;;;;; ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;;ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ;;; ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΩ ΣΧΕΔΙΑ!
Ανώνυμος είπε...

τί βλακείες και αμοησίες είναι αυτά που γράφετε ρε παλικάρια της φακής; και βάλατε και το 666 σε ενέργεια μπας και φοβηθεί κανένας και αναλάβει το έργο της εκκαθάρισης του τοπίου,έτσι δεν είναι; τάχετε περα για περα χαμένα,αυτό λέω εγώ...
Ανώνυμος είπε...

11 45
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΓΕΝΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ
ΞΥΠΝΑ
ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΑΝΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΚΙΣΕ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ
ΜΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΟΘΡΟ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ
ΒΡΩΜΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΣΕΣ
Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΣΚΟΥΛΙΚΙ,ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΞΕΠΕΤΣΩΤΕ ΔΟΣΙΛΟΓΕ
ΑΝ ΣΕ ΦΤΥΣΩ ΘΑ ΒΡΩΜΙΣΕΙ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΜΟΥ
ΠΟΣΟΥΣ ΠΙΣΙΝΟΥΣ ΘΑ ΣΦΟΥΓΓΙΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ .
ΘΑ ΚΡΕΜΕΣΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΞΩ.
Ανώνυμος είπε...

11 49
ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΥΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΤΟΥ
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΡΥΛΙΚΟΙ ROCKERS "ΜΑΥΡΟΙ ΛΟΡΔΟΙ" ΤΟΥ 666

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια