Powered By Blogger

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

ΦΑΚΕΛΟΣ «ΠΟΡΟΣ» Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ (ΠΑΡΑ)ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΟΚ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ε.α ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ... "Γνωρίζω πολλά ! ! ! !"

Α.Κ., υποστράτηγος ε.α

Θλίβομαι! Θλίβομαι στ’ αλήθεια που ένα Έθνος Ηρώων, το Έθνος μας, κατάντησε εθνάριο. Μια ασπόνδυλος κοινωνία που κυβερνάται επί 50ετίαν από τρεις οικογένειες. Που κατάντησαν την πατρίδα να σέρνεται, πενόμενη, καταχρεωμένη,κάτι ανάμεσα σε προτεκτοράτο και αποικία…Θλίβομαι! Γιατί
υπηρέτησα συνειδητά αυτήν την Πατρίδα. Με όνειρα, με ελπίδες….Όπως την υπηρέτησαν χιλιάδες άλλοι. Αφιέρωσα τα καλύτερα χρόνια μου, δεκαετίες ολόκληρες, στην υπεράσπιση των άγιων χωμάτων μας. Χειμώνες ατελείωτοι στα λασπόνερα του Έβρου, λιοπύρια αυγουστιάτικα στα ξερονήσια του Αιγαίου μας…Δεν μίλησα τότε. Ήλπιζα. Όπως και οι συνάδελφοί μου. Όπως όλοι μας. Και να που τώρα, φτάνουμε στο τέλος του κατήφορου. Κι η Πατρίδα διαλύεται. Και λέω, και αρωτιέμαι: Δεν πρέπει να σπάσει η σιωπή; Δεν πρέπει να ανοίξουμε τις ψυχές μας; Δεν πρέπει να κοιταχτούμε στους καθρέπτες και ν’ αναρωτηθούμε: Τι πατρίδα θα παραδώσουμε στα παιδιά μας, στα εγγόνια μας; Που είναι τώρα οι εθνικές μας επάλξεις; Ανησυχώ! Πολλοί ανησυχούμε! Την Πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω! Για αυτό ας μιλήσουμε καθαρά και ξάστερα. Δεν γνωρίζουμε, τάχατες, την αλήθεια; Πολλοί! Και γνωρίζουμε πολλά! Γράφονται τόσα, τον τελευταίο καιρό, ειδικά στα ΜΜΕ,που και κρίνω και συμπεραίνω. Διότι γνωρίζω. Και δυστυχώς επιβεβαιώνομαι.Έλληνες, ξυπνάτε! Μας κλέβουν την Πατρίδα, μας κλέβουν το αύριο των παιδιώντης Ελλάδος!

ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Η ιστορία πηγαίνει πολλές δεκαετίες πίσω, φίλε αναγνώστη. Ας την δούμε από την αρχή. Από τότε που η Margharet Tschad (σύζυγος του μελλοντικού πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου) εργαζόταν στις ΗΠΑ ως γραμματέας της γνωστής οικονομικής δυναστείας Rotschilds. Eίναι γνωστό τοις πάσι πως ο Ανδρέας Παπανδρέου, μετά από πολλά χρόνια στις ΗΠΑ, έλαβε ΄΄εντολές΄΄ το 1974 να επιστρέψει στην Ελλάδα με έναν σκοπό: Να ΄΄πουλήσει΄΄ αντι-αμερικανισμό! Να ανακόψει το ανερχόμενο μετά από 7 χρόνια δικτατορίας ΚΚΕ (Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας). Και έτσι έγινε. Ο Ανδρέας Παπανδρέου με τα λεφτά των Rotschilds ίδρυσε το 1974 το ΠΑΣΟΚ, με σκληρά αντιαμερικανική γραμμή και συνθήματα που όλοι θυμούμαστε (΄΄έξω οι αμερικανικές βάσεις΄΄, ΄΄έξω το ΝΑΤΟ΄΄ κτλ) και έτσι΄΄έκλεψε΄΄ από το ΚΚΕ τα συνθήματα και τους αριστερούς ψηφοφόρους. Φυσικά, όταν το 1981 ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ έγιναν κυβέρνηση, ΄΄ξέχασαν΄΄ τον αντιαμερικανισμό. Το ΚΚΕ έμεινε εκτός κυβερνήσεων, καθηλωμένο στο 8-9%, όπως ήθελαν οι ΗΠΑ.Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, στα γραφεία της ΄΄πλανηταρχικής΄΄ οικογένειας Rotschilds, ο γνωστός σε όλους μας υπέρμαχος της διάλυσης των εθνικών κρατών και των Βαλκανίων George Soros, παρουσιάζει τον Άλεξ Ρόντος, τον αόρατο σημερινό υπουργό εξωτερικών της Ελλάδας. Τότε, και ενώ ο Ανδρέας Παπανδρέου είναι πιά πρωθυπουργός, όπως σοβαρότατη διπλωματική πηγή μου αποκάλυψε δυό χρόνια μετά στη Νέα Υόρκη, George Soros και Rotschilds κάνουν τις πρώτες σκέψεις για το πολιτικό μέλλον του υιού Γιώργου Παπανδρέου, υπό το βλέμμα της υπερφιλόδοξης μητέρας του Margharet Tschad.Έκτοτε, ο Ρόντος ανέλαβε να είναι (αυτό του ανετέθη) ο ΄΄αόρατος αρχηγός΄΄ των πολυπλόκαμων δράσεων των Rotschilds και Soros, ιδίως στα Βαλκάνια. Ο ι τεράστιοι επικοινωνιακοί μηχανισμοί των Rotschilds και Soros, δούλευαν από τότε πυρετωδώς να φτιάχνουν το πολιτικό προφίλ του νεαρού Παπανδρέου, του οποίου η ανέλιξη στην Ελλάδα θα είναι σπουδαία (υπουργός παιδείας και εξωτερικών, πρωθυπουργός σήμερα. Είπατε τίποτα περί οικογενειοκρατίας;). Ταχύτατη όμως θα είναι και η παράλληλη ανέλιξη του Άλεξ Ρόντος… Επικεφαλής λοιπόν της ομάδας που έχει βραχυκυκλώσει ασφυκτικά των Γιώργο Παπανδρέου ( ο οποίος φυσικά γνωρίζει….) είναι ο Άλεξ Ρόντος, με όλο το σκοτεινό παρελθόν πουκάνει το γύρο του διαδικτύου και τώρα και των ελληνικών εφημερίδων. Κι όλα τούτα θα στα αποδείξω ευθύς φίλε αναγνώστη…

ΑΛΕΞ ΡΟΝΤΟΣ – ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Ο Αλεξ Ρόντος γεννήθηκε το 1954 στην Τανζανία, μεγάλωσε στην Κένυα και σπούδασε στη Μεγάλη Βρετανία και τις ΗΠΑ. Στο μακρινό 1981 ξεκίνησε την επαγγελματικη του σταδιοδρομία ως ανταποκριτής της εγγλέζικης εφημερίδας΄΄West Africa΄΄. Λίγο αργότερα συναντήθηκε με τον Soros, έτσι μπήκε στο μαγικό κόσμο Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Η άνοδός του Ρόντος συνδυάστηκε και με την διείσδυσή του στα της ελληνορθόδοξης και οικονομικά ισχυρής Εκκλησίας στιςΗΠΑ. Με ευλογίες του τότε Αρχιεπισκόπου Βόρειας Αμερικής Ιακώβου και υπό το βλέμμα του Soros διμιουργήθηκε την περίφημο ΄΄International Orthodox Christian Charities΄΄ (IOCC), την πρώτη Μη Κυβερνητική Οργάνωση της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Για πολλά χρόνια δραστηριοποιήθηκε στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή,καθώς και στην Γιουγκοσλαβία και τις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης.
Εκτός αυτών έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του από τη θέση του συμβούλου της Παγκόσμιας Τράπεζας. Στά τέλη του 1990 καίριος υπήρξε ο ρόλος του Ρόντος ως συμβούλου του τότεΥΠΕΞ Γιώργου Παπανδρέου, στην διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και στο να συντονιστούν οι φιλο-δυτικοί Σέρβοι πολιτικοί ώστε να τελειώσει ο Μιλόσεβιτς καιη Σερβία να ΄΄εκδημοκρατιστεί΄΄ (αφού πρώτα βομβαρδίστηκε). Ανέβηκε τόσο γρήγορα τα σκαλοπάτια ο κύριος Ρόντος, που με υπουργό εξωτερικών τον Γιώργο Παπανδρέου, η διεύθυνση ΥΔΑΣ του ΥΠΕΞ, διοικείται ουσιαστικά από αυτόν, που καθίσταται πλέον πανίσχυρος. Ο Άλεξ Ρόντος είναι ο ηγέτης της ΥΔΑΣ που διαχειρίζεται τεράστια κονδύλια, στοιχείο που συνεχίζεται και επί Καραμανλή, πιστοποιώντας την αμερικανική διείσδυση μέσω Ρόντος στο ελληνικό (;) ΥΠΕΞ.
Μόνο το 2005 εισέπραξε από το ελληνικό ΥΠΕΞ για λογαριασμό του IOCC 321.000 ευρώ, για δράσεις σε Παλαιστίνη και Γεωργία. Στην οποία Γεωργία δούλευε φυσικά και για τον Σαακασβίλι. Την επόμενη χρονιά (2006) ο ΙΟCC λαμβάνει άλλα 172.000 ευρώ και το 2007 460.000 ακόμα, πάντα για δουλειές στη Γεωργία, την Παλαιστίνη και τη Σερβία, περιοχές ειδικού αμερικανικού ενδιαφέροντος. Το 2008-09 ο Ρόντος και ο IOCC έλαβαν άλλα 86.000 και 54.000 ευρώ. Τέτοια γαλαντομία από το ΥΠΕΞ της Ελλάδας, και με Γιώργο Παπανδρέου και με Καραμανλή (!). Να θυμίσουμε φίλοι μου και την αρθρογραφία του Ρόντος σε έντυπα όπως τους΄΄New York Times΄΄ για την Γεωργία, άρθρα απόλυτα συμβατά με την προπαγάνδατων ΗΠΑ και τις θέσεις του State Department. Στο σχέδιο Ανάν που διέλυε το 2004 την Κύπρο, ο Ρόντος αρθρογραφούσε σε αμερικανικές εφημερίδες υπέρ του σχεδίου, υπέρμαχος του ΝΑΙ στο ρατσιστικό σχέδιο Ανάν, όπως και ο Γιώργος Παπανδρέου.

Οι Ελληνοκύπριοι δεν ξέχασαν κε Παπανδρέου.

Ούτε θα ξεχάσουν…Τον Μάρτιο του 2004 μετά την ήττα του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές, ο Αλεξ Ρόντος παραιτήθηκε για να εμφανιστεί σε λίγο στις χώρες των ΄΄βελούδινων επαναστάσεων΄΄ – στην Ουκρανία και την Γεωργία. Όμως όλα με την σειρα...Σε συνέδριο του ΄΄ΕΛΙΑΜΕΠ΄΄ στη Θεσσαλονίκη (΄΄ELECTRA PALACEHOTEL΄΄, 5-7.05.2006) με θέμα την Ε.Ε. και τα δυτικά Βαλκάνια (βλέπε Κόσοβο, Σκόπια), πλάι στον Θόδωρο Κουλουμπή του ΕΛΙΑΜΕΠ, την Gordana Delic-Petrociv του αμερικανόφιλου ΄΄Balkan Trust for Democracy΄΄του Βελιγραδίου, τον Bruce Jackson (πρόεδρος του αμερικανικού ΄΄Project on Transitional Democracies΄΄), την Ορσαλία Καλαντζοπούλου (συντονίστρια για Βαλκάνια της Παγκόσμιας Τράπεζας) και άλλους προπαγανδιστές της Pax Americana (γνωρίζουμε-γνωρίζετε όλοι τι ρόλο παίζουν τα made in USA ιδρύματα΄΄δημοκρατίας΄΄, ΄΄ανθρωπίνων δικαιωμάτων΄΄ κτλ), βρίσκουμε και τον Άλεξ Ρόντος. Το έντυπο του ΕΛΙΑΜΕΠ μάλιστα για το συνέδριο, παρουσιάζει τον Ρόντο ως ΄΄διεθνή ακτιβιστή του ανθρωπισμού΄΄ (΄΄international humanitarian action΄΄). Παρουσίες του Ρόντος εντοπίζονται και σε άλλα αμερικανοτραφή συνέδρια, όπωςτο πρόσφατο στις Βρυξέλλες (26-28.03.2010) που οργάνωσε το αμερικανικό ίδρυμα΄΄Τhe German Marshall Fund΄΄. Παρόντες εκεί, πλάι στην Madeleine Albright και την ΄΄ΥΠΕΞ΄΄ της Ε.Ε. λαίδη Αshton, ο Θάνος Ντόκος του ΄΄ΕΛΙΑΜΕΠ΄΄, BruceJackson και άλλα ΄΄αστέρια΄΄ που θα σας μηλήσω παρακάτω.Αξίζει να σημειωθεί πως άλλος ένας ΄΄ανθρωπιστής΄΄ του συνεδρίου του΄΄ΕΛΙΑΜΕΠ΄΄, ο Bruce Jackson ήταν διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού του εξοπλιστικού κολοσσού των ΗΠΑ ΄΄Lockheed Martin΄΄ και παράλληλα είχε δημόσια αξιώματα, ενώ ίδρυσε ιδρύματα όπως την ΄΄Αμερικανική Επιτροπή ΝΑΤΟ΄΄ (U.S. Committee on NATO), ΄΄Project on Transitional Democracies΄΄,΄΄Επιτροπή για την απελευθέρωση του Ιράκ΄΄. Το πόσο απελευθερώθηκαν οι δύστυχοι Ιρακινοί από τους ΄΄ανθρωπιστές΄΄ αυτούς, το βλέπεις σήμερα φίλε αναγνώστη, με τις εκατόμβες νεκρών στο Ιράκ…

Επιστρέφοντας στον Ρόντο, να θυμίσουμε ακόμη ασήμαντες φαινομενικά λεπτομέρειες, που μου εκμυστηρεύτηκε άνθρωπος που ΄΄ξέρει΄΄: Όπως ότι ο Άλεξ Ρόντος εμφανίζεται κάποια στιγμή σύμβουλος του περίεργου ΄΄Navarino Network΄΄,που στην ιστοσελίδα του μιλάει για προσάρτηση (όχι απελευθέρωση) της Θεσσαλονίκης. Ας υπενθυμιστεί η σχετική προπαγάνδα των τελευταίων χρόνων σε βάρος της ελληνικότητας της Μακεδονίας, προπαγάνδα που δεν ξεκινά μόνο από τα Σκόπια. Ξαφνικά ακούγεται όλο και πιο πολύ το ΄΄Θεσσαλονίκη, πρωτεύουσα τωνΒαλκανίων΄΄ (όχι της ελληνικής Μακεδονίας), γίνονται συνεχείς αναφορές για το πολύ-πολιτισμικό παρελθόν της πόλης, ενώ οι ΄΄οικολόγοι΄΄ του Μιχάλη Τρεμόπουλου (αυτοί που ζήτησαν επίμονα την ματαίωση του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη ως αντι-οικολογικού), ζητούν επίσημα την μετονομασία της κεντρικής οδού Αγίου Δημητρίου της Θεσσαλονίκης σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ.

Τον Οκτώβριο του 2009 ο ελληνικός λαός ανέδειξε τον Γιώργο Παπανδρέου πρωθυπουργό και το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση της Ελλάδας. Σήμερα, έναν χρόνο μετά,αρχίζει και αμφισβητείται κατά πόσον πραγματικά η Ελλάδα κυβερνάται από τον Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ. Μόνο τις τελευταίες βδομάδες κορυφαίες ελληνικές εφημερίδες και κορυφαίοι όσο και σπουδαίοι δημοσιογράφοι, κάνουν συγκεκριμένες αναφορές στον γνωστό πλέον εξωθεσμικό και σκοτεινό παρασύμβουλο του Γιώργου Παπανδρέου, Άλεξ Ρόντος, κατηγορώντας τον ως το πραγματικό αφεντικό της ελληνικής εξωτερική πολιτικής.
Ο διακεκριμένος μάλιστα δημοσιογράφος Δελαστίκ στο ΄΄ΕΘΝΟΣ΄΄, χαρακτηρίζει ανοιχτά τον Ρόντο ΄΄νονό΄΄του ονόματος της FYROM (΄΄Respublika Vardarska Makedonija΄΄).Είναι πολλές οι συμπτώσεις… Πάρα πολλές. Όπως η αποκάλυψη που μου έκανε λίαν αξιόπιστη πηγή, πριν ακόμη ΄΄σκάσει΄΄ η είδηση στο διαδίκτυο: Ότι ο Παπανδρέου ανέθεσε στην εταιρεία ΄΄Lazard΄΄ την επαναδιαπραγμάτευση του δυσθεώρητου ελληνικού χρέους. Μόνο που η ΄΄Lazard΄΄ ανήκει (ώ σύμπτωσις) στον΄΄όμιλο Rotschilds΄΄, τους πάτρωνες δηλαδή των Παπανδρέου και αφεντικά του Ρόντος. Όπως και η επενδυτική τράπεζα ΄΄Lazard Brothers΄΄ στο Παρίσι στην οποία η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει αποφασίσει να εμπιστευθεί μια σείρα προγραμμάτωνπου αφορούν τις αποκρατικοποιήσεις στο δημόσιο τομέα. ΄΄Γαλλικές΄΄τράπεζες…Με αφεντικό τον Rotschild…Τον Εβραίο Rotschild… Και (ώ σύμπτωσις δις), το εν Αθήναις υποκατάστημα του ομίλου ΄΄Rotschilds΄΄ είναι ΄΄κολλητό΄΄ με την εγγλέζικη πρεσβεία στο Κολωνάκι. Θέλετε κι άλλη σύμπτωση; Σπουδαίος πελάτης της ΄΄Lazard΄΄ είναι και ο αμερικανικός εξοπλιστικός κολοσσός ΄΄Lockheed Martin΄΄, που εδώ και 20 χρόνια έχει δέσει χειροπόδαρα την ελληνική οικονομία, πουλώντας συνεχώς F-16 στην φτωχή Ελλάδα. Θέλετε κι άλλες ΄΄συμπτώσεις΄΄; Η ΄΄Lazard΄΄ ανέλαβε σύμβουλος της ταλαίπωρης ΄΄ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ΄΄ για την πώληση στην ΄΄MIG΄΄ του πτητικού της έργου και της τεχνικής της βάσης. Και τώρα δε με εκπλήσσει η πληροφορία ότιστην Εθνική Τράπεζα, έχει ήδη χτίσει θέσεις το ΄΄Discovery fund΄΄ του Soros. Αλλά,είπαμε: Οι Rotschilds έστειλαν τους Παπανδρέου στην Ελλάδα, σε διατεταγμένη αποστολή. Τα γραμμάτια έπρεπε να ξοφληθούν! Με ξεπούλημα της χώρας... με αγορές δισεκατομμυρίων, αεροσκάφη και πυραύλους, στα ευαγή ιδρύματα της αμερικανικής διαπλοκής, όλα (σύμπτωσις!) παραμάγαζα των Rotschilds. Εδώ, να πούμε κάτι ακόμη.
Τι να κάνουμε, γνωρίζουμε…Και θα μιλήσουμε! Πλάι στην ΄΄Lazard΄΄, ανέλαβε νομικός σύμβουλος στου Μαξίμου, νομικός σύμβουλοςτου Παπανδρέου, η αμερικανική ΄΄DLA PIPER USA & INTERNATIONAL΄΄, ναι ή όχι; Αν ναι, αληθεύει πως η συγκεκριμένη εταιρεία είναι manager και του τουρκικού lobby στην Ουάσινγκτον; Πως συμβιβάζεται αυτό; Θα μας τρελλάνετε κύριε Γιώργο Παπανδρέου με τους ΄΄συμβούλους ΄΄ σας και τις εταιρείες ποιυ επιλέγετε! Πωςγίνεται η ΄΄DLA PIPER΄΄ να δουλεύει ταυτόχρονα και για την Ελλάδα και για τηνΤουρκία; Και κάτι ακόμη κύριε πρωθυπουργέ ΄΄μας΄΄: στην ΄΄DLA PIPER΄΄εργαζόταν, ναι ή όχι, ο no1 ανθέλληνας των ΗΠΑ, ο σκοπιανός Meto Koloski; Και μάλιστα ως government affairs specialist; Δηλαδή ως άκρως σημαντικόςσύμβουλος; Να σας θυμίσουμε κε πρωθυπουργέ πως ο πρόεδρος της λεγομένης΄΄UNITED MACEDONIAN DIASPORA΄΄ Meto Koloski έχει πρωτοστατήσει σε κάθε ανθελληνική διαδήλωση Σκοπιανών στις ΗΠΑ; Να σας θυμίσουμε πως όταν στις 20.07.2009 οι Τούρκοι έστησαν ΄΄εορταστική εκδήλωση΄΄ έξω από τηντουρκική πρεσβεία στην Ουάσινγκτον, για την επέτειο της κτηνώδους εισβολής στην Κύπρο μας, ο Koloski έστησε πανό όπου έγραφε ΄΄SHAME ON GREEK TERRORISTS FOR KILLING US DIPLOMATS΄΄; Και σε αυτόν τον ανθέλληνα από τα Σκόπια, σε αυτήν την εταιρεία (DLA PIPER), o Παπανδρέου αναθέτει ρόλο….συμβούλων της δύσμοιρης Ελλάδας μας!!!


Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΄΄ΟΜΑΔΑ ΡΟΝΤΟΣ΄΄

Είναι όμως ο εξ’ απορρήτων του Γιώργου Παπανδρέου Άλεξ Ρόντος το απόλυτο αφεντικό; Όχι ακριβώς. Χρειάζεται ομάδα για να προχωρούν οι δουλειές τωνΑμερικανών. Ομάδα που δεν δουλεύει μόνο στην Ελλάδα. Η δράση της είναιπαντού, στο παγκόσμιο χωριό. Κανένας Ρόντος δεν μπορεί μόνος του να κάνει τόσα.Έτσι, γύρω του, κινούνται 7-8 ακόμη άτομα σκοτεινής προέλευσης, όλοι (συμπτωματικά;) αμερικανο σπουδαγμένοι και αμερικανοθρεμμένοι. Τα άτομα αυτά εντοπίζονται (πάντα τα ίδια) σε χώρες που αποσταθεροποιούν οι ΗΠΑ, σε ειδικές αποστολές. Σήμερα θα σας παρουσιάσω μόνο μερικούς απ’αυτούς....Gregory Maniatis. Πρώτος εξ’ αυτών, τα τελευταία χρόνια πανταχού παρών με Ρόντος και Παπανδρέου, ο Ελληνοαμερικανός Gregory Maniatis. Επιτυχημένος εκδότης στην ελληνική ομογένεια των ΗΠΑ (περιοδικό ΄΄ODYSSEY΄΄), ο Μανιάτης, ΄΄παιδί΄΄ του γνωστού και αμφιλεγόμενου στην ομογένεια father Alex Karloutsos, σε νεαρή ηλικία εμφανίζεται οικονομικά ισχυρός. Tυχαία όχι, αφού π.χ. ο ΕΟΤ του χορηγεί σημαντικά ποσά στο ΄΄ODYSSEY΄΄, Διαπλέκεται γρήγορα (όχι βεβαίως τυχαία) με τον Γιώργο Παπανδρέου, του οποίου γίνεται σύμβουλος και ο Παπανδρέου του εμπιστεύεται το 2003 την διοργάνωση του συνεδρίου ΄΄ΕUROPEAN DIASPORAS΄΄. Λίγους μήνες πριν, και ενώ το ΠΑΣΟΚ μεταλλάσσει με το στανιό την εθνικά ομοιογενή Ελλάδα σε πολύ-πολιτισμική, ο Μανιάτης γίνεται συνιδρυτής (2002) του ΄΄Athens Migration Policy Initiative΄΄ (AMPI).

Πάμε τώρα στα πιο ενδιαφέροντα για τον Μανιάτη: Στο αμερικανικό ίδρυμα΄΄MPI΄΄ (IMMIGRATION POLICY INSTITUTE), γνωστό για τη δημιουργία πολυ-πολιτισμικών προβλημάτων σε χώρες που δεν συμπαθούν οι ΗΠΑ, ο Μανιάτηςεμφανίζονταν ως συντονιστής του παραπάνω ιδρύματος για θέματα Ευρώπης.Το καλοκαίρι του 2005, στο ΠΑΣΟκικό συνέδριο της Σύμης, ο Παπανδρέουευχαριστεί μεταξύ άλλων, δημόσια, και τον Μανιάτη για την συμβολή του. Το ίδιο έτος, το φιλο-ατλαντικό ΕΛΙΑΜΕΠ (το οποίο με χιούμορ αποκαλείται από πολλούς Έλληνες διεθνολόγους και διπλωμάτες Ελληνικό Ίδρυμα ΄΄Αμερικανικής΄΄Εξωτερικής Πολιτικής…) διοργανώνει στην Ύδρα συνέδριο με (ποιόν άλλο;) το΄΄Βρετανικό Συμβούλιο΄΄ και την βρετανική πρεσβεία. Πλάι στους γνωστούς φιλοαμερικανούς αστέρες του ΕΛΙΑΜΕΠ, συμμετέχουν δύο πρόσωπα σχετικά άγνωστα τότε, σημαντικά σήμερα:
Η Θάλεια Δραγώνα (αυτή που σήμερα έχει αναλάβει την απεθνοποίηση της παιδείας μας, μαζί με την υπουργό παιδείας και πάντα παρούσα στις συσκέψεις της Bilderberg, Άννα Διαμαντοπούλου) και ο Γκρέγκορυ Μανιάτης. Τον Μάιο του 2006 ο Μανιάτης συμμετέχει σε συνέδριο στην Σάμο συνεργασίας ΜΡΙ και ΙΜΕΠΟ (το γνωστό Ινστιτούτο Μεταναστευτικής Πολιτικής, που έχει αναλάβει την μετάλλαξη της Ελλάδας σε πολύ-πολιτισμική, σύμφωνα με τα οράματα του Soros). Στο 3 ο διεθνές συνέδριο μετανάστευσης του ΙΜΕΠΟ ο Μανιάτης είναι εκ των πρωταγωνιστών. Σήμερα βέβαια, ο πολυδάπανος ΙΜΕΠΟ έχει κλείσει, από τον ίδιο άνθρωπο που το ίδρυσε: Τον Γιώργο Παπανδρέου. Στα μέσα της δεκαετίας του 2000, ο Μανιάτης κάνει το μεγάλο deal με τηνκυβέρνηση Γεωργίας, στην γραμμή εννοείται των συμφερόντων των ΗΠΑ. Και εκεί, εμφανίζεται ο Μανιάτης ως εκπρόσωπος διάφορων αμερικανικών εταιρειών, (π.χ.΄΄ORIONSTRATEGIES΄΄,΄΄ARETECONSULTING΄΄,΄΄ASPECTCONSULTING΄΄, ΄΄GLOVER PARK GROUP΄΄) να υπογράφει συμφωνίες με την κυβέρνηση της Γεωργίας. Υπάρχουν και σχετικά ντοκουμέντα, που τα είδα με τα μάτια μου όταν υπηρετούσα.

Ποιος όμως φέρεται να άνοιξε τον δρόμο προς την Γεωργία στον φιλόδοξο Μανιάτη; Αυτός που συμβούλευε τον Σαακασβίλι να ξεκινήσει τον ανόητο πόλεμό του, διαβεβαιώνοντάς τον πως οι ΗΠΑ θα σταθούν δίπλα του. Αυτός που ήταν στη Γεωργία λίγους μήνες πριν τον Μανιάτη. Ο Άλεξ Ρόντος. Οι εν λόγω εταιρείες παίρνουν ετησίως πάνω από ενα εκατομμύριο $ για να γίνουνοι σύμβουλοι και λομπίστες της Γεωργίας στην Ουάσινγκτον και στις Βρυξέλλες. Εκ των πραγμάτων το ποσό αυτό, φέρεται να μοιράζεται η ομάδα του Ρόντου με τον Daniel Kunin από USAID, με σκοπό να εφοδιάζει με τις γνώσεις και συμβουλές του το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας της Γεωργίας (NSCG), σε στρατηγικό και επικοινωνιακό σχεδιασμό.

΄΄Είναι πολλά τα λεφτά Άρη….΄

΄Κάπου εδώ αρχίζει λοιπό η σκοτεινή διαπλοκή, μακριά από την διπλωματία, τοΥΠΕΞ, τους θεσμούς. Εκτός και αν είναι ΄΄τυχαίο΄΄ το δείπνο στην Ουάσινγκτον(09.03.2010) του ισχυρού ανδρός του Πατριαρχείου, αμερικανιστί father Alex Karloutsos, προς τιμήν του Παπανδρέου, με την συνέχεια να ακολουθεί σε πολυτελή σουίτα (΄΄Athens Hilton΄΄, 17.05.2010) και συνδαιτημόνα τον Μανιάτη, ο οποίος οργάνωσε και την πολύ πρόσφατη συνάντηση Παπανδρέου – ομογενών στην Ν.Υόρκη. Ποια η πολιτική σημασία των παραπάνω; Γιατί τα βγάζω στη φόρα φίλε αναγνώστη; Για να δείξω πως πλάι στον πρωθυπουργό της Ελλάδας έχει ΄΄κολλήσει΄΄ ένας άνθρωπος των ΗΠΑ, που μάλιστα ΄΄συμβουλεύει΄΄ έναντι αδράς αμοιβής τον τυχοδιώκτη Σαακασβίλι (ελπίζου με όχι για νέες περιπέτειες).

Misha Glenny

Οι σκοτεινοί παρα-σύμβουλοι του Γιώργου Παπανδρέου δεν τελειώνουν όμως εδώ.Υπάρχει και ο Misha Glenny, Βρετανός (;) δημοσιογράφος και συγγραφέας, ο οποίος κινείται εδώ και χρόνια στα Βαλκάνια. Είναι μάλιστα εκ των επικεφαλής στο΄΄Τhe Belgrade Fund for Political Excellence΄΄ (η Σερβία, μετά την διάλυσή της Γιουγκοσλαβίας γέμισε από τέτοια made in USA think tanks), όπου συνυπάρχουν ο Σέρβος πρόεδρος Boris Tadic και ο Martin Ahtisaari, εκ των διαμορφωτών του status του ανεξάρτητου Κόσοβου. Οι χορηγοί του εν λόγω fund είναι (ώ σύμπτωσις) τα ιδρύματα των Rotschilds, Soros και Rockefeller.Ο Glenny που εμφανίζεται πότε ως ΄΄δημοσιογράφος΄΄, πότε ως ΄΄ιστορικός΄΄ και πότε ως ΄΄βαλκανιολόγος΄΄, έγινε ευρύτερα γνωστός από το βιβλίο του ΄΄Μc Mafia΄΄. Eκεί ασχολείται με το πέρασμα της οικονομίας στο οργανωμένο έγκλημα, στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης, μετά την κατάρρευση του κομμουνισμού.
Το βιβλίο αυτό διαφημίστηκε πολύ από τα ελληνικά ΜΜΕ που πρόσκεινται στο ΄΄νέο΄΄ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου. Στην έρευνα του Glenny, πρωταγωνιστούν η Ρωσία και η Σερβία που εμφανίζονται περίπου ως η παγκόσμια πηγή της μαφίας και του κακού. Όμως άλλη είναι η πραγματική (και ουσιαστική του) ιδιότητα. Τώρα θα αποκαλύψω το συγκλονιστικό,απόλυτα τεκμηριωμένο από άνθρωπο που ΄΄γνωρίζει΄΄: Πρόκειται για πράκτορα των βρετανικών μυστικών υπηρεσιών, ο οποίος είναι πάντα παρόν σε συνέδρια για τον΄΄εκδημοκρατισμό΄΄ των Βαλκανίων, και στην υπηρεσία του Soros για πολυεθνικά και διαμελισμένα Βαλκάνια, ελεγχόμενα από τις ΗΠΑ. Σημαντικά σημεία της πραγματικής του ιδιότητας, του πραγματικού του ρόλου: Ο Glenny έχει βοηθήσει επανειλλημμένα, συχνά, την κυβέρνηση των ΗΠΑ ως εμπειρογνώμων σε θέματαΒαλκανίων και ανατολικής Ευρώπης. Επί τρία χρόνια διηύθυνε ΜΚΟ για την΄΄ανασυγκρότηση΄΄ της Σερβίας, της FYROM και του Κοσόβου (τα αποτελέσματατης made in USA ΄΄ανασυγκρότησης΄΄ τα έχουμε δει βέβαια στα Βαλκάνια, το Ιράκ,το Αφγανιστάν…).
Το πόσο ΄΄φιλέλληνας΄΄ είναι ο Glenny, φαίνεται στο βιβλίο του ΄΄Τα Βαλκάνια1804-1999΄΄ που κυκλοφόρησε το 2000. Εκεί κατηγορεί περίπου για όλα, τον ΄΄κακό εθνικισμό΄΄ των βαλκανικών λαών, ενώ κατηγορεί τους Έλληνες για σφαγές σε βάρος Τούρκων, στην απελευθερωτική επανάσταση του 1821, αναφέροντας χαρακτηριστικά την ΄΄σφαγή της Τρίπολης΄΄. Οι επί 400 χρόνια υπόδουλοι και σκλαβωμένοι στους Τούρκους Έλληνες, θύματα συνεχών γενοκτονιών από τουςΤούρκους δυνάστες, είναι κατά των Glenny σφαγείς. Ο Glenny κατηγορεί τουςΈλληνες για ανάλογη συμπεριφορά κατά του ΄΄μακεδονικού΄΄ λαού.
Αν σας πω όμως πως ο εν λόγω κύριος είναι γιός του Ρωσο-εβραίου Michael Glenny, που ήταν κανονικότατα πράκτωρ της βρετανικής ΜΙ6; Ο οποίος αξιοποιήθηκε από τους Εγγλέζους ως ΄΄ειδικός΄΄ σε θέματα ρωσικού ενδιαφέροντος, με τον ψυχρό πόλεμο στο αποκορύφωμά του; Το μήλο κάτω από τη μηλιά. Ο γιός συνεχίζει το έργο του πατρός. Τώρα, κατηγορώντας συν τοις άλλοις την Πατρίδα μας…Τέτοιο ΄΄αστέρι΄΄ δεν θα μπορούσε να λείπει π.χ. από το Παπανδρεικό Συμπόσιο της Σύμης, που έγινε το 2006 (16-22.07) στην Σάμο. Εκεί ο Glenny ήταν ομιλητής. Παρών και ο Ροντος, ο Εσθονός πρόεδρος Toomas Hendrik Ilves, καθώς και ο IvanVejovda (επικεφαλής ΄΄Balkan Trust for Democracy΄΄). Τα ίδια πρόσωπα και τον Ιούλιο 2009 στη Σκιάθο και τον Ιούλιο 2010 στον Πόρο και πάλι κατά τη διάρκεια του Συμποσίου της Σύμης (Παπανδρέου, Ilves, Ρόντος, Μανιάτης, Glenny,Vejοvda...).Στις 22-23.03.2010, σε συνέδριο στο ΄΄Intercontinental΄΄ της Αθήνας, η παρέα ξανασυναντιέται. Ο Glenny είναι εισηγητής και ο Άλεξ Ρόντος συντονιστής, όμως ο Ρόντος φεύγει ξαφνικά. Είναι η εποχή που ο ρόλος του αρχίζει και ξεσκεπάζεται σε ελληνικές εφημερίδες και blogs. Χορηγοί του συνεδρίου εκείνου (΄΄Greece at theCrossroads΄΄) είναι η ΄΄Protonbank΄΄, η ΄΄Ιnvest in Greece΄΄ και η ΄΄LockheedMartin΄΄, που περιέργως χρηματοδοτούν πολλά τέτοια συνέδρια…).Άλλο παράδειγμα απο το παρελθόν – το καλοκαίρι του 2002 στο σπίτι του Άλεξ Ρόντος στην Ύδρα συναντιούνται οι Μisha Glenny, Ivan Vejovda (σύμβουλος τότε του Σέρβου πρωθυπουργού Τζίντζιτς) και Francis Abuzaid (δήθεν Αμερικανός διπλωμάτης). Τι συζήτησαν; Την ανάγκη διεύρυνσης της Ε.Ε. με βαλκανικά κράτη,για να σταματήσουν οι φωνές μέσα στην Ε.Ε. που έλεγαν να σταματήσει η διεύρυνση (με Τουρκία, βαλκανικές χώρες κτλ). Όλως ΄΄συμπτωματικά΄΄ το ελληνικό ΥΠΕΞ υιοθετεί τα παραπάνω, με τις αναφορές του στις αρχές του 2003 στα όσα ΄΄κανονίστηκαν΄΄ στην Ύδρα. Από τότε (ώ σύμπτωσις!), ο καημός τουΓιώργου Παπανδρέου και επίσημα είναι να εισέλθουν Τουρκία και βαλκανικά κράτη στην Ε.Ε, για να διαλυθεί το ευρωπαικό μας όνειρο νωρίτερα, όπως διακαώς επιθυμούν οι Αγγλοσάξονες.

Eerik-Niiles Kross

Ένας άλλος διαπλεκόμενος, άλλο ΄΄φρούτο΄΄ που φαίνεται πως έχει αποκτήσει ρόλο μυστικο-συμβούλου του Γιώργου Παπανδρέου, είναι και ο πρώην σύμβουλος του προέδρου της Εσθονίας, Εσθονός και αυτός, Eerik-Niiles Kross. Διαπλέκεται με το ΝΑΤΟ (αναφέρεται σχετικά η παρουσία του ως ομιλητή, μεταξύ άλλων, σε συνέδριο στην Εσθονία -22.06.2006- με θέμα το ΝΑΤΟ ως εγγυητή της παγκόσμιας ασφάλειας, μαζί με τον Bruce Jackson). Ήταν επικεφαλής της ομάδας που έκανε την διαπραγμάτευση με το ΝΑΤΟ για να μπει η χώρα του στην Συμμαχία. Τον Kross τον γνώρισα και προσωπικά, όταν υπηρετούσα στις Βρυξέλλες. Τον γνώρισα σε μια δεξίωση στην πρεσβεία ΗΠΑ και θυμάμαι και τον περίφημο Bruce Jackson (από την ΄΄Lockheed Martin΄΄) παρόντα, μου τον σύστησαν κι αυτόν. Ακόμα θυμάμαι Γερμανό συνάδελφο, που μου είπε ανοιχτά πως ο Kross ήταν άνθρωπος σε διατεταγμένη υπηρεσία, για λογαριασμό της υπερδύναμης. Οσυνάδελφος εκείνος μου αποκάλυψε αργότερα πως ο Kross στρατολογήθηκε από την CIA ήδη στις αρχές της δεκαετίας του 1990 στην Στοκχόλμη και από τότε ήταν πίσω από πολλά (Κόσοβο, Αφγανιστάν, Ιράκ, Γεωργία, ΄΄ συμβόλαία θανάτου ΄΄στις ευρωπαικές πρωτεύουσες). Εντελώς ΄΄συμπτωματικά΄΄, ο Kross (όπως οι Ρόντος και Μανιάτης) είχε αναλάβειρ όλο πλάι στον Σαακασβίλι την εποχή του πολέμου Ρωσίας-Γεωργίας (2008), την πολιτική του οποίου πλήρωσε ο λαός της Γεωργίας. Θυμίζω φίλοι, πως ο Κross διετέλεσε αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών της χώρας του, μεταφέροντας τις γνώσεις και εμπειρίες του στον Σαακασβίλι. Και – τυχαίνει δυστυχώς για την παρέα του Παπανδρέου να ξέρω πολλά – ο Kross είναι κολλητός του Εσθονού προέδρου Toomas Hendrik Ilves Ilves (υπηρετούσαν μαζί στην πρεσβεία της Εσθονίας στις ΗΠΑ στα μέσα της δεκαετίας του 1990). Θέλετε κι άλλα; Ο Ilves (στενός φίλος του Παπανδρέου), πριν τoν κάνουν πρόεδρο της Εσθονίας, δούλευε στο ράδιο ΄΄FREEEUROPE΄΄. Ραδιόφωνο που αναμετέδιδε στην περιοχή την προπαγάνδα των ΗΠΑκαι χρηματοδοτούσε ο …Soros!

Ο επιβουλέας της Μακεδονίας μας!

Η Εσθονία εισήλθε έτσι υπόγεια στο φιλοατλαντικό club. Nα σημειωθεί πως ο Ilves,είναι τιμητικό μέλος μαζί με τον Soros και την Αlbright του ΙCDT (΄΄InternationalCentre for Democratic Transition΄΄) της Ουγγαρίας (ο Soros είναι Ουγγρο-εβραίος). Σε απλά ελληνικά, όποια πέτρα και αν σηκώσεις στα Βαλκάνια, από κάτω θα βρεις ιδρύματα ΄΄δημοκρατίας΄΄, με την ίδια πάντα παρέα και τον Soros επικεφαλής…Περίεργες συμπτώσεις στον λαβύρινθο της παρέας των ΄΄συμβούλων΄΄ του πρωθυπουργού μας, έτσι; Ο Kross στα ίδια μονοπάτια και δρόμους… Γιατί τους θυμήθηκα τώρα όλους αυτούς; Μα γιατί προκύπτουν της ίδιας παρέας, του ίδιου φυράματος, βεντούζες στον πρωθυπουργό μας. Που ξέρει! Δεν μπορεί να μην ξέρει…Ξέρει τον ρόλο τους και τους υποθάλπτει, αφού αυτοί τον επηρεάζουν…Η ΄΄ΠΑΡΕΑ΄΄ ΡΟΝΤΟΣ ΣΕ ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
Νομίζω φίλε αναγνώστη, κατάλαβες ήδη πολλά….Άλλους ψήφισες πέρσι τέτοιον καιρό, άλλοι σου προέκυψαν να σε κυβερνούν…Μια ομάδα ΄΄αητών΄΄ που δουλεύουν για τις ΗΠΑ και την πλανητική κυριαρχία τους, ΄΄δουλεύουν΄΄ εμάς, τους ιθαγενείς, κανονικά και με το αζημίωτο. Η δράση τους, συλλογική και επαγγελματική, θα μπορούσε να χωριστεί ως εξής, σε περιόδους:

1η περίοδος έντονης δράσης από το 1998-2004. Τα αποτελέσματα τα γευτήκαμε.Ίμια…τρία παλληκάρια μας νεκρά…διπλωματία των σεισμών με Τουρκία… Σχέδιο Ανάν στην Κύπρο (ναι, αυτό που πέταξε ο αδούλωτος κυπριακός Ελληνισμός, αλλά το στήριξε πρώτος και καλύτερος ο Γιώργος Παπανδρέου, ο δε Ρόντος αρθρογραφούσε θερμά υπέρ του σχεδίου Ανάν σε μεγάλη αμερικανική εφημερίδα…). Είπαμε, καθείς εφ’ ώ ετάχθη… Την ίδια εποχή, διαλύεται η κραταιά Γιουγκοσλαβία, εξοντώνεται ο Μιλόσεβιτς και ο ....Ρόντος φυσικά παρόν στο Βελιγράδι και το Κόσοβο, να λύνει και να δένει…

2η περίοδος για την ΄΄ομάδα΄΄, 2004-2009:

Το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση, αλλάΡόντος και παρέα πάλι στα πράγματα. Η ΄΄ομάδα΄΄ εργάστηκε ποικιλοτρόπως σε Γεωργία και Ουκρανία, για να προσδεθούν οι χώρες αυτές στο άρμα του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ. Είχε όμως εμπλοκή και στο σκάνδαλο Siemens. Ναι, μέχρι και εκεί! Ποιος ξεκίνησε την φασαρία και τις αποκαλύψεις για την Siemens; Γνωρίζω πολύ καλά (και δεν μπορώ να αποκαλύψω ονόματα, για να μην εκτεθούν σε κινδύνους) πως Ρόντος και Παπαχελάς (συμπτωματικά, φιλαράκια μεταξύ τους…) ξεκίνησαν να διαρρέουν ΄΄αποκαλύψεις΄΄. Έπρεπε να φαγωθεί βλέπετε ο Καραμανλής, που κάπου τους έκανε νερά και δεν ευθυγραμμιζόταν απόλυτα με τα υπερατλαντικά αφεντικά, όπως κάνει ο Παπανδρέου.Τα στοιχεία για Siemens – τα πήραν οι Αμερικανοί παρακολουθώντας το στενό περιβάλλον του Καραμανλή, μέσω Vodafone. Το ξέρω τόσο καλά όσο και τ’ όνομά μου! Τα έδωσαν μέσα από τα δημοσιογραφικά ΄΄παπαγαλάκια΄΄ τους (Δεν χρειάζεται να σας πω εγώ τι εστί Παπαχελάς, βοά η δημοσιογραφική πιάτσα…).Στόχος: το πολιτικό τελείωμα Καραμανλή. Και η αποσταθεροποίηση της Ελλάδος.Ο Ρόντος παράλληλα, επηρέαζε όλο και περισσότερο την Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία διολισθούσε (τυχαία;) σε όλο και πιο φιλοαμερικανικές θέσεις. Συναντιόντουσαν και στις ΗΠΑ, σε ταξίδια εκεί της Ντόρας. Είχε δοθεί μάλιστα, το θυμάμαι σαν τώρα, κοινή συνέντευξη τύπου Ρόντος-Ντόρας, με θέμα τα Βαλκάνια. Όμορφος κόσμος, ηθικός…Στα αλήστου μνήμης Δεκεμβριανά, που κάηκε η Αθήνα και ο Παυλόπουλος κρατούσε (παγκόσμια πρωτοτυπία!) την Αστυνομία σε ΄΄αμυντική στάση΄΄, η΄΄ομάδα΄΄ συναντιόταν στο Παλαιό Ψυχικό, σε οικία (σύμπτωσις!) ιδιοκτησίας πρεσβείας ΗΠΑ. Παρών και ο σημερινός πρωθυπουργός μας, που αδημονούσε να φύγει ο Καραμανλής και να αναλάβει αυτός. Έπρεπε να διεκπεραιώσει τα επείγοντα των Αμερικάνων ο Γιώργος! Και το κάνει καλά σήμερα! Παρών τότε και ο Άλεξ Ρόντος. Παρόντες και οι Χρυσοχοίδης, Παπουτσής κλπ. Τι συζητούσαν εκεί, την ώρα που έκαιγαν την Αθήνα και διέσυραν την χώρα οι βάνδαλοι; Ας μας πουν…Και κάτι άλλο: Γιατί ξέρουμε και θα τα πούμε καθαρά και ξάστερα. Τι ρόλο βάραγε τότε, που η Αθήνα παραδόθηκε στο χάος, κάποιος Γκρέγκορυ Πάππας; Από νοικιασμένο διαμέρισμα του Κολωνακίου; Μήπως τον συντονιστή της ΄΄εξέγερσηςτης νεολαίας΄΄; Είναι σύμπτωση πως ο ανωτέρω κύριος διετέλεσε σωματοφύλαξ του πρέσβεως των ΗΠΑ; Και ποίες σχέσεις έχει με τον Ροντο;

3η περίοδος, από το 2009 ως και σήμερα. Τα πολλά για τη δράση της ΄΄κομπανίας Ρόντος΄΄ γράφτηκαν και στα αθηναικά ΜΜΕ. Η ΄΄ομάδα΄΄ έπιασε δουλειά σε Κόσοβο, Βελιγράδι (η Σερβία δεν πρέπει να ξανασηκώσει κεφάλι…), αλλά σπεσιαλιτέ της είναι τα φλέγοντα για μας: νέο Ανάν στην Κύπρο, λύση για Σκόπια με παράδοση του ιερού τίτλου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Και ο Ρόντος, πανταχού παρόν, την μια να φέρνει τον Νετανιάχου στον Πόρο και την άλλη να συνδιαλέγεται με τον ανθέλληνα ψευτομακεδόνα Γκρουέφσκι. Όσο για εντός συνόρων, κινείται αεικίνητος μεταξύ ΄΄Astir Palace΄΄, ΄΄Μεγάλης Βρετανίας΄΄, ΄΄Hilton΄΄ και του γνωστού διαμερίσματος στην Γλυφάδα…Φήμες (δεν είμαι και ο φωτεινός παντογνώστης…) τον θέλουν να αποκτά ΄΄στέγη΄΄και στο υπουργείο εσωτερικών για ξεκάρφωμα, και να επισκέπτεται πάντα και την πρεσβεία των ΗΠΑ. Το σίγουρο είναι πως ο άνθρωπος δουλεύει πολύ. Και εντατικά. Πάντως, όχι για τα συμφέροντα της Ελλάδας μας…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Φίλε αναγνώστη, δεν μίλησα για χρόνια.
Ήμουν και εν ενεργεία βλέπεις... Αν κιαυτό δεν αποτελεί άλλοθι. Αισχρόν γαρ σιγείν της Ελλάδος αδικημένης. Αλλά τώρα,όσοι ξέρουμε, να σπάσουμε επιτέλους την σιωπή. Η ομάδα που περιέγραψα, καταστρέφει την Ελλάδα μας. Τι θα παραδώσουμε στα παιδιά μας; Το τίποτα; Ένα πενόμενο προτεκτοράτο της κλωτσιάς και της καρπαζιάς; Ενοχές νιώθω, μόνο ενοχές για την σιωπή μου.Τα κομμάτια του παζλ είναι πολλά, όμως αρχίζει και σχηματίζεται μια εικόνα. Την έχεις την εικόνα φίλε αναγνώστη τώρα.
Η εικόνα της αληθινής παρακυβέρνησης της ταλαίπωρης Πατρίδας μας. Τα ίδια πρόσωπα, στα ίδια συνέδρια, για τα ίδια θέματα.Και τα πρόσωπα αυτά έχουν άμεση πρόσβαση στον πρωθυπουργό Παπανδρέου,του οποίου είναι άτυποι και εξωθεσμικοί σύμβουλοι. Ένα ολόκληρο δίκτυο παρακυβέρνησης στην Ελλάδα, που δεν είναι παρά εκτελεστικά όργανα του Soros,τον οποίο εκτίναξαν οι Rotschilds. Γιατί δικό τους δημιούργημα είναι ο, στα χαρτιά μόνο Αμερικανός, Soros. Eίναι τόσο ΄΄Αμερικανός΄΄ που ενώ εδρεύει στη ΝέαΥόρκη, δηλώνει ως οικονομική του έδρα τον τροπικό παράδεισο του νησιού Curacao, ώστε να μην του ασκείται κανένας φορολογικός έλεγχος από τις ΗΠΑ. Ο Soros είναι τόσο ΄΄Αμερικανός΄΄ όσο ΄΄ Έλληνες΄΄ είναι ο Μανιάτης και ο Ρόντος. Από την ανάμειξή του στα πολιτικά πράγματα της ταραγμένης το 1989 Πολωνίας, μέχρι την ΄΄βοήθειά΄΄ του στην διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και τη σημερινή του ανάμειξη στα Σκόπια, όπου θεωρείται ΄΄εθνικός ευεργέτης΄΄, ο Soros εξυπηρετεί τα σχέδια αποσταθεροποίησης των ΗΠΑ, με αντάλλαγμα την οικονομική και φορολογική του ασυδοσία. Σήμερα, τα ιδρύματά του (΄΄Open Society΄΄ κτλ) δραστηριοποιούνται σε όλα σχεδόν τα βαλκανικά κράτη, προάγωντας τον πολύ-πολιτισμό, την ΄΄ανοχή στο διαφορετικό΄΄, τον ΄΄εκδημοκρατισμό΄΄ και ότι άλλοεξυπηρετεί τον σχεδιασμό των ΗΠΑ για παγκόσμια κυριαρχία.Όλοι οι παραπάνω (Ρόντος, Μανιάτης, Glenny, Kross), υπενθυμίζεται πως συνυπήρξαν με τον πρωθυπουργό Παπανδρέου στον Πόρο. Κι όχι μόνον εκεί…
Τελικά, θυμίζω, πολύς (και ενδιαφέρον) κόσμος βρέθηκε στον Πόρο μεταξύ 12-15Ιουλίου του 2010. Όπως και ο Εσθονός πρόεδρος Toomas Hendrik. Όπως και πλήθος ΄΄σοσιαλιστών΄΄ ηγετών. Ή σοσια-ληστών. Διαλέγετε και παίρνετε…Βλέπω, βλέπουμε, βλέπετε, την ΄΄ομάδα Ρόντος΄΄, ακούραστη, να βρίσκεται σε όλα τα μήκη και πλάτη. Αφρική, Γιουγκοσλαβία (την διέλυσαν), Γεωργία (τηνπαρέσυραν σε έναν ηλίθιο πόλεμο), Κύπρο (εκεί έφαγαν στα μούτρα ένα πελώριο ΟΧΙ από τον Τάσο Παπαδόπουλο και τον κυπριακό Ελληνισμό, που ακόμη δεν χώνεψαν…).Τελικά ο Ρόντος εργάζεται σήμερα για την αμερικανική ή την ελληνική εξωτερική πολιτική; Ή μήπως και για τις δύο; Εκτός κι αν δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσά τους,αφού όπως φαίνεται η πολιτική της Αθήνας, εμφανώς (Παπανδρέου, Δρούτσας) ή αφανώς και μυστικώς (Ρόντος, Μανιάτης, Glenny κτλ) είναι υποταγμένη στους Αμερικανούς και τα δικά τους συμφέροντα. Τα συμφέροντα της Ελλάδας μπορούννα περιμένουν…Ο ελληνικός λαός, πνιγμένος στα χρέη και στα δάνεια, όμηρος της ανεργίας και της πιστωτικής, πιστεύει πως κυβερνάει ο Γιώργος Παπανδρέου, αυτός όμως ρυμουλκείται από τους παραπάνω ΄΄συμβούλους΄΄, οι οποίοι αποδεδειγμένα εργάζονται για τα συμφέροντα όχι της Ελλάδας αλλά των ΗΠΑ. Αυτήν την αλήθεια την ξέρουν καλύτερα από όλους αυτοί που όφειλαν στην πραγματικότητα να παράγουν εξωτερική πολιτική: οι διπλωμάτες καριέρρας του ελληνικού ΥΠΕΞ καιοι επιτελείς του ΓΕΕΘΑ, που σήμερα είναι απλώς διακοσμητικοί, ντεκόρ. Kαι για αυτό βράζουν…Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν έχει χρόνο για να ακούσει τους έμπειρους (καιαγανακτισμένους πλέον) πρέσβεις των κρίσιμων διευθύνσεων του ΥΠΕΞ. Έχειόμως χρόνο για τον Ρόντο και την παρέα του. Για πρώτη φορά στα χρονικά τηςελληνικής διπλωματίας, αυτή έχει μπει από τον Παπανδρέου στο ψυγείο. Πολιτική στα κρίσιμα θέματα (ονομασία FYROM, κυπριακό, Αιγαίο και πετρέλαια) χαράσσουν ο ΄΄Ρόντος & friends΄΄, με αποτέλεσμα οι διπλωμάτες καρριέρας στο ελληνικό ΥΠΕΞ να είναι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού και οι ανώτεροι αξιωματικοί να αποστρατευθούν...Βέβαια, στους εντολοδόχους των ΗΠΑ, τους προέκυψε κάτι απρόβλεπτο: Λόγω εκλογής από την βάση, Σαμαράς! Με γραμμή κόντρα στην παγκοσμιοποίηση και τοξεπούλημα της Κύπρου και της Μακεδονίας. Και αναρωτιέμαι, ενθυμούμενος τις εθνικές θέσεις Σαμαρά για λαθρομετανάστευση και κυπριακό: Γιατί σιωπάς Αντώνη; Εσύ δεν εγκατέλειψες κάποτε την παλαιοκομματική σαπίλα για χάρη του Ιερού ονόματος της Μακεδονίας μας;
Φίλε αναγνώστη, κατέθεσα πολλά από όσα γνώριζα (λυπάμαι που αρνήθηκα ναδώσω περισσότερα στοιχεία στον αδικοχαμένο Γκιόλια όταν με ρώτησε σχετικά). Η εν λόγω ομάδα δεν καταστρέφει απλώς την Ελλάδα, ξεπουλώντας τα εθνικά Δίκαια. Οι κάθε Ρόντος (και υπάρχουν πολλοί, όσο υπάρχουν Soros και Rotschilds) καταδικάζουν και το υγιές κομμάτι των ΗΠΑ, παρασέρνοντας την υπερδύναμη σε περιπέτειες, όπως στο Ιράκ, το Αφγανιστάν (αύριο – το Ιράν;). Οι ΗΠΑ δεν πρόκειται να ξανακερδίσουν την εκτίμηση του ανεπτυγμένου κόσμου, εν όσω χρησιμοποιούν μεθόδους και πρόσωπα σκοτεινά, για σκοπούς ανομολόγητους.

Εμάς όμως μας νοιάζει η Ελλάδα μας. Αυτήν πονάμε, για αυτήν ματώνει η ψυχή μας. Ας αντιληφθεί ο κάθε Παπανδρέου, ο κάθε πολιτικός, πως πολιτική με τέτοιες μεθόδους δεν ευδοκιμεί. Η Ελλάς προόρισται να ζήσει και θα ζήσει. Το ξημέρωμα και ο ήλιος, έρχονται μετά το πιο βαθύ σκοτάδι…

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ


Α.Κ., υποστράτηγος ε.α.

61 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΤΙΘΕΣΘΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ;

kapsoulis είπε...

ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΤΑ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ..........

"Το ξημέρωμα και ο ήλιος, έρχονται μετά το πιο βαθύ σκοτάδι......."

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΟΛΟΓΩ ΑΓΝΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΜΑΣΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΑΥΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΠΡΑΒΟ

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ

Ανώνυμος είπε...

στατηγέ εισαστε Ελληνας η Ελληνοκύπριος; ποιος μπορεί να μας απαντήσει εχει σημασία.

ohara.gr είπε...

Της αυγής και της εσπέρας τα τέρματα είναι η άρκτος κι απέναντι στην άρκτο το όριο του λαμπρού Δία.[120] Ηράκλειτος

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΧΑΡΑ?

Ανώνυμος είπε...

Στρατηγέ μου τα συγχαρητήρια μου για την τόλμη σας να ενημερώσεται τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ,πως κυβερνάται απο το λόμπυ των Εβραίων και της CIA, μέσου του εγκάθετου "αντρείκελου" προδότη του έθνους μας
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Τι μέλλει γενέσθαι ΣΤΑΤΗΓΈ ; ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΊΠΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ - ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΚΑΡΟΥΝ

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕΤΕΡΙΖΙ

ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

petaloudas

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΩΧΡΙΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑΚΑΙΡΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΕΦΤΕΣ Ο ΓΑΠ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΛΘΕΙ? ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΛΑ ΑΠΕΛΠΙΖΟΜΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΚΑ ..

Ανώνυμος είπε...

Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ 10.59 ΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΕΛΛΗΝΟ ΚΥΠΡΙΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

Ανώνυμος είπε...

ΣΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ ΕΥΓΕ! Ειμαι μικροτερος απο εσας και πιστευω οτι καλος πραξατε σημερα και πιστευω επισης οτι η ΕΛΛΑΣ σας συγχωρει
ΕΥΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΛΟΓΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο φιλαράκο......Δώσε μας πληροφορίες για να ξεστραβωθούμε!!!!!!
Μιλήστε όλοι εσείς που έχετε πρόσβαση στους χώρους που διαμορφώνονται οι εξελίξεις!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΤΗ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΥΛΑ ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΠΑΤΡΕΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΚΟΣΚΙΝΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΑΟΥΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΣΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ
ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΑΣ

ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ είπε...

Θερμα συγχαρητηρια στο μπλογκ που φιλοξενει τετοιου ειδους αρθρα διαφωτησης κι ενημερωσης, οπως και τους ανθρωπους που αναλαμβανουν περαν των προσωπικοτητων των γραφων, και την στηληση των ιδεων του περιεχομενου, ως προς την παρουσια τους αψογα!

Ανώνυμος είπε...

11:15 Δεν χρειαζεται να απελπιζεσε αρχιζουμε και μαθενουμε τον εχθρο και την φυση του, τοτε μονο θα μπορεσουμε να τον αντιμετοπισουμε επαρκως.για σκεψου οτι πριν απο λιγο καιρο δεν γνωριζαμε την υπαρξη του, οχι τουλαχιστον σε τετοιο βαθμο

Ανώνυμος είπε...

11:17 Ξερεις αν ειναι πραγματικότητα? για του Χριστοφια το ρολο στην Κυπρο ο στρατηγος κουβεντα δεν ειπε

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΕ.ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ ΚΑΤΙ ΞΕΡΑΜΕ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΙΟ ΘΑΝΑΙ?ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ?ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ?????

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι, για πολλοστή φορά στέλνω τα παρακάτω. Είναι η ομάδα του ΕΛΙΑΜΕΠ, με ένα μπουκέτο από την ομάδα buildeberg. Δείτε μόνοι σας ποιοί συμμετέχουν. Τσούκαλης, Δαυίδ, Παπαχελάς και σία. Όλοι μόνιμοι της buildeberg.
Τα παρακάτω είναι αυτούσια από το site τους: www.eliamep.gr

Η Ομάδα

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Πρόεδρος
Λουκάς Τσούκαλης, Καθηγητής Ευρωπαϊκής Οργάνωσης, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα

Αντιπρόεδροι
Θάνος Βερέμης, Καθηγητής Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα

Θεόδωρος Κουλουμπής, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα

Γενικός Γραμματέας
Αλέξης Παπαχελάς, Διευθυντής Εφημερίδας «Η Καθημερινή», Αθήνα

Ταμίας
Παναγής Βουρλούμης, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου, Διευθύνων Σύμβουλος ΟΤΕ Α.Ε., Αθήνα

Μέλη
* Γεώργιος Αντωνετσής, Πτέραρχος ε.α.
* Γιώργος Δαυίδ, Πρόεδρος, Δ.Σ., Coca Cola 3Ε, Αθήνα
* Μίνως Ζομπανάκης, Πρόεδρος, GISE A.G., Αθήνα
* Παναγιώτης K. Ιωακειμίδης, Καθηγητής Ευρωπαϊκής Ενοποίησης, Πανεπιστήμιο Αθηνών
* Αχιλλέας Μητσός, Πρώην Γενικός Διευθυντής, Γενική Διεύθυνση Έρευνας, Ευρωπαϊκή Επιτροπή
* Θάνος Ντόκος, Γενικός Διευθυντής, ΕΛΙΑΜΕΠ
* Ελένη Παπακωσταντίνου, Nομική σύμβουλος, Αθήνα
* Αλέξανδρος Φίλων, Πρέσβης / Διευθυντής ε.τ., Κέντρο Ανάλυσης και Σχεδιασμού (ΚΑΣ), Υπουργείο Εξωτερικών, Αθήνα

Ανώνυμος είπε...

«Το ξημέρωμα και ο ήλιος, έρχονται μετά το πιο βαθύ σκοτάδι…»
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ ! ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΙΜΑΤΟΧΥΣΙΑ !

ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΩΣ ΕΔΩ ;;;;;; Εγώ δεν σας συγχωρώ. Να σας συγχωρήσει ο Θεός. Εσάς και όλους τους άλλους που συνεχίζουν να εισπράττουν τους παχουλούς μισθούς τους ενώ « βράζουν ».

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να παίρνω θέση στα όσα αναφέρονται, μεγάλη σημασία έχει επίσης και ο χρόνος αντίδρασης των δύο πρώτων σχολιαστών, σ΄ ένα άρθρο 17 σελίδων. Ο νοών νοείτω.........

Επίλαρχος ε.α. είπε...

Στρατηγέ φταίμε κι εμείς ... Τα ξέραμε χρόνια και δεν παραιτηθήκαμε. Δε μιλάγαμε , άλλοι γιατί φοβόμασταν μη μας κατηγορήσουν για εθνικιστές ή για χουντικούς (συνήθης πρακτική)και άλλοι από αυξημένο αίσθημα ευθύνης και καθήκοντος . Κάλλιο αργά παρά ποτέ . Θα είμαστε όλοι παρόντες όπως πάντα αν πάρεις προσκλητήριο ...Αναμένουμε παρά πόδα ...
Ενας Επίλαρχος που μάτωσε στα ίδια χώματα ...

Ανώνυμος είπε...

Ειπα να μην γραψω αλλα με προκαλεις επιλαρχε
τωρα που ξερετε τι κανετε μωρε για πειτε μας 11/40 συμφωνω μαζι σου και καταλαβαιν ω πολλα

ΕΛΛΗ είπε...

OMΟΛΟΓΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ.ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΥΝΑΜΗ,ΕΞΟΥΣΙΑ,ΣΗΜΑΙΝΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΕΙΜΑΙ Η ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ,Η ΚΥΡΑΤΖΑ,ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ.

ohara.gr είπε...

ΑΥΡΙΟ Η ΠΡΕΒΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ;

ohara.gr είπε...

ΟΙ ΧΡΥΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ. Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ ΣΤΙΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΤΟΠΟ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί είστε τόσο έκπληκτοι συμπολίτες μου ; Πόσα ακριβώς από αυτά που διαβάσατε δεν ξέρατε; Τα ονόματα; Έχουν σημασία; Την δυναστεία Παπανδρέου την ξέρατε και της δώσατε χωρίς κανένα λόγο την εξουσία για τόσα χρόνια. Την δυναστεία αυτή δεν την ψηφίσαν οι αμερικανοί για κάποιο «ρουσφέτι» . Αυτοί ψηφίσαν την δυναστεία Bush αφιλοκερδώς. Αλλά οι αμερικανοί είναι ηλίθιοι, έτσι δεν είναι ;

ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ , ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑΤΕ ;

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΝΑΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΤΕ! ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΒΑΘΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ!
Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΗΝΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

12:31 Δεν θα γλιτώσουμε και δεν αξίζουμε να γλιτώσουμε ! ΔΙΣΤΙΧΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ,ΘΕΛΩ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ.
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΑΡΧΗΓΕ.
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΥΠΡΙΟΣ,ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ -ΚΥΠΡΟΥ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ;
ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΑ ΞΕΡΩ ΛΟΓΩ
ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ 11:40
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΖΟΦΕΡΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ
ΟΥΤΕ ΓΙ`ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΣΑΣ ΦΟΒΑΣΘΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΕΙΤΕ
ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
Ε.Π

Ανώνυμος είπε...

