Powered By Blogger

Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Οι απαιτήσεις μου.

Πιστεύω ότι η πατρίδα μου βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού και έχω την πεποίθηση ότι είναι ευθύνη όλων να βοηθήσουν στην αποτροπή μιάς τέτοιας εξέλιξης.Η πρώτη και κύρια ευθύνη ανήκει στην κυβέρνηση του κ.Παπανδρέου και του Πασοκ.Σκέφτομαι πραγματικά τι μπορώ να προσφέρω και εγώ γιά την σωτηρία της χώρας μου.Είμαι έτοιμος να ματώσω,είμαι έτοιμος γιά θυσίες.Ωστόσο έχω τις απαιτήσεις μου.Απαιτώ τα όποια σκληρά μέτρα να είναι δίκαια.Απαιτώ ο Πρωθυπουργός μου, να μιλάει καθαρά και σταράτα,να μην φοβάται να τσαλακώσει το προφίλ του,να συμπεριφέρεται ως ηγέτης,να ενώνει και να μην διχάζει,να αποφασίζει σωστά και έγκαιρα,ν’ αποφεύγει τις συγνώμες χωρίς αντίκρυσμα,να διαμορφώνει την ατζέντα,να οδηγεί και να μην σέρνεται.Απαιτώ από τους υπουργούς λιγότερα συνθήματα και πιό πολύ δουλειά.Απαιτώ να γνωρίζουν, να ακούνε,να μελετούν,να σχεδιάζουν, να αποφασίζουν, να ενεργούν.Απαιτώ από το Πασοκ να σημάνει προσκλητήριο πρός όλους.Δεν είναι καιρός γιά διαχωρισμούς,μισαλλοδοξίες ,αυταρχισμούς και οδυνηρούς αποκλεισμούς.Απαιτώ από το Πασοκ να αφουγκρασθεί την βουή των επερχομένων γεγονότων,να ορθώσει ανάστημα ιδεών,αρχών και πράξεων.Απαιτώ από το Πασοκ να τιμήσει τους πολίτες όπως και αυτοί το τίμησαν.Η απαίτηση μου προκύπτει από την ιδιότητα του πολίτη αυτής της χώρας και όχι απο την εκλογική μου υποστήριξη και την πολιτική μου συμπόρευση με το Πασοκ.

5 Votes
Quantcast

Αφήστε σχόλιο ή trackback: Trackback URL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια