Powered By Blogger

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

Καπεταναίϊκες ευχές







Αγαπητή κ.Σουφλή,

.....μετα λύπης μου διαπίστωσα σήμερα 17ην Ιανουαρίου,σωτηρίου έτους 2014 [τι γελάτε ρε ζαγάρια με το "σωτηρίου" ? ] μνήμη του οσίου πατρός ημών Αντωνίου του Μεγάλου,οτι κατά τη διάρκεια της ημέρας τόσον εσείς με τις αναρτήσεις σας όσον και οι "αχάριστοι" σχολιαστές και αναγώστες σας ΔΕΝ απευθύνατε έστω μία τυπική ευχή στον εορτάζοντα εθνικό σωτήρα [τώρα γελάστε ζαγάρια] και πρωθυπουργό μας.....

Ετσι λοιπόν και πρίν την εκπνοή της ημέρας επέτρεψε μου να είμαι ο μοναδικός στον blog σου [οχι των επιταγών σου] που θα ευχηθεί στο καμάρι της πατρίδας μου και σωτήρα της ευρωπουτάνας [γιατί γελάτε ρε ρεμάλια ???] με τη θερμή παράκληση όπως αποστείλεις τις ευχές μου [με δική σου ευθύνη] εκεί στο Μαξίμου κτίριο................

ΑΞΙΟΤΙΜΕ κ.ΣΑΜΑΡΑ....

[σκάστε ρεμάαααλια και οι σωματέμποροι έχουν τιμή, πόσο μάλλον ο αρχι...τέτοιος] ευκαιρίας δοθείσης επί τη ονομαστική Υμών εορτή, προβαίνω μετά παρρησίας και θερμώς παρακαλώ Υμάς όπως δεχθείτε τας εγκαρδίους,ενθέρμους και μετά πάσης ειλικρινείας ευχάς μου....

Μάλλον κάτσε να το πάρω αλλοιώς γιατί στη καθαρεύουσα θα σε μπερδέψω.......


Λοιπόν Αντωνάκη [μου]....δεν σε αποκαλώ πρωθυπουργό μιας και δεν είσαι [δεν το λέω εγώ,ο ευρωτέτοιος μάγκας σου το είπε] αισθάνθηκα την ανάγκη σήμερα που γιορτάζεις να σου στείλω και γω δυό λόγια έναντι ευχών [όπως θές πάρτο].....

Λοιπόν αδερφάκι μου βαρύμαγκα και ασίκι εσύ που πούλησες "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" στους συνανθρώπους μου,όπως οι νταβατζήδες κάνουν στις πουτάνες, εσύ που έχεις σπάσει τα αμορτισέρ σου και κινείσαι σαν ντουμαριστή μηχανή σήμερα θα γιορτάσεις χορτάτος από χρήμα [ας είναι καλά τα ρουμπίνια του μπαμπά? του θείου?....ξέρεις εσύ] την ονομαστική σου εορτή και θα λάβεις πολλές πολλές ευχές.....

Δεν θα πιάσουν τόπο...

Εύχομαι όμως οι δικές μου να βρούν "ευήκοον ούν" και να μας κάνεις τη χάρη να απαλαγούμε από σένα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.....

Σήμερα είμαι πάλι στη στεριά και κάνοντας τη καθιερωμένη μου βόλτα ανα τη πόλη με τον δίκυκλο "ταρζάν" απόλαυσα τη μυρωδιά της επερχόμενης ανάπτυξης όταν έβλεπα στη λαϊκή τη γυναικούλα που αγόραζε μια ντομάτα,μία πιπεριά και "έκλεψε" από το ματσάκι του μαϊντανού δυο φυλαράκια για τα γεμιστά της.....

Παρακάτω στους κάδους ένας γεράκος κόντεψε να μπεί μέσα στο κάδο σκουπιδιών ψάχνοντας κάτι και από περιέργεια στάθηκα....

Ω του θαύματος !!!! βρήκε ο τυχεράκιας ένα ολάκερο κολοκύθι και αφού το "τσεκάρισε" τόχωσε γρήγορα μέσα στη τσέπη του λιγδιασμένου του πλαστικοδερμάτινου μπουφάν.....

Είδα και άλλα και τότε άρχισα ενδόμυχα να σας στολίζω με ειδικές ευχές.......

Κατάληξα σε μία και αυτή σου τη "πακετάρω"......

Να σας πάρει ο διάολος και να σας σηκώσει.....

Αν δεν σου φτάνει πάρε κι άλλη......

Η αποψινή σαμπάνια να σας γίνει κόμπος στο λαιμό να ξεράσετε στα κόκκινα σας χαλιά και να μη μπορείτε να πιείτε ούτε νερό......

Να δώσει ο Θεός άλλη γιορτή να μην έρθει για σας και όλες τις πίκρες που περνάει ο κόσμος να τις περάσετε εν μιά νυκτί....

Εσύ και όλοι όσοι υπογράψατε και συνεχίζετε να υπογράφετε τη καταστροφή της οικογένειας, την αρπαγή των σπιτιών μας και της ζωής μας να μη μπορείτε να ανταλλάξετε χειραψία γιατί τα χέρια σας θα είναι κομμένα [αμήν Παναγιά μου]......

Το αίμα των συνανθρώπων μας Ορθοδόξων Σύριων να σας πνίξει και το άδικο των αυτόχειρων να σας στροβιλίζει το μυαλό κάθε νύχτα.......

Για κάθε ένας που θα μαθαίνω τα χειρότερα που θα του έρχοναι θα ανάβω στον Αη Νικόλα μου λαμπάδα σαν το μπόϊ μου......

Αμήν και γένοιτο...!!!



 captain giannis


 






3 σχόλια:

  1. xaxaxααααχχα!....Μπραβο Captain!!!.....Ki εγω μια...Να ξαναπαει για εγχειρηση στο ματι...να κανουν λαθος...κ να του εγχειρησουν...το αλλο...το καλο!!!....
    Απάντηση
  2. ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΞΕΡΟ ,,ΟΤΗ Ο ΚΑΠΤΕΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΔΟΣΕ ΛΙΓΕΣ ΕΥΧΕΣ,,
    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΝΟΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΗ Η ΕΥΧΕΣ ΤΟΝ ,,,ΘΑΛΑΣΟ ΛΥΚΟΝ,,,
    ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ,,,ΠΑΤΟ....



    Υ. Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ,,,ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΟΣ ,, ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΙΡΙΟ,,,
    ΤΟΝ ΚΑΤΟΥΡΑΜΕ,, ΤΟΝ Φ Τ Η Ν Ο Υ Μ Ε ,,Η ΤΟΝ ..........

    ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ....


    Απάντηση
  3. Από το στόμα σου και στου Λαού τ'αυτί,πρώτα ο Θεός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια