Τόχω πεί από καιρό.Σαφώς και δεν έχω στοιχεία,σαφώς και δεν έχω αποδείξεις αλλά ήταν ολοφάμερο ότι όταν ο Καραμανλής γνωστοποίησε την παγιοποίηση της πολιτικής του στο θέμα των αγωγών από εκείνη την περίοδο ξεκίνησε ο συστηματικός πόλεμος-κυρίως από τον αγγλοσαξωνικό τύπο-εναντίον του. Μπορεί να ανήκω σε άλλη παράταξη αλλά δεν κλείνω τα μάτια σε αυτά που συνέβαιναν. Και γνωρίζοντας ότι οι αγωγοί ήταν(και ΕΙΝΑΙ!) θέμα στρατηγικής των ΗΠΑ(αλλά φυσικά ΚΑΙ της Ελλάδας), μπορούσα να καταλάβω την οργή και το μένος των αμερικανών εναντίον της ελληνικής κυβέρνησης. Είχε τόλμη αυτή η απόφαση. Χρειάζονταν σθένος και σαφώς ήταν αυτοκτονική μεσοπρόθεσμα γιά τον Καραμανλή. Το κακό γιά την Ελλάδα είναι-κι εδώ εμπλέκεται ενεργά η δική μας παράταξη-είναι ότι απέναντι του στο εσωτερικό μέτωπο δεν είχε έναν ελληνόφρονα, σοβαρό και συγκροτημένο αρχηγ’ό αξιωματικής αντιπολίτευσης, που θάβαζε πλάτη και θα στήριζε αυτή την μακροπρόθεσμη στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης που είχε εξάλλου εκπονηθεί από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ αλλά απέναντι του είχε τον πιό δουλόφρονα και αμερικανόφωτο πολιτικό των τελευταίων διακοσίων περίπου χρόνων. Ο Καραμανλής μας τέλειωσε-μικρό το κακό, αν και κλάσεις αξιολογότερος του ανοιακού δυναστικού γόνου-το κακό είναι ότι τελειωσε γιά παντα πιά η πολιτική των αγωγών που θάδιναν στην Ελλάδα κάποια στρατηγικά ατού. Αλλη μιά συμβολή του Παπανδρέου στην οριστική υποδούλωση της δεύτερης του πατρίδας…στην πρώτη!
Σχόλια
Τόχω πεί από καιρό.Σαφώς και δεν έχω στοιχεία,σαφώς και δεν έχω αποδείξεις αλλά ήταν ολοφάμερο ότι όταν ο Καραμανλής γνωστοποίησε την παγιοποίηση της πολιτικής του στο θέμα των αγωγών από εκείνη την περίοδο ξεκίνησε ο συστηματικός πόλεμος-κυρίως από τον αγγλοσαξωνικό τύπο-εναντίον του.
Μπορεί να ανήκω σε άλλη παράταξη αλλά δεν κλείνω τα μάτια σε αυτά που συνέβαιναν. Και γνωρίζοντας ότι οι αγωγοί ήταν(και ΕΙΝΑΙ!) θέμα στρατηγικής των ΗΠΑ(αλλά φυσικά ΚΑΙ της Ελλάδας), μπορούσα να καταλάβω την οργή και το μένος των αμερικανών εναντίον της ελληνικής κυβέρνησης. Είχε τόλμη αυτή η απόφαση. Χρειάζονταν σθένος και σαφώς ήταν αυτοκτονική μεσοπρόθεσμα γιά τον Καραμανλή. Το κακό γιά την Ελλάδα είναι-κι εδώ εμπλέκεται ενεργά η δική μας παράταξη-είναι ότι απέναντι του στο εσωτερικό μέτωπο δεν είχε έναν ελληνόφρονα, σοβαρό και συγκροτημένο αρχηγ’ό αξιωματικής αντιπολίτευσης, που θάβαζε πλάτη και θα στήριζε αυτή την μακροπρόθεσμη στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης που είχε εξάλλου εκπονηθεί από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ αλλά απέναντι του είχε τον πιό δουλόφρονα και αμερικανόφωτο πολιτικό των τελευταίων διακοσίων περίπου χρόνων. Ο Καραμανλής μας τέλειωσε-μικρό το κακό, αν και κλάσεις αξιολογότερος του ανοιακού δυναστικού γόνου-το κακό είναι ότι τελειωσε γιά παντα πιά η πολιτική των αγωγών που θάδιναν στην Ελλάδα κάποια στρατηγικά ατού. Αλλη μιά συμβολή του Παπανδρέου στην οριστική υποδούλωση της δεύτερης του πατρίδας…στην πρώτη!
Ασφαλώς και δεν πρόκειται να κλείσουμε τα μάτια και τα αυτιά μας.
Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι πολιτικοί στο χώρο της ΝΔ.
Ο λόγος της δημοσίευσης του αποκόμματος της εφημερίδας ήταν ακριβώς αυτός: να δώσω μια ακόμη οπτική.
Να βάλω ένα ακόμη κομματάκι στο παζλ.
Ήμουν απόλυτα σύμφωνος στην πολιτική του Καραμανλή για τους αγωγούς που μας ξεκολλούσε από την πατρωνία της Αμερικής.
Ο Γιωργάκης κράτησε αποστάσεις γιατί νοιαζόταν να γίνει Πρωθυπουργός. Δεν έβλεπε τίποτε άλλο μπροστά του.
Και είμαι σίγουρος ότι μισεί τον ελληνικό λαό που τον τσαλάκωσε δυο φορές: το 2004 και το 2007.
Μπά! Ο εκδότης ξεχνά όμως και τον δικό του “δάκτυλο”.