Powered By Blogger

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Κυριακή, 17 Ιουλίου 2011

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ - ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟ

Ξαμολήθηκαν οι παπαγάλοι του λευκού

Η συστημική προσπάθεια (που ξεκίνησε στις Ευρωεκλογές του 2009) να διοχετεύεται η κοινωνική δυσαρέσκεια στην επωφελή για τον δικομματισμό στάση της αποχής/λευκού περνάει σε νέα ύψη σπεκουλαδόρικης ανοησίας...
Τότε έγινε in και trendy και πολύ must βρε παιδί μου η αποχή και το "πάμε παραλία" (από Λαζόπουλους, Ραδιοαρβυλάδες, μεσημεριανά και το κακό συναπάντημα) και στις.....
δημοτικές/περιφερειακές του 2010 φτάσαμε να βγει δήμαρχος Αθήνας και περιφερειάρχης Αττικής με 18 και 21% για να μπορεί μετά να πει ο ΓΑΠ νενικήκαμεν!

Τώρα οι παπαγάλοι έχουν ξαμοληθεί στο διαδίκτυο -την αντισυστημική ψήφο των νέων φοβούνται, αυτή θέλουν να προλάβουν/ακυρώσουν- και στις σελίδες π.χ. των "αγανακτισμένων" και μαζικά emails, διαβάζουμε περισπούδαστες τερατολογίες που ουρλιάζουν όλες μαζί, "λευκό". Μία εξ αυτών -με εντελώς... σοβαρό ύφος από και καλά γνώστη της εκλογικής νομοθεσίας-, φτάνει να λέει την ηλιθιότητα πως "με βάση την αρχή της Δεδηλωμένης, της Λαϊκής Κυριαρχίας και την αρχή της Ισότητας της ψήφου, αν τα λευκά ψηφοδέλτια ξεπεράσουν το 50% των ψήφων ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας... διαλύει τα υπάρχοντα κόμματα και δίνει εντολή για νέους σχηματισμούς"!!!

Να γελάσει κανείς ή να κλάψει όταν βλέπει μέγα πλήθος ανθρώπων να ασπάζονται και να αναπαράγουν αβασάνιστα την παραπάνω τερατολογία των παπαγάλων του δικομματισμού;

"...οι τιμωρητικές νουθεσίες που ακούει όλη μέρα στα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις δεν είναι για να διορθωθεί το κακό, αλλά για να συνεχίσει να εξαπλώνεται ανανεωμένο και πιο βουλιμικό, για να παρθούν όλα πίσω, για να μηδενιστεί το κοντέρ. Νέος εμφύλιος, νέα ερείπια, νέο σχέδιο Μάρσαλ, νέοι κανίβαλοι, νέα κόλαση, νέα εκδίκηση, παντού μίσος.

Αυτή είναι η περιγραφή, η νεοτερικότητα της μετα-μεταπολίτευσης, ο μοντερνισμός της ενάρετης παραγωγής του Προβόπουλου, η επανάσταση του καλβινιστικού παπανδρεϊσμού. Βαθιά μέσα του νομίζει ότι χάνει το πλεόνασμα από τα λύτρα. Γι' αυτό, ενοχικός, φοβισμένος και βλάκας, δεν βγαίνει, δεν εκδηλώνεται. Τάχα μου λυσσασμένος τυφλοπόντικας του youtube, τάχα μου νέες τεχνολογίες (...) έτοιμος για το χειρότερο, κατατονικός και ιντερνετάκιας. Μπαίνει και σε κανένα blog και βρίζει. «Τους τα 'πα».

Οπως παλιά ο τζινάκιας πατέρας του στην καφετέρια κι ο ρεβέρ παππούς του στο καφενείο. Ο καθένας τα 'ριχνε στο ιστορικό blog της γενιάς του. Για να ησυχάζει και να ξαναπείθεται. Πιο επικίνδυνο στη σαββατιάτικη κατάθλιψη είναι ότι κρύβει μια νέα ευπιστία κι όχι μια νέα ευφυΐα. Θα δούμε... (Δημήτρης Α. Σεβαστάκης, Η κατάθλιψη, Ελευθεροτυπία 2/12/2010)


- Τα παραπάνω δεν είναι προσπάθεια απαξίωσης της λευκής ψήφου ή της αποχής όσο κι αν διαφωνώ με αυτή τη στάση. Οι ψηφοφόροι δικαιούνται να απαντήσουν αρνητικά, ουδέτερα ή θετικά στα διλήμματα που τους θέτουν οι πολιτικοί. Ωστόσο, ως τελική σύνθεση των βουλήσεών τους μετριέται μόνο η όποια κατάφασή τους. Η άρνηση ή η ουδετερότητά τους απλώς πετιέται στο καλάθι των αχρήστων.Τους δήθεν νομικούς του διαδικτύου θέλω να μειώσω, που έχουν ξαμοληθεί τον τελευταίο καιρό στις σελίδες που κατά τεκμήριο "συνομιλούν" νέοι και θέλουν να διοχετεύσουν την αντίδρασή τους στο επωφελές για τον δικομματισμό λευκό. Και για να τελειώνουμε με την "νομική" παπαρολογία τους:

ΝOMOΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 3434
Ρύθμιση θεμάτων εθνικών, νομαρχιακών και δημοτικών εκλογών και διευθέτηση ειδικών θεμάτων.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
Άρθρο 1
Λευκά ψηφοδέλτια
Κατά την αληθή έννοια των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 4 και των άρθρων 5, 6, 7 και 8 του ν. 3231/2004 (ΦΕΚ 45 Α΄), κατά τη σύνταξη, ανά εκλογική περιφέρεια, των πινάκων αποτελεσμάτων από τα αρμόδια δικαστήρια, κατά την κατανομή των εδρών, καθώς και για τον καθορισμό του εκλογικού μέτρου,τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα.

Προεδρικό διάταγμα 96/2007
Κωδικοποίηση σ' ενιαίο κείμενο των διατάξεων της νομοθεσίας
για την εκλογή βουλευτών
Άρθρο 98
(Άρθρα 4 και 11 Ν. 3231/2004 και άρθρο 1 Ν. 3434/2006)
Συγκέντρωση αποτελεσμάτων - Λευκά Ψηφοδέλτια
παράγραφος 8. Κατά την αληθή έννοια των διατάξεων της παρ. 4 του παρόντος άρθρου και των άρθρων 99 και 100, κατά τη σύνταξη, ανά εκλογική περιφέρεια, των πινάκων αποτελεσμάτων από τα αρμόδια δικαστήρια, κατά την κατανομή των εδρών,καθώς και για τον καθορισμό του εκλογικού μέτρου,τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ:
- Η αποχή έσωσε τον Γ. Παπανδρέου
- Ο Ιανός της αποχής
- Τα νούμερα και τα "αν" που έμειναν χαμένη ευκαιρία...

ΣΧΟΛΙΟ ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑ:

Στην ερώτηση τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε, η σωστή απάντηση είναι:

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.

Οποιοδηποτε εκτός από τα υφισταμενα Πασόκ, ΝΔ, ΚΚΕ, Σύριζα, Λάος.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Και οι δυο, είναι όργανα του συστήματος. Μας περιμένουν στη γωνία. Χρυσώνουν το χαπι, οι μεν με την ευαισθησία τους προς το περιβάλλον (και κρυβουν το μίσος τους για το εθνος) και οι δε καπηλευόμενοι το Εθνικό Αίσθημα του λαού. Αν βγουν καταλαθος είτε οι μεν είτε οι δε, δε θα ξέρουμε από που μας ήρθε.
Οι οικολόγοι έχουν δώσει δείγματα, τόσο με τις αηδίες Τρεμόπουλου και το γλύψιμο στους Σκοπιανούς, όσο και με τις θέσεις τους στο Μακεδονικό και σε όλα τα Εθνικά θέματα γενικώς.
Για τη χρυση αυγή δε χρειάζεται να πω πολλά.

Οποιοσδήποτε αλλος, είναι σίγουρα καλύτερος από όλους αυτούς εδώ τους παραπάνω.

http://thalamofilakas.blogspot.com

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

lefko= pshfos sto pasok. giati to pasok tha exei tis megalyteres apoleies kai protima na ginoun lefka para na pane sta alla kommata. etsi tha krathsei esto kai eikonika pio ypshla ta pososta tou.
Ανώνυμος είπε...

Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟΣ ΔΕΝ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΓΚΥΡΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΨΗΦΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟΣ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ.

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΙΟΝΤΟΥΣΑΝ;

Η ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΨΗΦΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

ΚΑΤ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.
Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ.
ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΨΗΦΙΣΑΝ Ν.Δ.50 ΨΗΦΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΤΗΣ Ν.Δ. ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΧΙΛΙΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
ΔΙΟΤΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΣ Ν.Δ. ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.
ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ 220 ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ Ν.Δ. ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΨΗΦΙΣΑΝ Ν.Δ.180.
ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ 211 ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΨΗΦΙΣΑΝ 225.
Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο - ΕΑΜ Β’
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com

Η αποχη είναι πολιτικη πραξη.
...είναι άκυρες οι εκλογές όπου δεν υπήρχε συμμετοχή άνω του 50+1%.
Ανώνυμος είπε...

Άρθρο 1.1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Ο ΛΑΟΣ είναι κυρίαρχος και αποφασίζοντας δημοκρατικά και άρα με τη λογική της πλειοψηφίας, "διορίζει" τις εξουσίες που θα τον κυβερνήσουν

Πρωτεύουσα έννοια δηλαδή του Συντάγματος δεν είναι η έννοια της Δημοκρατίας, αλλά η έννοια της λαϊκής Κυριαρχίας, η οποία εκφράζεται μέσα από τη δημοκρατική λειτουργία.
Όλα γίνονται για τον ΛΑΟ και απλά η Δημοκρατία είναι η "συμφερότερη" μέθοδος.

Αν ο λαός αποφασίζει ότι θέλει Βασιλιά, τότε η Δημοκρατία μπαίνει στο "ντουλάπι". Ο κυρίαρχος λαός κάνει ό,τι θέλει. Όμως, η έννοια της κυριαρχίας είναι απόλυτη. Δεν υπάρχει κυριαρχία …"αλά κάρτ". Δεν υπάρχει Κυρίαρχος ..."αν και εφόσον".
Κυρίαρχος είσαι, είτε μιλάς είτε σωπαίνεις. Κυρίαρχος είσαι, είτε περπατάς είτε σταματάς. Αν είσαι κυρίαρχος μόνον όταν κάνεις αυτό, το οποίο σου λένε κάποιοι άλλοι, τότε κυρίαρχος είναι αυτός, που σου λέει τι να κάνεις. Όταν είσαι Κυρίαρχος, πάντα είσαι Κυρίαρχος. Κυρίαρχος είσαι είτε Συμμετέχεις είτε ΑΠΕΧΕΙΣ. Είσαι Κυρίαρχος και άρα με βάση την "πράξη" της Δημοκρατίας η κυριαρχία ακολουθεί —εφόσον από αυτήν εκφράζεται— την πλειοψηφία. Άρα, ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ είναι ο λαός ΑΚΟΜΑ και όταν η πλειοψηφία του ΑΠΕΧΕΙ από κάποιες διαδικασίες.
Ανώνυμος είπε...

Με την πλειοψηφία της Δημοκρατίας "παράγεις" αποτέλεσμα, το οποίο δίνει την εξουσία στους εκλεκτούς σου.
Όταν δεν συμμετέχεις τι συμβαίνει;

Όταν δεν συμμετέχεις, συμβαίνει κάτι άλλο, το οποίο δεν το "γράφει" ο συνταγματικός νόμος, αλλά "εννοείται". Ναι μεν δεν παράγεις αποτέλεσμα εξουσίας, εφόσον δεν "εκφράζεσαι", αλλά δεν χάνεις την κυριαρχία σου, εφόσον δεν μπορούν να παράγουν αποτέλεσμα οι "άλλοι" …

Οι "άλλοι", οι οποίοι είναι οι "απέναντί" σου …Οι "λίγοι", οι οποίοι συμμετείχαν, γιατί τους συνέφερε η αποχή σου …
Οι "λίγοι", οι οποίοι μπορεί να είναι τύραννοι, βασιλείς, κομματάρχες, κομματόσκυλα, πονηροί κλπ..

Κατάλαβε ο αναγνώστης τι λέμε; Όταν η πλειοψηφία του λαού, δηλαδή, ΑΠΕΧΕΙ, δεν χάνει ο λαός την κυριαρχία του, γιατί απλούστατα δεν μπορεί η μειοψηφία να τον "αντικαταστήσει". Δεν μπορεί να τον αντικαταστήσει και να "παράγει" αποτέλεσμα. Δεν μπορεί να παράγει το "αποτέλεσμα", το οποίο προβλέπεται από τη Δημοκρατία να παράγει η πλειοψηφία. Δεν μπορεί να φορέσει τη "στολή" του. Αλίμονο αν συνέβαινε αυτό. Αλίμονο, δηλαδή, αν δίναμε σε μειοψηφίες τη δυνατότητα να παράγουν αποτελέσματα. Να τις αφήναμε να τρομοκρατούν, να απειλούν ή απλά να προκαλούν την απέχθεια ή τη σιχαμάρα στον λαό κάθε φορά που είχαμε εκλογές και δεν τις συνέφερε η "άποψη" της πλειοψηφίας. Να ωθούν άμεσα ή έμμεσα στην "αποχή" και να αντικαθιστούν τον "απέχοντα". Να εκμεταλλεύονται —όπως συμβαίνει τώρα— την αποχή και να αντικαθιστούν τον "απέχοντα".
Ανώνυμος είπε...

Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι, όταν στην οποιαδήποτε δημοκρατική διαδικασία η ΑΠΟΧΗ ξεπερνά το 50%, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμά της, είναι ΑΚΥΡΗ.

Είναι άκυρη, όχι επειδή η ίδια η διαδικασία των εκλογών δεν τηρήθηκε στο έπακρο, αλλά γιατί απλούστατα δεν μπορεί η μειοψηφία να "παράγει" το αποτέλεσμα, το οποίο αποτελεί αρμοδιότητα της πλειοψηφίας να το "παράγει" και είναι αυτό που καθιστά τον λαό ΚΥΡΙΑΡΧΟ. Η ΑΠΟΧΗ, όταν είναι πλειοψηφική, δεν "παράγει" δική της νομιμότητα, αλλά "παράγει" την παρανομία όλων όσων επιχειρούν ν' αντικαταστήσουν την πλειοψηφία.
Η "παρανομία" στην περίπτωση αυτήν, επειδή δεν είναι αποτέλεσμα παράνομων πράξεων των συμμετεχόντων, απλά ακυρώνει τη διαδικασία και την καθιστά ΑΓΟΝΗ.

Η ΑΓΟΝΗ εκλογική διαδικασία θα εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι να "πειστεί" ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ λαός να συμμετάσχει, για να δώσει νόμιμη "εντολή" στους εξουσιαστές. Αναγκαστικά ΑΓΟΝΗ, εφόσον η μειοψηφία δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δώσει "εντολή". "Εντολή", η οποία δεν θα προσβάλλεται και δεν θα αμφισβητείται από τίποτε και από κανέναν. Εκ του πονηρού σήμερα κάποιοι ψάχνουν τις απαντήσεις στους εκλογικούς νόμους. Το Σύνταγμα έχει αποφασίσει άπαξ και δια παντώς για την ταυτότητα αυτού, που δίνει "εντολές". Οι εκλογικοί νόμοι έχουν σχέση με τη διαδικασία που προβλέπεται, για να δοθεί με νόμιμο τρόπο η "εντολή". Η διαδικασία όμως μπορεί να είναι άψογη, αλλά, αν λείπει ο Κυρίαρχος, είναι άκυρη. Άγονη, μέχρι να υπάρξουν τα δεδομένα που την καθιστούν γόνιμη. Νόμιμα Άγονη, όπως μπορεί ένας άψογα οργανωμένος πλειοδοτικός διαγωνισμός να είναι άγονος, επειδή δεν καλύπτονται οι ελάχιστες "αξίες".
Μπορεί ένα παλάτι να πουληθεί για πέντε μπανανόφλουδες, ένα κονσερβοκούτι και τρία φιστίκια, επειδή στον κατά τα άλλα άψογο διαγωνισμό συμμετείχαν μόνον δύο homeless;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο - ΕΑΜ Β’
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com

Η αποχη είναι πολιτικη πραξη.
...είναι άκυρες οι εκλογές όπου δεν υπήρχε συμμετοχή άνω του 50+1%.
Ανώνυμος είπε...

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν σε μια εκλογική διαδικασία ο λαός απέχει. Ο Κυρίαρχος λαός, ο οποίος έχει ως καθήκον —αλλά και αποκλειστικό προνόμιο— να δίνει "εντολές".

Όταν δεν συμμετέχει, επαναλαμβάνεται η διαδικασία, γιατί δεν καλύπτεται το βασικότερο άρθρο του Συντάγματος.

Όταν ο "βασιλιάς" δεν "μιλάει", δεν σημαίνει ότι το λόγο τον παίρνει ο υποτακτικός με το καθίκι, επειδή θέλει κι αυτός να μιλήσει.

Όταν ο "βασιλιάς" δεν "απαντά", τον "ξαναρωτάς" και δεν παίρνεις τις "απόψεις" όποιου βρίσκεται γύρω του. Αν δεν "απαντά", δεν το αντιλαμβάνεσαι σαν αδυναμία του, για ν' απαντήσεις εσύ ή κάποιος άλλος στη θέση του.

Αν δεν "απαντά", πρέπει να βρεις τον λόγο που είναι δυσαρεστημένος και δεν "απαντά".
Πρέπει να βρεις τον λόγο που τον δυσαρεστούν οι υποψήφιοι και απέχει, αρνούμενος να τους δώσει "εντολή".
Αν οι σημερινοί υποψήφιοι για τη εξουσία είναι οι υπεύθυνοι της δυσαρέσκειας, η οποία εκφράζεται μέσω της Αποχής, είναι τουλάχιστον εγκληματικό να "νομιμοποιούνται" ακόμα πιο εύκολα, εκμεταλλευόμενοι αυτήν τη δυσαρέσκεια.

fnous 69
Ανώνυμος είπε...

Αν ο κόσμος απεχθάνεται τους Καμίνηδες, είναι δυνατόν να τους νομιμοποιεί η Αποχή του;

Αν ο κόσμος αρνείται επιδεικτικά να τους ψηφίσει, πώς είναι δυνατόν να καταλαμβάνουν τις θέσεις τους με τις λίγες ψήφους των συγγενών, των κομματικών και των Πακιστανών;

Αν η "αξία" της θέσης του Δήμαρχου Αθηναίων είναι μεγάλης "αξίας", μπορεί να είναι νόμιμη η πλειοδοτική διαδικασία των εκλογών, η οποία την παραδίδει για 77.000 "φυστίκια" και δύο "μπανανόφλουδες";
Ποια δημοκρατική διαδικασία μπορεί να είναι νόμιμη, όταν ποσοστά του επιπέδου του 15% και του 20% παράγουν εξουσίες;
Ποια λαϊκή κυριαρχία διασφαλίζεται μέσα από τέτοια φασιστικά ποσοστά; Ποιος είναι αυτός ο ψευδοκυρίαρχος, ο οποίος, όταν "απέχει", δίνει τη δυνατότητα σε "νάνους" να τον αντικαθιστούν;
Ανώνυμος είπε...

Ρωτάμε λοιπόν τους διαπρεπείς Έλληνες συνταγματολόγους και τους Δικαστές.

Υπάρχει κυριαρχία του λαού εκεί όπου δεν υπήρχε "απαρτία";
Μπορούν οι ίδιοι να κάνουν τις "πράξεις", τις οποίες απαιτεί η "μαθηματική" επιστήμη της νομικής;

Προτείνουμε σε όλους τους πολίτες, οι οποίοι ανήκουν σε δήμους ή περιφέρειες, στις οποίες δεν υπήρχε "απαρτία", να θέσουν το θέμα υπόψιν της Δικαιοσύνης.

Προτείνουμε στον κυρίαρχο λαό, που για δικούς του λόγους επέλεξε τη "στείρα" πολιτική της ΑΠΟΧΗΣ, να την προστατεύσει ως πολιτική πράξη.

Να φερθεί ως Κυρίαρχος και να απαιτήσει τα δικαιώματά του. Να μην επιτρέψει στις μειοψηφίες να "γονιμοποιήσουν" τις εξελίξεις, επειδή απλά λόγω συμμετοχής έτυχε να "μπορούν". Να προσβάλει τη νομιμότητα των αποτελεσμάτων. Οι πολίτες μπορούν και πρέπει να "ακυρώσουν" τις εκλογικές διαδικασίες όπου η αποχή τις καθιστούσε "άγονες".
Ανώνυμος είπε...

Τέλος, προτείνουμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να καθίσει επιτέλους και να διαβάσει το Σύνταγμα.

Προβλέπεται άλλωστε και στα καθήκοντά του.

Αν δεν το καταλαβαίνει, ας απευθυνθεί στους ειδικούς. Κάθεται που κάθεται, χωρίς να κάνει τίποτε απολύτως, ας κάνει κάτι χρήσιμο.

Δεν αρκεί σ' αυτήν τη ζωή να είσαι μόνον δανειστής του Ανδρέα, για να υπάρχεις.

Δεν μπορούν όλοι να έχουν τη δική του τύχη και να επιβιώνουν τόσο πλούσια και τόσο τζάμπα και γι' αυτό ίσως ΑΠΕΧΟΥΝ.

Απέχουν, για να διαμαρτυρηθούν στους μονίμως βολεμένους της "συμμετοχής", όπως είναι ο Κάρολος.

Απέχουν, γιατί δεν αντέχουν άλλο την αδικία στο όνομα της Δημοκρατίας.
Της Δημοκρατίας των "μονόδρομων" και των "ψευδοδιλλημάτων".
Της απάτης, που τον φασισμό τον "βαπτίζει" σε "δημοκρατία" και τη "μειοψηφία" σε "πλειοψηφία".

Η ΑΠΟΧΗ είναι πολιτική πράξη. Μπορεί να είναι "στείρα", αλλά είναι "πράξη".
Μπορεί να μην "γονιμοποιεί" στη στελέχωση του συστήματος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι νομιμοποιεί τους φασίστες να το κάνουν στη θέση της.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο - ΕΑΜ Β’
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com

fnous 69
Ανώνυμος είπε...

Ποιό Σύνταγμα; Τι είναι αυτό, Ποιός το τηρεί; Οι άρχοντες του τόπου; Και όσοι δεν το τηρούν, τί συνέπειες έχουν;
Πάλι θα μιλάμε και θα λέμε τα ίδια.
"Ο κόσμος αγανάκτησε , γύρισε τη πλάτη στα κόμματα κλπ.κλπ "
Αυτοί όμως θα κυβερνάνε και μεις θα κουβεντιάζουμε και θα πέφτουμε για ύπνο φτωχότεροι κάθε μέρα σε κάθε επίπεδο.
Ανώνυμος είπε...

Κύριε Παναγιώτη Τραϊανού, αν στις επόμενες εκλογές η αποχή είναι 60% και παρόλα αυτά σχηματιστεί κυβέρνηση, υπόσχεσαι να αυτοκτονήσεις στο Σύνταγμα;
Ανώνυμος είπε...

Ο κύριος Τραιανός μας έχει δώσει υπέροχα άρθρα αλλά εδώ διαφωνώ. Αυτά είναι για έντιμους πολιτικούς και τέτοιους δεν έχουμε.
Ανώνυμος είπε...

ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ,ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ, ΠΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΦΕΡΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΤΕ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΑΜΕ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ 18-20% ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΛΕΧΘΗΣΑΝ ΟΙ ΚΑΜΙΝΟΜΠΟΥΤΑΡΗΔΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΤΟΤΕ ΟΙ ΔΥΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΔΙΑΚΡΙΝΑΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,ΛΟΓΩ ΑΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ 47% ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ,ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΘΩΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑΣ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΕΠ'ΑΥΤΟΥ...PARADISE LOST...
Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΕΣΥΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΠΟΧΗ 50+1 ΚΆΝΕΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΚΥΡΕΣ ΕΙΣΤΕ ΚΟΛΟΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΧΑΜΕ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 60% ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ Η ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ..
ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΨΗΦΙΣΑΝ 43,05%
http://ekloges-prev.singularlogic.eu/dn2010/public/index.html#{%22page%22:%22level%22,%22params%22:{%22level%22:%22dhm_d%22,%22id%22:%229186%22}}
ΞΥΠΝΑΤΕ ΣΥΝΕΛΗΝΕΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
Ανώνυμος είπε...

για 1.27

Να προσβάλει τη νομιμότητα των αποτελεσμάτων. Οι πολίτες μπορούν και πρέπει να "ακυρώσουν" τις εκλογικές διαδικασίες όπου η αποχή τις καθιστούσε "άγονες".
Ανώνυμος είπε...

για 1.27

Ποια δημοκρατική διαδικασία μπορεί να είναι νόμιμη, όταν ποσοστά του επιπέδου του 15% και του 20% παράγουν εξουσίες;
Ποια λαϊκή κυριαρχία διασφαλίζεται μέσα από τέτοια φασιστικά ποσοστά; Ποιος είναι αυτός ο ψευδοκυρίαρχος, ο οποίος, όταν "απέχει", δίνει τη δυνατότητα σε "νάνους" να τον αντικαθιστούν;

18 Ιουλίου 2011 12:56 π.μ.
Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΧΛΩΜΟ ΣΕ ΚΟΒΩ.ΑΝ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ,ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ,ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΟΨΕ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΚΙ ΑΠΛΑ ΓΡΑΨΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΑΣΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ'ΧΕΙΣ!!...PARADISE LOST...
Ανώνυμος είπε...

για 1.34

Μπορεί ένα παλάτι να πουληθεί για πέντε μπανανόφλουδες, ένα κονσερβοκούτι και τρία φιστίκια, επειδή στον κατά τα άλλα άψογο διαγωνισμό συμμετείχαν μόνον δύο homeless;

πολιτικούς και δικαστές δεν έχουμε .--
πολίτες έχουμε (έντιμους).? ? ?
Ανώνυμος είπε...

re adaeis ekei mesa sto blog an eiste me pantelonia vgalte to arthro 41 tou sintagmatoas kai meta grafte oti paparologias thelete papagali ton aston
Ανώνυμος είπε...

Μονο οι κρυφουποστηρικτες του πασοκ βγαζουν αυτη την αστηρικτη φημη, οτι δηλαδη ειναι ακυρες οι εκλογες με 50% +1 λευκο.
Πολλα πρακτορακια του συστηματος τελευταια το αναπαραγουν,μη ψαρωνετε. Ειναι αμορφωτες μπαρουφολογιες.
ΟΛοι ψηφο σε μικρα κομματα.
Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ αρθρογράφε, με ενδιαφέρον εδιάβασα το άρθρο σου. Θα συμφωνήσω μαζί σου, εφ’ όσον έχεις βρεί τον κατάλληλο άνθρωπο πού θα στείλεις στην Λεγομένη Βουλή των Ελλήνων, να εκπροσωπήσει τα ιδανικά σου και τα πιστεύω σου και να διαφωνήσει στην κομματική πειθαρχία, χάριν των πιστεύω του και των ιδανικών του, πού ταυτίζονται με τα δικά σου. Καθώς γνωρίζεις τα κόμματα έχουν δική τους γραμμή, πού τους υπαγορεύεται από κάποιο κεντρικό συμβούλιο και μία πρεσβεία. Επομένως ο άνθρωπος που θα στείλεις να σε εκπροσωπήσει, στέλνει τα κοινά σας ιδανικά και πιστεύω περίπατο. Εκτός και εάν έχεις οικονομικά συμφέροντα, τότε δικαιολόγησε.
Προσωπικής δεν πιστεύω στην ύπαρξη πολιτικών κομμάτων, διότι ελέγχοντας τον αρχηγό, ελέγχεις όλο το κόμμα, πιστεύω στους εκτός κομμάτων ανεξάρτητους βουλευτές και όχι βολευτές να εκπροσωπούν όλες τις υπάρχουσες ιδεολογίες και αυτοί διά της πλειοψηφίας να εκλέγουν τον πρωθυπουργό και τους εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς.
Εάν τώρα αγαπητέ αρθρογράφε έχεις να μού προτείνεις κάποιον υποψήφιο πού να έχει τα ίδια ιδανικά και πιστεύω με τα δικά μου και να μην υπακούει στην κομματική πειθαρχία (εννοείται ότι θα είναι αντίθετα με αυτά που τον έστειλα να με εκπροσωπήσει), ευχαρίστως να τον ψηφίσω, αλλά μην ψάχνεις, δεν θα βρείς κανέναν και έτσι το μόνο πού μου απομένει είναι το ΛΕΥΚΟ !!!
Αντε και gamisoy malaka είπε...

Εσένα malaka με το " ΩΧ " πρέπει κάποιος να σου πει, με ποιον είναι τώρα η γυναίκα σου ή αδερφή σου η μάνα σου για να σταματήσεις αυτή την malakia που γεμίζεις όλες τις αναρτήσεις; Ε άντε στον διάολο παλιόpoysta Πασόκοmalaka

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση: Μη βάζετε σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο.
Τ α σχόλιά σας ας είναι κόσμια