Καψούλι 'εχετε με τον υποστράτηγο σύνθημα????


"Το ξημέρωμα και ο ήλιος, έρχονται μετά το πιο βαθύ σκοτάδι......."

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, μόλις διαπίστωσα ότι το σχόλιο της 11:40 είναι "ορφανό". Συγνώμη για την παράληψη.
@11:53 μ.μ. ΕΛΛΗ
Έχεις παιδιά;.........................
ΠΥΡΟΝΟΟΣ

conpater είπε...

Στρατηγε μου,αν ολα αυτα που αναφερετε ειναι πραγματικα και αληθινα,που ΓΝΩΡΙΖΩ πως ειναι,θα πρεπει να ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙΤΕ εσεις και ολοι οσοι γνωριζαν και γνωριζουν,για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.Δεν ειναι ευκολο να τα πεις εν ενεργεια και το καταλαβαινω,ειναι ευκολο ομως να βρεις αλλους 10 σαν και σενα που να ξερουν και να φτιαξουν μια ομαδα αντιδρασης.Το ζητουμενο ειναι αν υπαρχει χαραμαδα απεγκλωβισμου της χωρας απο ολα αυτα,και ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ οτι δεν υπαρχει τετοια περιπτωση.Αρα,ειτε ο Παπανδρεου,ειτε ο Σαμαρας,ειτε η Ντορα ειναι στην κυβερνηση,ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Ν`ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.Καληνυχτα στρατηγε μου,σ`εσας και σε ολους αυτους που ανελαβαν να φυλανε την χωρα απο τους ορατους και αορατους εχθρους.Καληνυχτα και στους διπλωματες του ΥΠΕΞ,και στους εν ενεργεια ανωτατους στρατιωτικους της χωρας.Αν και κανονικα θα πρεπε να σας πω κατι αλλο,δεν το κανω ομως σεβομενος ΜΟΝΟ την ηλικια σας και τιποτα αλλο.

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ..ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΟΡΙΑ ΕΧΩ...ΕΝΩ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΤΟΣΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΨΑΓΜΕΝΑ..ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΑΥΤΑ..ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΩ ΑΝ ΘΛΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΑ ΜΠΛΕΞΕΙ ΟΛΑ...Η ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ...ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ...''Φίλε αναγνώστη, κατέθεσα πολλά από όσα γνώριζα (λυπάμαι που αρνήθηκα ναδώσω περισσότερα στοιχεία στον αδικοχαμένο Γκιόλια όταν με ρώτησε σχετικά). ''

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ...ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ..ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΙΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ???????

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ - [ΠA.ΣY.Α.] είπε...

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΜΑΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ

ΔΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ

http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2008/08/10/10-30/pa-sy-a_thlemaxos_2008-08-10_10-30.htm#plohghsh_05

http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2008/08/10/10-30/thlemaxos_2008-08-10_10-30_11_%28900p%29_%2806%25%29.htm

ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΜΕΠΟ

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΪΔΙΟ ΜΕ ΤΩΝ Εψιλον

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΥΤΟ ΗΓΕΙΤΟ Ο ΡΑΝΤΟΣ

Ο Αλεξ Ρόντος γεννήθηκε το 1954 στην Τανζανία, μεγάλωσε στην Κένυα και σπούδασε στη Μεγάλη Βρετανία και τις ΗΠΑ

ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΙ Εψιλον ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΙΜΕΠΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ "ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ"

ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΝΤΥΠΟ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΘΙ

ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΚΕΘΙ ΗΤΑΝ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ

ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΡΥΠΤΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΚΟ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΚΡΥΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΡΟΚΦΕΛΕΡΣ ~ ΡΟΤΣΑΪΛΝΤΣ ΚΑΙ Ο ΣΟΡΟΣ


Δείτε ολόκληρο το δημοσίευμα πατώντας πάνω στον τίτλο (πάνω) ή ακολουθώντας το Link (κάτω)


http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2008/08/10/10-30/pa-sy-a_thlemaxos_2008-08-10_10-30.htm#plohghsh_05

ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΜΕΠΟ (ΡΑΝΤΟΣ) ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΘΙ (ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ) είπε...

http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2008/08/10/10-30/thlemaxos_2008-08-10_10-30_11_%28900p%29_%2806%25%29.htm

Ανώνυμος είπε...

12:39 συμφωνω απολυτα αδερφε...ειμαστε ολοι ξεφτιλες να μας ριξεις στο καιαδα...τετοιους ελληνες σαν και τους τωρινους τους βαρεθηκε η ψυχη μου ρε...κοτες λιρατες ολοι μας....αν ειμασταν εμεις στη τουρκοκρατια ακομη σκλαβωμενοι θα ημασταν ? ποιος ρε να γινει "κολωκοτρωνης" ? αυτοι που σου λενε οτι το μνημονιο ηταν σωτηρια για τη χωρα ? οι συνδικαλιστες που ειναι προσκυνημενοι ? η ο λαος που κοιμομαστε με τα τσαρουχια και δεν βρισκομαστε εξω απο τη βουλη να αφησουμε τα κοκκαλα μας θυσιαζομενοι για τη πατριδα ??? ξεφτιλες ολκης ολοι μας...ξυπνα Ελληνα γιατι στον φορανε και εσυ κοιμασαι

Ανώνυμος είπε...

Ο σιωπών δοκεί συναινείν

Ανώνυμος είπε...

Τυπώστε όλοι σας το κείμενο και βάσει του άρθρου 120 του Συντάγματος κάντε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου.

Άρθρο 120
2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

Ανώνυμος είπε...

"θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία"

Jannis Magulas είπε...

Ti shmainei o oros "Anagennisi".
Authn xreiazetai i Ellada.
Kai o kosmos extenestera.
Nai agpitoi mou sympatriwtes
"Mpikane mesa oi "OXTROI..." opws leei kai kapoio tragoudi mas.
Alla eseis kai egw den kathomaste me stavrwmena xeria.
Kanoume o,ti mporoume gia thn patrida mas,
Mhpws ta Ellinika "lompy" sto exwteriko einai ragiadika?
An nai yparxoun kai elafryntika kai gia autous. (Ellines tis diasporas). Alla den dikaiologountai na droun eis varos tis patridas mas "polwntas" ekdouleuseis.
Eimai Ellinas zw sto Oslo/Norvigia sthn xwra tou Fritjof Nansen tou sti xwra tou Megalou swtira pollwn Ellinwn kata thn Mikrasiatiki katastrofi o opoios eswse polles xiliades zwes Ellinwn enw oi Aggloi prouxontes itan panw sta ploia tous kai evlapan tin Smyrni na kaigetai pinontas to tsai tous, opws perigrafei sta apomnimoneumata tou.
Se ayton ton kainourgio "Lordo Bayron" xrwstame ena eyxaristw kai pote den tou to eipame oute timisame tin mnimi tou.(Aplws pliroforiaka)
Oso gia protaseis diakratikes kai ekdouleuseis eixa arketes kai geutika pws oi business na epireasoun politikous stin Ellada....kai malista an den steketai kaneis sto ypsos twn peristasewn otan tou diatyponontai....

Ανώνυμος είπε...

Ολλα αυτα και να μην τα ξεραμε, γνωριζαμε οτι ο ΓΑΠ ειναι προδοτης και λειτουργει για τους Αμερικανους....

Εσεις που ελενχετε τα οπλα γιατι δεν στειλατε να καθαρισουν τους προδοτες οταν αυτοι ασελγουν στο σωμα της Ελλαδος???

Ποια ειναι η αποστολη σας οταν πλεον ο εχθρος ειναι εντος των τοιχων???

Να τις χεσω τις καταγγελιες ενω η Πατρις πεθαινει..

Ανώνυμος είπε...

Οι αξιωματικοί και υπαξιωματικοί που συνταξιοδοτηθήκατε χωρίς ποτέ να αμφισβητήσετε τα κομματικά επιτελεία (ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ, ΓΕΑ, ΓΕΝ) αποτελείτε όνειδος για την Ελλάδα και καταπατητές του όρκου σας στο Σύνταγμα. Και όντως είσαστε υπόλογοι στα παιδιά σας και στα εγγόνια σας για την Ελλάδα που παραδώσατε στα χέρια των εχθρών μας. Γνωρίζατε και δεν πράξατε τα δέοντα. Το άιμα που έχυσαν οι προκάτοχοι σας στα πεδία των μαχών για την ανεξαρτησία μας και την ελευθερία μας μαζί με τους πολίτες οπλίτες να πέσει επάνω σας.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ...........
ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΤΑΤΕ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΔΕΝ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΟΥΝ Ε.Ε ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ????...?? ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΗΛΠΙΖΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΑΚΟΜΑ Η ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΛΙ???????
ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΜΕΡΙΚΟΙ.ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΟΤΑΝ ΝΑ ΟΡΘΩΘΕΙ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΟΙ............. ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ "ΑΣΤΟ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ....ΚΑΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ " ΕΤΣΙ???? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΑ ΤΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ? ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ???????

Ανώνυμος είπε...

Στρατηγέ, έστω και τώρα πρέπει να πείτε ονόματα. Έστω και αν δεχτούμε ότι η επιστολή σας αυτή είναι αποκαλυπτική, ταυτόχρονα έχει κάτι μέσα της το οποίο ή κρύβετε ή κρύβεται. Παρακαλούμε το επόμενο βήμα σας να είναι ΤΟΛΜΗΡΟ όσο το απαιτούν οι σημερινές περιστάσεις.

Ανώνυμος είπε...

Giorgos, we 're gonna beat the shit out of you

Ανώνυμος είπε...

TO TELOS EINAI KONTA . O IOS TOU KARKINOU MPHKE ( MESA SAS ), THERAPIA DEN YPARXEI . KALH TUXH .

Ανώνυμος είπε...

patriotes katopin eortis i patriotes xamenon prosopikon sumferonton?????.....
apo 1967 valame tous amerikanous afentika polu mesa malista sto pentagono & stin kup giati prota eixamai tous eglezous etsi gia tin istoria.
oi amerikanoi poio poniroi rixnane kanena psixoulo & apo tin alloi mas fortone me daneia & opla olo & kapoioi Ellinarades ta komagane & enstoloi!!!!
oloi trexate pantos na pate stin ameriki gia ekpaideusi kala ta $$$$ria tora antiamerikanoi.
ELLINAS genniesai den ginese.....

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 5:03'
ΣΚΥΨΑΤΕ ΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΩΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΕΙΤΕ ΩΣ "ΕΥΔΟΚΙΜΩΣ ΤΕΛΕΥΤΗΣΑΣ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ" ΣΑΣ.
ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΟΡΚΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΑΣ ΤΙΜΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ...ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ.
Λ Υ Π Α Μ Α Ι....

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ..

Αν υποθέσουμε ότι ζούσαμε σε έναν κόσμο "τέλειο αγγελικά πλασμένο" και συνεπώς οι Έλληνες ήταν ξεκάθαροι, διάφανοι και με τις πιό έντιμες προθέσεις. Είναι βέβαιο πως θα έπρεπε -έτσι κι αλλίως- να πραγματοποιήσουμε συναλλαγές με τον εξωτερικό κόσμο.
Αυτός ο κόσμος όμως είτε το θέλουμε είτε οχι είναι γεμάτος από εταιρείες, συμβούλους, λέσχες,Rockefeller, Rotschilds, Lazard, Builderberg.
Μοιραία λοιπόν ο εκάστοτε Πρωθυπουργός και η εκάστοτε κυβέρνηση θα έπρεπε να έρθει σε επαφή μαζί τους και να πραγματοποιήσει συναλλαγές πάσης φύσεως. Επίσης θα έπρεπε να έχει συμβούλους οι οποίοι με την σειρά τους κάπου σίγουρα και αυτοί θα είναι συνδεδεμένοι για τους ίδιους λόγους.
Η δημιουργία συμμαχιών παντός είδους είναι επιβεβλημένη στην απλή καθημερινή ζωή ενός απλού Ελληνα ακόμα και με ανθρώπους ή οργανισμούς που αντιπαθεί. Πόσο μάλλον για ενα κράτος.
Άλλωστε όλοι οι μεγάλοι στρατηγοί και πολιτικοί που βοήθησαν την χώρα το έκαναν με αυτό τον τρόπο. Κολοκοτρώνης, Τρικούπης, Βενιζέλος κλπ οι οποίοι αν δεν είχαν τον σεβασμό των μελών της διεθνούς πολιτικής σκηνής είναι βέβαιο πως λίγα θα κατάφερναν από όσα τελικά δημιούργησαν. Ας μην ξεχνάμε ότι αφότου ξεκίνησε το 1821 ο απελευθερωτικός αγώνας ολοκληρώθηκε το 1830 με το Πρωτόκολλο του Λονδίνου με τις 3 δυνάμεις Αγγλία, Γαλλία, Ρωσία να αναγνωρίζουν αλλά και να εγγυόνται την ακεραιότητα του νεοσύστατου κράτους. Στο μεταξύ όπως γνωρίζουμε οι δυνάμεις αυτές τόσο σε στρατιωτικό όσο και σε διπλωματικό επίπεδο στήριξαν τον αγώνα.
Ασφαλώς τα παραπάνω ΔΕΝ έγιναν ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΑΧΘΩΣ.
Όμως ήρθαν σαν "φυσικό" αποτέλεσμα της συνεργασίας Ελλήνων και Φιλελλήνων (ξένων) σε όλη την Ευρώπη και ΒΕΒΑΙΑ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ των ποταμών αίματος που έχυσε ο τιμημένος Ελληνικός Λαός.
Συνεπώς (κατά την γνώμη μου πάντα) το πρόβλημα δεν πρέπει να εστιάζεται στο αν και κατά πόσο η εκάστοτε κυβέρνηση κάνει συμμαχίες ή συμμετέχουν σε αυτή μέλη από το εξωτερικό ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΗ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ μεσα στην καθημερινότητα του μέσα από ΕΝΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. Αν λοιπόν αφήνουμε λοιπόν την εκάστοτε κυβέρνηση ανεξέλεγκτη και θυμόμαστε να ασκήσουμε τα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ξυπνώντας ξαφνικά από μια ραστώνη ευδαιμονίας τότε ίσως είναι πολύ αργά και για αυτό δεν θα είναι υπεύθυνος κανένας ξένος παράγοντας αλλά πρώτοι εμείς! Όπως ακριβώς εμείς (ως λαός) είμασταν υπεύθυνοι για τον απελευθερωτικό αγώνα. Γιατί απλώς "ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ ΑΝ ΔΕΝ ΣΚΥΨΕΙΣ".

Ανώνυμος είπε...

Πες τα ρε Στρατηγε !

Ανώνυμος είπε...

καντε πραξεις

Ανώνυμος είπε...

Όσο κότα είναι ο ΓΑΠ, τόσο κότα είναι και αυτός που έγραψε το κείμενο ως "στρατηγός"

Ρε μαλάκες τον Παπανδρέου τον έβγαλαν οι Έλληνες Δημόσιοι Υπάλληλοι γιατί χέστηκαν μην χάσουν τους μισθούς τους!

Δεν ντρέπεστε να σας φταίνε συνέχεια οι άλλοι;
Μια πτώχευση αξίζει και στον στρατηγό να μην πάρει την σύνταξη για κανά εξάμηνο να στανιάρει.

ΚολοΈλληνες όλοι........

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΗΞΕΡΑΝ ΤΑ ΕΜΑΘΑΝ. 9:53 ΚΟΛΟΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΣΑΙ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ. ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΑ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΘΑ ΧΥΘΕΙ ΑΙΜΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΖΥΓΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ, ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ. ΟΜΩΣ ΡΩΣΟΙ,ΚΙΝΕΖΟΙ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΝ. ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ. ΩΣ ΤΟΤΕ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΤΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΣΑΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΠΑΛΙ. ΠΑΛΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ..

"ΦΑΡΟΣ"

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ .ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΜΕ.ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ .ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΣΤΡΑΤΗΓΕ , ΕΦ'ΟΣΟΝ ΗΞΕΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ (ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ) ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΥΣΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ , ΥΠΟΧΘΩΝΙΑ ΔΛΔ.ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΚΟ ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΡΟΝΤΟ , ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ αίμα ρε παιδιά... Το θέμα είναι ότι από εσας που κάνετε post έδω, πάνω από τους μισούς δεν ξέρετε τι θα πεί κρύο, πείνα, αίμα. Δεν ξέρετε τι θα πει να ζητάς από μέσα σου τη μαμά σου και να μην σε νοιάζει καμία πατρίδα και να ξέρεις ότι δεν πρέπει να δείξεις πως νιώθεις στους άλλους γιατί θα πέσει το ηθικό τους και μπορεί να κόλλησεις τη νύχτα στο δάσος. Δεν ξέρει πως είναι να κοιμάσε στο χιόνι, να πέφτει η βροχή πάνω σου και να είσαι τόσο κουρασμένος που να μην σε νοιάζει. Και σίγουρα κανείς σας δεν ξέρει τι θα πεί να πάρεις μετά την απόλυση σου το παράσημο της χρόνιας βρογχίτιδας... Και όλα αυτά δεν είναι ούτε το 1% από αυτό που λέγεται πόλεμος. Και όπως λέει ο σοφός λαός μας με τα λόγια κτίζω ανώγια και κατώγια. Και από στρατηγούς καρεκλοκένταυρους έχουμε χορτάσει και από εθνοσωτήρες έχουμε χορτάσει και από Έψιλον έχουμε χορτάσει και από ιδρύματα έχουμε χορτάσει, εγώ σας συμβουλεύω να βοηθάτε την πατρίδα ο καθένας όπως μπορεί σιωπηρά και χωρίς φαμφάρες γιατί αίμα μπόλικο υπάρχει και χύνεται άσκοπα, μυαλό δεν υπάρχει..

Υβριδικός Μακεδόνας

Ανώνυμος είπε...

Ο 29 Οκτ. 2010 3:12 π.μ. κάνει διάνα.
Ακριβώς, μυαλό δεν υπάρχει.
Μυαλό που να σκεφθεί πώς θα ξαναγίνει ομοιογενής ο Ελληνικός πληθυσμός όπως στα χρόνια του Ιωάννη Μεταξά.
Μυαλό που να βρεί τρόπο να πεισθούν οι Έλληνες ότι δεν υπάρχει ούτε μία χώρα στην υφήλιο που να λειτουργεί χωρίς να επιβάλλει φόρους (πλήν ίσως του Κατάρ, αλλά εκεί είναι βασιλιάς και υπήκοοι, όχι δημοκρατία).
Μυαλό που να σκεφθεί ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο αφ' εαυτού να κάνει δαπάνες για να λειτουργεί το ίδιο και υποχρεωμένο να προσφέρει καλές υπηρεσίες στους πολίτες τους οποίους ΥΠΗΡΕΤΕΙ. Και επομένως όταν ζητά έσοδα από τους πολίτες, αυτοί πρέπει να τρέχουν να δώσουν. Εδώ όμως έχει γίνει εθνικό σπόρ η φοροδιαφυγή. Ας εφαρμόσει το κράτος την αρχή του αποκλεισμού από τα δημόσια αγαθά όπως ακριβώς γίνεται και στον ιδιωτικό τομέα. Στον ιδιωτικό τομέα άν δεν πληρώσεις δεν αγοράζεις τίποτα, ούτε από το σούπερ μάρκετ, ούτε υδραυλικός έρχεται, ούτε γιατρός σε εξετάζει, ούτε κουρέας σε κουρεύει. Έτσι και το κράτος θα πρέπει πρίν βάλει ασθενή σε δημόσιο νοσοκομείο, πριν κατασβέσει φωτιά σε ιδιωτική οικοδομή, πριν αφήσει οδηγούς να χρησιμοποιήσουν δρόμους, μαθητές και φοιτητές να φοιτήσουν στα δημόσια σχολεία, λύκεια και πανεπιστήμια και γενικώς πριν παράσχει οποιαδήποτε υπηρεσία ή αγαθό, να ζητάει στοιχεία πόσους φόρους πλήρωσε την τελευταία 10ετία π.χ. αυτός που ζητάει τις υπηρεσίες ή τα αγαθά. Και άν δεν πλήρωσε, τότε να μην τον βάζει μέσα. Όχι τους βάζουμε μέσα και οι αχάριστοι καταστρέφουν τα πάντα. Μα η δωρεάν παιδεία με τον τρόπο αυτό κοστίζει στο κράτος δηλαδή στον Ελληνικό λαό που δεν φοροδιαφεύγει περιουσίες ολόκληρες. Εδώ, όλοι οι εργολάβοι π.χ. που αποκλειστικά σχεδόν ζούν από τα δημόσια έργα, μαγειρεύουν έτσι τα οικονομικά τους που στο τέλος να μην καταβάλουν φόρους.
Η συνεχής μη πληρωμή φόρων τα τελευταία τουλάχιστον 30 χρόνια ανάγκασε το κράτος που του έλειπαν αυτά τα έσοδα, να δανείζεται και να ξαναδανείζεται και να φτάσουμε εδώ που φθάσαμε σήμερα. Λάβετε υπόψη σας ότι μία βολή άρματος LEOPARD II HELL στοιχίζει 6.500 ευρώ (ΜΑΛΙΣΤΑ, ΕΞΗ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ Η ΜΙΑ, και με παζάρια ίσως βρεθούν από την διεθνή αγορά (άν βρεθούν) γύρω στις 5.000€ το ένα, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ) και αυτό να το προσέξουν όσοι θέλουν πολεμικές ενέργειες ή επαναστάσεις. Και χρειάζονται περίπου 120.000 περίπου βλήματα για να εξοπλισθούν τα ελληνικά leopard II hell.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια